طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای

طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای
طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای
خدمات طراحی سایت

طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای

طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای

تیم طراحی وب سایت نوامی با سالها تجربه و انجام پروژهای مختلف طراحی سایت و نمونه کارهای مختلف آماده ارائه خدمات در زمنیه های طراحی سایت و طراحی اختصاصی سایت و برنامه نویسی وب و تولید پرتال های اختصاصی و سازمانی می باشد برای سفارش طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای با ما در ارتباط باشید

طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای
نوامی یکی از قدیمی ترین تیم های طراحی وب سایت با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در زمینه های طراحی و ساخت سایت با تعرفه های مختلف و متنوع و دارای بیش از 100 نمونه کار موفق در زمینه های گوناگون و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای و امکان ارائه مشاوره رایگان برای طراحی سایت حرفه ای با استانداردهای روز و امکانات مختلف همراه با خدمات بهینه سازی و سئو سایت آماده ارائه خدمات می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت و انواع مختلف طراحی وب سایت حرف بزنیم و اینکه سایت چیه و کاربرد ها و تاریخچه و خیلی چیزهای دیگه، پس با ما همراه باشید.

 

برای طراحی انواع سایت میتونید با ما تماس بگیرید

تاریخچه وب سایت

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) با راه اندازی یک وب سایت در آگوست 1991 نام خود را به عنوان نخستین طراحی وب در تاریخ ثبت کرد و بنیانگذار شبکه جهانی وب لقب گرفت.

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) در سال 1989 پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی بشر رو برای همیشه متحول کرد.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال 1991 اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه های ینیاد علمی سرن (CERN) رونمایی کرد. آدرس این سایت info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می کرد.

تیم برنرزلی اولین صفحه وب سایت خود را که شامل چند پاراگراف و یک لینک و پیوندی برای ایمیل استفاده کرده بود.

در ابتدا سایت های وب با کدهای ساده اچ تی ام ال (html) نوشته می شدند. در آغاز ساختار وب سایت ها بسیار ساده شامل سرتیتر و پاراگراف و هایپر لینک ها که صفحات مختلف رو به هم لینک می کردند می شدند.

با پیشرفت اینترنت و وب سایتها زبان اچ تی ام ال (html) شکل پیچیده تری به خودش گرفت و انعطاف پذیرتر شد و ابزارهای مختلفی مثل جدول ها برای نمایش داده ها بودند برای چیدمان های پنهان در صفحه های وب سایت ها قرار گرفتند.

گرافیگ سایت ها روز به روز پیشرفته تر شدند و تصاویر مختلف و متحرک به وب ورود کردند و همچنین به وجود اومدن نرم افزارهای مختلف طراحی به کمک طراحان سایت اومد و باعث پیشرفت سریعتر وب شدند و نقش بسزایی در سرعت پیشرفت طراحی وب سایتها داشتند.

با پیدایش صفحه های الگوی وب (css) روش های نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از از مدار خارج و جای خود را به استفاده مناسب و به جا از صفحه های الگوی وب (css) دادند.

بعد از آن اینترنت و وب سایت ها روز به روز پیشرفت می کردند و کامل تر می شدند و زبان های برنامه نویسی و زبان های طراحی سایت مختلفی وارد دنیای وب و طراحی وب سایت شدند مانند زبان های برنامه نویسی  PHP, ASP, JSP, CGI, PYTHON و همچنین استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (css) ساختار سایت های وب را دگرگون کردند.

همچنین با آمدن جاوا اسکریپت چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی های تازه ای به سازندگان رسانه و طراحان وب سایت داده شد و توانایی های بیشتری برای مرورگرهای وب ایجاد شدند.

با ورود زبان های برنامه نویسی سمت سرور که به طراحان سایت اجازه می داد سایت های پویا و داینامیک طراحی کنند و تکمیل و پیشرفته شدن زبان های سمت کاربر یا فرانت مانند اچ تی ام ال (html) و سی اس اس (css) و جاوا اسکریپت (javascript) دنیای اینترنت و وب را کاملا متحول کرد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

 

سایت چیست؟

اگه بخوایم تو یک جمله به صورت خلاصه تعریف سایت رو براتون بنویسیم میشه به صورت زیر گفت :
یک وب سایت مجموعه ای از کدهای قالب یا فرانت و تعدادی از صفحه های مختلف که شامل تصاویر ثابت یا متحرک و متن های مختلف می باشند که با لینک ها و پیوند ها به هم مرتبط شده اند و از طریق یک آدرس مشخص قابل دسترسی هستند که به آن دامین یا دامنه گفته می شود.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


ضرورت طراحی سایت :

امروزه برای کسب و کارها داشتن یک وب سایت برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، کسب و کارهایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کاری پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت تا این اندازه برای رشد کسب و کارها مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت بودیم و تعداد افرادی که روزانه از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت بودیم و هستیم.

خوب تا این جای کار تا حدودی به این سوال مهم که ضرورت طراحی سایت  برای کسب و کارهای مختلف چه بزرگ و چه کوچیک پاسخ دادیم ولی در ادامه قصد داریم یه مثال مهم بزنیم و با هم بررسی کنیم که داشتن یک سایت چقدر میتونه برای کسب و کارها مهم باشه یا اصلا مهم هست یا نه؟!، که سعی میکنیم یه مثالی بزنیم که تو این دو سال اخیر تقریبا همه مردم اون رو لمس کردند خوب تقریبا میشه حدس زد که قصد داریم در مورد چه موضوعی بحث کنیم، بله "ویروس کرونا".

اینجا قصد نداریم در مورد خود ویروس کرونا حرف بزنیم یا اینکه از کجا اومد و چطوری اومد، دیگه هرچی بود و از هرجایی اومد تاثیر بسیار زیادی تو سبک زندگی مردم و کسب و کارهای مختلف گذاشت شاید حتی بشه گفت شبیه یه جهش بزرگ بود.

از وقتی ویروس کرونا اومد و قرنطینه ها شروع شد دیگه مردم کمتر تمایل برای رفتن به بیرون مخصوصا برای خرید و انجام کارهای روزمره داشتن و سعی میکردن بیشتر با استفاده از شبکه های مجازی و سایت ها مشکلات و نیازهای خودشون رو رفع کنن. خوب حالا بیایم با چندتا مثال این قضیه رو بازترش کنیم تا بهتر بتونیم موضوع رو درک کنیم.

برای مثال اول که فک میکنم بهترین مثال هم باشه قصد داریم در مورد فروشگاه صحبت کنیم و همچنین بیایم فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های سنتی رو قبل از کرونا و بعد از کرونا و همچنین در آینده باهم مقایسه و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشد.

خوب تا قبل از اومدن کرونا با اینکه سایت های فروشگاهی زیادی در اینترنت وجود داشت ولی خیلی از مردم ترجیح میدان خریدهای خودشون رو به صورت حضوری از فروشگاه های سنتی تهیه کنن.

خوب این خودش دلایل زیادی داشت مانند عدم اعتماد کافی و آشنا نبودن با نحوه خرید و سازوکارها و همچنین اینکه وقتی مردم به صورت حضوری جنسی رو میخرن خوب درک اون جنس و مقایسه راحت تر بود براشون و دلایل زیاده دیگه که جای بحث داره و بعدا تو پست های بعدی در موردش حرف میزنیم.

بعد از اومدن کرونا و شروع قرنطینه، فروشگاه های اینترنتی از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات زیادی انجام دادند و خیلی از کسب و کارهایی که آنلاین نبودن هم برای اینکه از بقیه عقب نیوفتن به فروش اینترنتی روی آوردن، حالا بعضی ها سایت فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردن یه سری هم تو شبکه های اجتماعی شروع به فعالیت کردن.

رفته رفته به تعداد سایتهای فروشگاه اینترنتی اضافه شد و با موجی از تبلیغاتی که شکل گرفت مردم هم به سمت خرید اینترنتی روی آوردن و استقبال خوبی هم شد و تو این مدت هم تونستن جایگاه خودشون رو تثبیت کنن.

با این روندی که شکل گرفت حتی بعد از کرونا هم فکر نمیکنم روندی که شکل گرفت شکسته بشه و حتی با امکانات و تنوعی که فروشگاه های اینترنتی میتونن داشته باشن در آینده هم بازار فروش اینترنتی داغ تر خواهد شد.

برای مثال دوم میتونیم تو زمینه املاک رو مدنظر قرار بدیم، خوب تا قبل از کرونا خیلی ها به صورت حضوری برای دیدن و خرید اجاره یا خرید ملک یا زمین به محل مورد نظر میرفتن خوب این کار هم زمان خیلی زیادی نیاز داشت شاید خیلی وقت میزاشتن میتونستن 10 یا 20 تا ملک یا زمین رو بررسی کنن برای خرید ولی با شیوع کرونا و فضایی هایی ایجاد شد که سایتهای تبلیغاتی و سایت های املاک اومدن تو بورس و خیلی راحت مردم از تو خونه هاشون میتونستن با استفاده از سایت های اینترنتی هزاران ملک رو مشاهده کنند و امکانات مختلف رو ببینند و با هم مقایسه کنن و عکس ها و فیلم های مختلفی رو هم مشاهده کنن، خوب همه اینا با یکی دو روز وقت قابل انجام بود ولی اگه قرار بود به صورت حضوری باشه شاید روزها و هفته ها باید وقت میزاشتن تا بررسی کنن.

تو این زمینه مثال های خیلی زیادی میشه زد تو زمینه های خدماتی، شرکتی، آموزشی هم با استفاده از سایت های خدماتی، سایت شرکتی و سایت آموزشی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین خودشون رو بالا آوردن یا به روز کردن تا از این رقابت عقب نمونن.

یه نمونه خیلی موفق هم میشه به سایت های آموزشی اشاره کرد و تو این مدت با برگزاری کلاس های آنلاین و تهیه ویدئوهای آموزشی تونستن جای کلاس ها و آموزش های حضوری رو بگیرن که مورد استقبال هم قرار گرفت.

خوب همه اینا مثال های خوبی بود تا به این نکته پی ببریم که چقدر داشتن یک سایت خوب میتونه به شما کمک کنه و با طراحی سایت خوب و با امکانات مناسب تا چه اندازه میتونه شما رو از رقبا جلو بندازه.

همچنین اگه بخوایم به صورت موردی چند تا از مهمترین موارد ضرورت طراحی سایت رو نام ببریم میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  •     دسترسی شبانه روزی : کمتر کسب و کاری رو پیدا میکنید که ارائه خدمات آن به صورت 24 ساعته باشه که این کار تنها با نیروی انسانی و هزینه های بسیار برای حقوق و مزایا و هزینه های جانبی همراه خواهد بود. ولی شما با داشتن یک وب سایت عملا تبدیل به یک کسب و کار بیست و چهار ساعته خواهید شد.
  •     محدودیت جغرافیایی : تصور کنید شما فروشگاهی در یک شهر متوسط دارید، حال قصد دارید محصولات خود را حراج کرده و بفروش برسانید. شما حتی با تبلیغات وسیع و پرداخت هزینه های سنگین و ایجاد کمپین های تبلیغات محیطی باز هم صرفا در محدوده جغرافیایی خود موفق به جذب مشتری خواهید شد در صورتی که با طراحی سایت مناسب کسب و کار خود و تبلیغات اینترنتی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی با قیمت بسیار کمتر می توانید طیف گسترده تری از مشتریان را به سمت خود جذب کنید.
  •     بازاریابی : تبلیغات اینترنتی و ایجاد کمپین های تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بسیار ارزانتر، سریعتر و پربازده تر خواهد بود و همچنین با طراحی و محتوای مناسب می توانید مشتریان بسیاری را سمت خود جذب کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید و اعتبار برند خود را افزایش دهید.
  •     ارائه نمونه کار : یکی دیگه از ویژگی های مثبت راه اندازی وب سایت امکان ارائه نمونه کار در قالب متن، صدا، ویدیو و گرافیک است که مشتریان می توانند به راحتی از کیفیت و تنوع و ویژگی های محصولات و خدمات کسب و کار شما آگاه شوند.
  •     تنوع محصولات و خدمات : تصور کنید شما محصول یا خدماتی رو ارائه می کنید خوب تو محیط فیزیکی برای ایجاد تنوع به چه میزان فضا و نیروی انسانی نیاز دارید که هزینه بسیار زیادی برای شما در برخواهد داشت در صورتی که در سایت بدون هزینه اضافی می توانید به هر میزان تنوع در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.
  •     برند سازی : برند سازی در قالب سایت با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی خواهد بود.
  •     هزینه : خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب هست.
  •     و موارد محتلف دیگه ....

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت :

راه اندازی یک وبسایت در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست. در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شما طراحی کنه.

بیشترین هزینه طراحی سایت مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت هست که این هزینه یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید امکانات جدید به سایت اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.


چرا طراحی وب سایت نوامی :

تیم طراحی سایت نوامی با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف و انجام پروژه های متنوع در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی و طراحی سایت بدون نقص با کیفیت مثال زدنی می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای ما به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکاناتی که تیم طراحی سایت نوامی در اختیار شما قرار می دهد:

  •     طراحی و برنامه نویسی کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازها و ...
  •     امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی
  •     امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  •     طراحی سایت براساس استانداردهای روز
  •     پیاده سازی حرفه ای سایت همراه با اصول اولیه سئو سایت مطابق با استاندارد های روز سئو، سئو 100 درصد
  •     بهینه بودن سایت و سرعت بالای لود وب سایت
  •     امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی براساس نیاز وب سایت شما
  •     امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته
  •     سیستم پشتیبانی حرفه ای برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما
  •     طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  •     استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه
  •     ارائه آموزش کار با سایت در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات

تیم طراحی وب سایت نوامی با طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) و کاملا اختصاصی و سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما آماده ارائه خدمات براساس استانداردهای روز همراه با تکنولوژی های مختلف می باشد.

همچنین امکان رائه راهکار و مشاوره و پشتیبانی به اصناف و طراحی سایت در زمینه های مختلف می باشد. (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وکالت، طراحی سایت فروشگاهی و ... )

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


طراحی وب سایت ریسپانسیو (واکنشگرا، برای دسکتاپ، موبایل، تبلت) :

طراحی وب سایت ریسپانسیو یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در انجام پروژه های طراحی وب می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت نوامی به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها و افزایش فروش می باشد، به این دلیل که اکثر سایتها برای افزایش فروش و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما داشته باشد.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


هزینه طراحی سایت :

 

قیمت طراحی سایت به امکانات مورد نیاز کارفرما برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت مورد نظر با پروژه های دیگر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه ، طرح مورد نظر کارفرما رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت هزینه طراحی سایت و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما اعلام می شود.


پشتیبانی قدرتمند نوامی :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد، خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی می باشد. تیم فنی نوامی به صورت 24 ساعته آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات شما می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

مراحل طراحی وب سایت :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت دچار تردید می شوند که آیا از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت نوامی با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف و ارائه مشاوره و پیشنهاد راه حل های مختلف به شما در این راه کمک خواهد کرد.

تیم نوامی ، طراحی سایت از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت یا برنامه و نحوه و ابزارها اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار و ماهیت و امکانات سایت و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت توسط تیم نوامی رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت طراحی شده آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

سوالات متداول :

شاید اولین سوالی که تو ذهین خیلی ها به وجود بیاد اینه که سایتی قراره طراحی بشه آیا در آینده قابلیت ارتقا و افزودن امکانات رو داره یا خیر؟

در جواب این سوال باید بگیم که تمامی سایت ها و برنامه ها و اسکریپت هایی که توسط تیم نوامی طراحی و برنامه نویسی می شوند قابلیت ارتقا و افزودن امکاناتی جدید را دارا می باشند.

تفاوت طراحی سایت آماده، نیمه اختصاصی و اختصاصی چیست؟

طراحی سایت آماده، به سایت هایی گفته می شوند که با استفاده از سی ام اس های آماده اجرا می شوند و خیلی از امکانات سایت و بخش های مختلف آن از پکیج های آماده استفاده می شوند.

در برنامه ها و سایت های نیمه اختصاصی، سایت به صورت کامل اختصاصی توسط تیم نوامی طراحی می شود ولی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان پروژه بعضی از امکانات سایت از پکیج های آماده استفاده  می شود.

در سایت ها و برنامه های اختصاصی، به طور کامل تمام بخش ها و امکانات مختلف سایت به صورت اختصاصی توسط تیم نوامی طراحی می شود و از هیچ پکیج آماده ای استفاده نخواهد شد.

پشتیبانی پروژه ها و سایت طراحی شده در نوامی چگونه است؟

در تیم نوامی، معمولا پروژه ها شامل یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان هستند. این گارانتی شامل رفع ایرادات احتمالی می باشد. هزینه تمدید خدمات پشتیبانی در نوامی بسته به پروژه های مختلف و امکانات سایت طراحی شده بین 15 تا 50 درصد هزینه پیاده سازی پروژه می باشد که بسته به مدل سایت و بخش های مختلف و امکانات سایت طراحی شده مبلغ متفاوت می باشد.

آیا سایتی که طراحی می شود داینامیک هست و امکان ویرایش بخش های مختلف سایت فراهم است؟

بله، تیم طراحی سایت نوامی هنگام طراحی سایت تمام بخش های مختلف سایت را به صورت داینامیک با انعطاف پذیری بالا در نظر میگیرد تا مدیر سایت براساس نیاز و سلیقه خود با استفاده از پنلی که در اختیار او قرار خواهد گرفت قادر به ایجاد تغییرات و ویرایش در قسمت های مختلف سایت باشد.

آیا پس از اتمام پروژه آموزش های لازم داده خواهد شد؟

تیم طراحی نوامی، پنلی با امکانات مدیریتی مختلف رو به صورت کاملا فارسی در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که تمام بخش های پنل مشخص باشد و همچنین در پایان کار هم فیلم آموزشی کامل در مورد نحوه کار با تمام بخش های مختلف سایت و پنل در اختیار مدیر سایت قرار خواهد گرفت.

آیا در طراحی سایت به صورت پیش فرض استاندارد های سئو رعایت می شود؟

تیم طراحی نوامی هنگام انجام پروژه، تمام استانداردهای سئو سایت را رعایت خواهد کرد و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز کدنویسی سایت سئو بیس رو تحویل خواهد داد.

خدمات سئو سایت برای سایت های طراحی شده به چه صورت می باشد؟

به صورت بیس تمام استانداردهای سئو در پروژه های طراحی شده رعایت می شوند ولی در صورتی که نیاز به سئو اختصاصی سایت خود داشته باشید و تیم سئو نوامی آماده ارائه خدمات مشاوره و آنالیز سئو سایت می باشد و که شامل ارائه گزارش تحلیل سئو و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی قرارداد سئو می باشد و هزینه و مدت زمان قرارداد هم بستگی به تعداد و سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی و موضوع سایت و سئو دارد.

آیا از سایت و اطلاعات سایت بکاپ تهیه می شود؟

به صورت خودکار بسته به پلن هاستی که برای سایت خود تهیه کرده اید و اهمیت اطلاعات و بروزسانی سایت، بکاپ گیری ها به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه می باشد و همچنین مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به هاست خود از تمام اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.

دلیل اختلاف قیمت شرکت های مختلف چیست؟

دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. وقتی شما به چند شرکت سفارش پروژه طراحی سایت را می دهید هر شرکتی براساس زمانی که برای پروژه صرف می کند و تعداد نیرویی که برای پروژه قرار می دهد پروژه را ارزیابی کرده و همچنین بسته به امکانات و ویژگی های پروژه هر شرکتی بررسی می کند که در هر بخش چه میزان وقت و نیرو صرف کند و یا در کدام بخش بیشتر وقت بگذارد در نتیجه هر شرکت براساس معیارها و ارزیابی ها خود قیمت پروژه را تعیین می کند.

تهران مازندران یزد
طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی وب سایت | طراحی سایت حرفه ای