طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران

طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران
طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران
خدمات طراحی سایت

طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران

طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران

تیم طراحی وب سایت نوامی در مازندران با سالها تجربه و انجام پروژهای مختلف طراحی سایت در مازندران و نمونه کارهای مختلف در مازندران آماده ارائه خدمات در زمنیه های طراحی سایت در مازندران و طراحی اختصاصی سایت در مازندران و برنامه نویسی وب در مازندران و تولید پرتال های اختصاصی و سازمانی در مازندران می باشد برای سفارش طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای با ما در ارتباط باشید

طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران

استان مازندران استانی به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در ‌کرانه‌های جنوبی دریای مازندران است و با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان هم‌مرز می‌باشد. استان مازندران پیش از اسلام، تپورستان (به پارسی میانه: ) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι، تَپیری) می‌باشد که پس از اسلام قوم تبری نام گرفتند و سرزمینشان تبرستان نامیده شد. استان مازندران یکی از پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین مناطق ایران از لحاظ جمعیتی است و دارای ۲۲ شهرستان می‌باشد. مازندران پر افتخارترین استان ایران در بازی‌های المپیک است. قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. باداب سورت ساری به عنوان دومین میراث طبیعی بعد از کوه دماوند در شهر ساری ثبت شده است.

وسعت مازندران معادل ۱٫۴۶ درصد مساحت ایران است. این استان در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان، دریای مازندران و در کنار چهار کشور مجاور این دریا یعنی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و شمال کلانشهر تهران (پایتخت ایران) از سوی دیگر قرار گرفته‌است. امتیاز حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، بندر فریدون‌کنار و بندر نوشهر و پایانه و سکوی نفتی بهشهر در شرق مازندران، اتصال آن به راه‌آهن سراسری ایران، وجود فرودگاه‌های بین‌المللی فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری، نوشهر و رامسر، برخورداری از سه جاده ارتباطی با استان تهران و طرح در دست ساخت آزادراه تهران - شمال با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۱ کیلومتر با تهران، عبور خطوط بین‌المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی در مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب از هلسینکی فنلاند به بندر لاوان روسیه تا ساحل دریای خزر از امتیازات این استان است. اکتشافات باستان‌شناسی در غارهای هوتو و کمربند که در بهشهر قرار دارد، زیست انسانی در مازندران را به حدود ۹۵۰۰ سال پیش از میلاد می‌رساند. مازندران کنونی بخشی از سرزمین گسترده‌تری است که در متون تاریخی از آن با نام پتشخوارگر یاد کرده‌اند.

دسترسی به زیر‌ساخت‌های ارتباطی، به‌همراه تسهیلات زیر‌بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یک جا در خود گرد آورده‌ است. همچنین مازندران برخوردار از میراث فرهنگی و دانش‌آموختگان با تحصیلات دانشگاهی است. مازندران باسوادترین استان کشور است و براساس آمارهای موجود دو برابر میانگین کشوری نخبه دارد که بسیاری از آنها در چند زمینه علمی نخبه هستند. مازندران هر ساله در سطح بالای امید به زندگی در مردان و زنان در کشور قرار می‌گیرد. مازندران یکی از استان‌های صنعتی کشور است و رتبه نخست گردشگرپذیری در ایران را دارد.

با کشفیات دانشمندان در غارهای هوتو و کمربند که در بهشهر قرار دارد، گواهی بر زندگی انسان‌ها در ۷۵ هزار سال پیش در مازندران است؛ همچنین باستان‌شناسی در گوهرتپه که در بهشهر قرار دارد، ثابت کرد مازندران و گلستان بیش از ۵ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارند. مازندران یکی از پایگاه‌های باستان‌شناسی در منطقه خاورمیانه است و در فرهنگ‌سازی و تمدن شهرنشینی مردم در ایران نقش ایفا کرده‌ است.

استان‌های گلستان، سمنان و تهران که در اولین تقسیمات کشوری ایران در کنار مازندران، استان دوم را تشکیل داده بودند، در سال‌های ۱۳۴۹، ۱۳۵۵ و ۱۳۷۶ از مازندران جدا شدند.

منبع

نوامی در مازندران یکی از قدیمی ترین تیم های طراحی وب سایت در مازندران با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در مازندران در زمینه های طراحی و ساخت سایت در مازندران با تعرفه های مختلف و متنوع و دارای بیش از 100 نمونه کار موفق در زمینه های گوناگون و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای در مازندران و امکان ارائه مشاوره رایگان برای طراحی سایت حرفه ای در مازندران با استانداردهای روز و امکانات مختلف همراه با خدمات بهینه سازی و سئو سایت در مازندران آماده ارائه خدمات در مازندران می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت در مازندران و انواع مختلف طراحی وب سایت در مازندران حرف بزنیم و اینکه سایت چیه و کاربرد ها و تاریخچه و خیلی چیزهای دیگه، پس با ما همراه باشید.

 

برای طراحی انواع سایت میتونید با ما تماس بگیرید

تاریخچه وب سایت

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) با راه اندازی یک وب سایت در آگوست 1991 نام خود را به عنوان نخستین طراحی وب در تاریخ ثبت کرد و بنیانگذار شبکه جهانی وب لقب گرفت.

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) در سال 1989 پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی بشر رو برای همیشه متحول کرد.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال 1991 اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه های ینیاد علمی سرن (CERN) رونمایی کرد. آدرس این سایت info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می کرد.

تیم برنرزلی اولین صفحه وب سایت خود را که شامل چند پاراگراف و یک لینک و پیوندی برای ایمیل استفاده کرده بود.

در ابتدا سایت های وب با کدهای ساده اچ تی ام ال (html) نوشته می شدند. در آغاز ساختار وب سایت ها بسیار ساده شامل سرتیتر و پاراگراف و هایپر لینک ها که صفحات مختلف رو به هم لینک می کردند می شدند.

با پیشرفت اینترنت و وب سایتها زبان اچ تی ام ال (html) شکل پیچیده تری به خودش گرفت و انعطاف پذیرتر شد و ابزارهای مختلفی مثل جدول ها برای نمایش داده ها بودند برای چیدمان های پنهان در صفحه های وب سایت ها قرار گرفتند.

گرافیگ سایت ها روز به روز پیشرفته تر شدند و تصاویر مختلف و متحرک به وب ورود کردند و همچنین به وجود اومدن نرم افزارهای مختلف طراحی به کمک طراحان سایت اومد و باعث پیشرفت سریعتر وب شدند و نقش بسزایی در سرعت پیشرفت طراحی وب سایتها داشتند.

با پیدایش صفحه های الگوی وب (css) روش های نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از از مدار خارج و جای خود را به استفاده مناسب و به جا از صفحه های الگوی وب (css) دادند.

بعد از آن اینترنت و وب سایت ها روز به روز پیشرفت می کردند و کامل تر می شدند و زبان های برنامه نویسی و زبان های طراحی سایت مختلفی وارد دنیای وب و طراحی وب سایت شدند مانند زبان های برنامه نویسی  PHP, ASP, JSP, CGI, PYTHON و همچنین استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (css) ساختار سایت های وب را دگرگون کردند.

همچنین با آمدن جاوا اسکریپت چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی های تازه ای به سازندگان رسانه و طراحان وب سایت داده شد و توانایی های بیشتری برای مرورگرهای وب ایجاد شدند.

با ورود زبان های برنامه نویسی سمت سرور که به طراحان سایت اجازه می داد سایت های پویا و داینامیک طراحی کنند و تکمیل و پیشرفته شدن زبان های سمت کاربر یا فرانت مانند اچ تی ام ال (html) و سی اس اس (css) و جاوا اسکریپت (javascript) دنیای اینترنت و وب را کاملا متحول کرد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

 

سایت چیست؟

اگه بخوایم تو یک جمله به صورت خلاصه تعریف سایت رو براتون بنویسیم میشه به صورت زیر گفت :
یک وب سایت در مازندران مجموعه ای از کدهای قالب یا فرانت و تعدادی از صفحه های مختلف که شامل تصاویر ثابت یا متحرک و متن های مختلف می باشند که با لینک ها و پیوند ها به هم مرتبط شده اند و از طریق یک آدرس مشخص قابل دسترسی هستند که به آن دامین یا دامنه گفته می شود.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


ضرورت طراحی سایت در مازندران :

امروزه برای کسب و کارها در مازندران داشتن یک وب سایت برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات در مازندران امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در مازندران کسب و کارهایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در مازندران و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کاری در مازندران پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت در مازندران تا این اندازه برای رشد کسب و کارها در مازندران مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در مازندران بودیم و تعداد افرادی که روزانه در مازندران از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در مازندران بودیم و هستیم.

خوب تا این جای کار تا حدودی به این سوال مهم که ضرورت طراحی سایت  در مازندران برای کسب و کارهای مختلف در مازندران چه بزرگ و چه کوچیک پاسخ دادیم ولی در ادامه قصد داریم یه مثال مهم بزنیم و با هم بررسی کنیم که داشتن یک سایت در مازندران چقدر میتونه برای کسب و کارها در مازندران مهم باشه یا اصلا مهم هست یا نه؟!، که سعی میکنیم یه مثالی بزنیم که تو این دو سال اخیر تقریبا همه مردم در مازندران اون رو لمس کردند خوب تقریبا میشه حدس زد که قصد داریم در مورد چه موضوعی بحث کنیم، بله "ویروس کرونا".

اینجا قصد نداریم در مورد خود ویروس کرونا حرف بزنیم یا اینکه از کجا اومد و چطوری اومد، دیگه هرچی بود و از هرجایی اومد تاثیر بسیار زیادی تو سبک زندگی مردم و کسب و کارهای مختلف در مازندران گذاشت شاید حتی بشه گفت شبیه یه جهش بزرگ بود.

از وقتی ویروس کرونا اومد و قرنطینه ها شروع شد دیگه مردم در مازندران کمتر تمایل برای رفتن به بیرون مخصوصا برای خرید و انجام کارهای روزمره داشتن و سعی میکردن بیشتر با استفاده از شبکه های مجازی و سایت ها در مازندران مشکلات و نیازهای خودشون رو رفع کنن. خوب حالا بیایم با چندتا مثال این قضیه رو بازترش کنیم تا بهتر بتونیم موضوع رو درک کنیم.

برای مثال اول که فک میکنم بهترین مثال هم باشه قصد داریم در مورد فروشگاه صحبت کنیم و همچنین بیایم فروشگاه های اینترنتی در مازندران و فروشگاه های سنتی رو قبل از کرونا و بعد از کرونا و همچنین در آینده باهم مقایسه و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشد.

خوب تا قبل از اومدن کرونا با اینکه در مازندران سایت های فروشگاهی زیادی در اینترنت وجود داشت ولی خیلی از مردم ترجیح میدان خریدهای خودشون رو به صورت حضوری از فروشگاه های سنتی در مازندران تهیه کنن.

خوب این خودش دلایل زیادی در مازندران داشت مانند عدم اعتماد کافی و آشنا نبودن با نحوه خرید و سازوکارها در مازندران و همچنین اینکه وقتی مردم در مازندران به صورت حضوری جنسی رو میخرن خوب درک اون جنس و مقایسه راحت تر بود براشون و دلایل زیاده دیگه که جای بحث داره و بعدا تو پست های بعدی در موردش حرف میزنیم.

بعد از اومدن کرونا و شروع قرنطینه در مازندران، فروشگاه های اینترنتی در مازندران از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات زیادی انجام دادند و خیلی از کسب و کارهایی که در مازندران آنلاین نبودن هم برای اینکه از بقیه عقب نیوفتن به فروش اینترنتی در مازندران روی آوردن، حالا بعضی ها سایت فروشگاه اینترنتی در مازندران راه اندازی کردن یه سری هم تو شبکه های اجتماعی در مازندران شروع به فعالیت کردن.

رفته رفته به تعداد سایتهای فروشگاه اینترنتی در مازندران اضافه شد و با موجی از تبلیغاتی که در مازندران شکل گرفت مردم هم به سمت خرید اینترنتی در مازندران روی آوردن و استقبال خوبی هم شد و تو این مدت هم تونستن جایگاه خودشون رو در مازندران تثبیت کنن.

با این روندی که در مازندران شکل گرفت حتی بعد از کرونا هم فکر نمیکنم روندی که شکل گرفت شکسته بشه و حتی با امکانات و تنوعی که فروشگاه های اینترنتی در مازندران میتونن داشته باشن در آینده هم بازار فروش اینترنتی در مازندران داغ تر خواهد شد.

برای مثال دوم میتونیم تو زمینه املاک در مازندران رو مدنظر قرار بدیم، خوب تا قبل از کرونا در مازندران خیلی ها به صورت حضوری برای دیدن و خرید اجاره یا خرید ملک یا زمین در مازندران به محل مورد نظر میرفتن خوب این کار هم زمان خیلی زیادی نیاز داشت شاید خیلی وقت میزاشتن میتونستن 10 یا 20 تا ملک یا زمین در مازندران رو بررسی کنن برای خرید ولی با شیوع کرونا و فضایی هایی ایجاد شد که سایتهای تبلیغاتی در مازندران و سایت های املاک اومدن تو بورس و خیلی راحت مردم از تو خونه هاشون میتونستن با استفاده از سایت های اینترنتی در مازندران هزاران ملک رو مشاهده کنند و امکانات مختلف رو ببینند و با هم مقایسه کنن و عکس ها و فیلم های مختلفی رو هم مشاهده کنن، خوب در مازندران همه اینا با یکی دو روز وقت قابل انجام بود ولی اگه قرار بود به صورت حضوری باشه شاید روزها و هفته ها باید در مازندران وقت میزاشتن تا بررسی کنن.

تو این زمینه در مازندران مثال های خیلی زیادی میشه زد تو زمینه های خدماتی، شرکتی، آموزشی هم با استفاده از سایت های خدماتی، سایت شرکتی و سایت آموزشی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین خودشون رو در مازندران بالا آوردن یا به روز کردن تا از این رقابت عقب نمونن.

یه نمونه خیلی موفق در مازندران هم میشه به سایت های آموزشی در مازندران اشاره کرد و تو این مدت با برگزاری کلاس های آنلاین و تهیه ویدئوهای آموزشی در مازندران تونستن جای کلاس ها و آموزش های حضوری در مازندران رو بگیرن که مورد استقبال هم قرار گرفت.

خوب همه اینا مثال های خوبی بود تا به این نکته پی ببریم که چقدر داشتن یک سایت در مازندران خوب میتونه به شما کمک کنه و با طراحی سایت خوب و با امکانات مناسب در مازندران تا چه اندازه میتونه شما رو از رقبا جلو بندازه.

همچنین اگه بخوایم به صورت موردی چند تا از مهمترین موارد ضرورت طراحی سایت در مازندران رو نام ببریم میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  •     دسترسی شبانه روزی در مازندران : کمتر کسب و کاری در مازندران رو پیدا میکنید که ارائه خدمات آن به صورت 24 ساعته باشه که این کار تنها با نیروی انسانی و هزینه های بسیار برای حقوق و مزایا و هزینه های جانبی همراه خواهد بود. ولی شما با داشتن یک وب سایت عملا تبدیل به یک کسب و کار بیست و چهار ساعته در مازندران خواهید شد.
  •     محدودیت جغرافیایی در مازندران : تصور کنید شما فروشگاهی در مازندران در یک شهر متوسط دارید، حال قصد دارید محصولات خود را در مازندران حراج کرده و بفروش برسانید. شما حتی با تبلیغات وسیع در مازندران و پرداخت هزینه های سنگین و ایجاد کمپین های تبلیغات محیطی در مازندران باز هم صرفا در محدوده جغرافیایی خود موفق به جذب مشتری خواهید شد در صورتی که با طراحی سایت مناسب کسب و کار خود در مازندران و تبلیغات اینترنتی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در مازندران با قیمت بسیار کمتر می توانید طیف گسترده تری از مشتریان را در مازندران به سمت خود جذب کنید.
  •     بازاریابی در مازندران : تبلیغات اینترنتی در مازندران و ایجاد کمپین های تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در مازندران بسیار ارزانتر، سریعتر و پربازده تر خواهد بود و همچنین با طراحی و محتوای مناسب در مازندران می توانید مشتریان بسیاری را در مازندران سمت خود جذب کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید و در مازندران اعتبار برند خود را افزایش دهید.
  •     ارائه نمونه کار در مازندران : یکی دیگه از ویژگی های مثبت راه اندازی وب سایت در مازندران امکان ارائه نمونه کار در قالب متن، صدا، ویدیو و گرافیک در مازندران است که مشتریان در مازندران می توانند به راحتی از کیفیت و تنوع و ویژگی های محصولات و خدمات کسب و کار شما در مازندران آگاه شوند.
  •     تنوع محصولات و خدمات در مازندران : تصور کنید شما محصول یا خدماتی رو در مازندران ارائه می کنید خوب تو محیط فیزیکی برای ایجاد تنوع به چه میزان فضا و نیروی انسانی نیاز دارید که هزینه بسیار زیادی برای شما در برخواهد داشت در صورتی که در سایت بدون هزینه اضافی می توانید به هر میزان تنوع در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.
  •     برند سازی در مازندران : برند سازی در قالب سایت در مازندران با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در مازندران در سایت ها و فضای مجازی در مازندران به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در مازندران خواهد بود.
  •     هزینه در مازندران : خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب در مازندران هست.
  •     و موارد محتلف دیگه ....

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت در مازندران :

راه اندازی یک وبسایت در مازندران در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست. در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت در مازندران دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شما طراحی کنه.

بیشترین هزینه طراحی سایت در مازندران مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت هست که این هزینه در مازندران یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده در مازندران برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه در مازندران هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت در مازندران دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت در مازندران می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت در مازندران در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت در مازندران در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار در مازندران برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید در مازندران امکانات جدید به سایت اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی در مازندران به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.


چرا طراحی وب سایت نوامی در مازندران :

تیم طراحی سایت در مازندران نوامی با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف در مازندران و انجام پروژه های متنوع در مازندران در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی در مازندران و طراحی سایت بدون نقص با کیفیت مثال زدنی در مازندران می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای ما در مازندران به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکاناتی که تیم طراحی سایت نوامی در مازندران در اختیار شما قرار می دهد:

  •     طراحی و برنامه نویسی در مازندران کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازها و ...
  •     امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت در مازندران و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در مازندران
  •     امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در مازندران با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  •     طراحی سایت در مازندران براساس استانداردهای روز
  •     پیاده سازی حرفه ای سایت در مازندران همراه با اصول اولیه سئو سایت در مازندران مطابق با استاندارد های روز سئو در مازندران، سئو 100 درصد
  •     بهینه بودن سایت و سرعت بالای لود وب سایت در مازندران
  •     امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی در مازندران براساس نیاز وب سایت شما
  •     امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته در مازندران
  •     سیستم پشتیبانی حرفه ای در مازندران برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما در مازندران
  •     طراحی ریسپانسیو در مازندران (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  •     استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در مازندران
  •     ارائه آموزش کار با سایت در مازندران در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات

تیم طراحی وب سایت نوامی در مازندران با طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) و کاملا اختصاصی در مازندران و سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما در مازندران آماده ارائه خدمات براساس استانداردهای روز همراه با تکنولوژی های مختلف می باشد.

همچنین امکان رائه راهکار و مشاوره و پشتیبانی به اصناف در مازندران و طراحی سایت در زمینه های مختلف می باشد. (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وکالت، طراحی سایت فروشگاهی و ... )

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


طراحی وب سایت ریسپانسیو در مازندران (واکنشگرا، برای دسکتاپ، موبایل، تبلت) :

طراحی وب سایت ریسپانسیو در مازندران یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در مازندران در انجام پروژه های طراحی وب در مازندران می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در مازندران طراحی می شود .

با توجه به اینکه در مازندران در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در مازندران از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت نوامی در مازندران به شکل طراحی سایت ریسپانسیو در مازندران (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا در مازندران یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا در مازندران سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در مازندران می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو در مازندران موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها در مازندران و افزایش فروش می باشد، به این دلیل که اکثر سایتها برای افزایش فروش در مازندران و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل در مازندران استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت در مازندران می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما در مازندران داشته باشد.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


هزینه طراحی سایت در مازندران :

 

قیمت طراحی سایت در مازندران به امکانات مورد نیاز کارفرما در مازندران برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت مورد نظر در مازندران با پروژه های دیگر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه در مازندران ، طرح مورد نظر کارفرما رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت هزینه طراحی سایت در مازندران و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در مازندران اعلام می شود.


پشتیبانی قدرتمند نوامی در مازندران :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد، خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در مازندران می باشد. تیم فنی نوامی به صورت 24 ساعته در مازندران آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات شما در مازندران می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

مراحل طراحی وب سایت در مازندران :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در مازندران برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت در مازندران دچار تردید می شوند که آیا از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در مازندران استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت نوامی در مازندران با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف در مازندران و ارائه مشاوره در مازندران و پیشنهاد راه حل های مختلف به شما در این راه کمک خواهد کرد.

تیم نوامی در مازندران ، طراحی سایت در مازندران از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در مازندران از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در مازندران و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت یا برنامه و نحوه و ابزارها اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار در مازندران و ماهیت و امکانات سایت در مازندران و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در مازندران ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت در مازندران توسط تیم نوامی در مازندران رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت در مازندران قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در مازندران پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در مازندران وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در مازندران انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت طراحی شده در مازندران آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

سوالات متداول در مازندران :

شاید اولین سوالی که تو ذهین خیلی ها به وجود بیاد اینه که سایتی قراره طراحی بشه در مازندران آیا در آینده قابلیت ارتقا و افزودن امکانات رو داره یا خیر؟

در جواب این سوال باید بگیم که تمامی سایت ها در مازندران و برنامه ها و اسکریپت هایی که توسط تیم نوامی در مازندران طراحی و برنامه نویسی می شوند قابلیت ارتقا و افزودن امکاناتی جدید در مازندران را دارا می باشند.

تفاوت طراحی سایت آماده، نیمه اختصاصی و اختصاصی در مازندران چیست؟

طراحی سایت آماده در مازندران، به سایت هایی گفته می شوند که با استفاده از سی ام اس های آماده در مازندران اجرا می شوند و خیلی از امکانات سایت و بخش های مختلف آن از پکیج های آماده استفاده می شوند.

در برنامه ها و سایت های نیمه اختصاصی در مازندران، سایت به صورت کامل اختصاصی توسط تیم نوامی در مازندران طراحی می شود ولی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان پروژه در مازندران بعضی از امکانات سایت در مازندران از پکیج های آماده استفاده  می شود.

در سایت ها و برنامه های اختصاصی در مازندران، به طور کامل تمام بخش ها و امکانات مختلف سایت در مازندران به صورت اختصاصی توسط تیم نوامی در مازندران طراحی می شود و از هیچ پکیج آماده ای استفاده نخواهد شد.

پشتیبانی پروژه ها در مازندران و سایت طراحی شده در نوامی چگونه است؟

در تیم نوامی در مازندران، معمولا پروژه ها شامل یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان در مازندران هستند. این گارانتی شامل رفع ایرادات احتمالی در مازندران می باشد. در مازندران هزینه تمدید خدمات پشتیبانی در نوامی بسته به پروژه های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در مازندران بین 15 تا 50 درصد هزینه پیاده سازی پروژه در مازندران می باشد که بسته به مدل سایت و بخش های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در مازندران مبلغ متفاوت می باشد.

آیا سایتی که در مازندران طراحی می شود داینامیک هست و امکان ویرایش بخش های مختلف سایت فراهم است؟

بله، تیم طراحی سایت نوامی در مازندران هنگام طراحی سایت در مازندران تمام بخش های مختلف سایت را به صورت داینامیک با انعطاف پذیری بالا در نظر میگیرد تا مدیر سایت در مازندران براساس نیاز و سلیقه خود با استفاده از پنلی که در اختیار او قرار خواهد گرفت قادر به ایجاد تغییرات و ویرایش در قسمت های مختلف سایت در مازندران باشد.

آیا پس از اتمام پروژه در مازندران آموزش های لازم داده خواهد شد؟

تیم طراحی نوامی در مازندران، پنلی با امکانات مدیریتی مختلف رو به صورت کاملا فارسی در اختیار مدیر سایت در مازندران قرار می دهد که تمام بخش های پنل مشخص باشد و همچنین در پایان کار هم فیلم آموزشی کامل در مورد نحوه کار با تمام بخش های مختلف سایت در مازندران و پنل در اختیار مدیر سایت در مازندران قرار خواهد گرفت.

آیا در طراحی سایت در مازندران به صورت پیش فرض استاندارد های سئو رعایت می شود؟

تیم طراحی نوامی در مازندران هنگام انجام پروژه در مازندران، تمام استانداردهای سئو سایت در مازندران را رعایت خواهد کرد و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز کدنویسی در مازندران سایت سئو بیس رو تحویل خواهد داد.

خدمات سئو سایت برای سایت های طراحی شده در مازندران به چه صورت می باشد؟

به صورت بیس تمام استانداردهای سئو در پروژه های طراحی شده در مازندران رعایت می شوند ولی در صورتی که نیاز به سئو اختصاصی سایت خود داشته باشید و تیم سئو نوامی در مازندران آماده ارائه خدمات مشاوره در مازندران و آنالیز سئو سایت در مازندران می باشد و که شامل ارائه گزارش تحلیل سئو در مازندران و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی قرارداد سئو می باشد و در مازندران هزینه و مدت زمان قرارداد هم بستگی به تعداد و سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی و موضوع سایت و سئو دارد.

آیا از سایت و اطلاعات سایت در مازندران بکاپ تهیه می شود؟

به صورت خودکار بسته به پلن هاستی که در مازندران برای سایت خود تهیه کرده اید و اهمیت اطلاعات و بروزسانی سایت، بکاپ گیری ها به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه می باشد و همچنین مشتریان عزیز در مازندران می توانند با مراجعه به هاست خود از تمام اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.

دلیل اختلاف قیمت شرکت های مختلف در مازندران چیست؟

دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در مازندران در شرکت های مختلف به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. وقتی شما به چند شرکت در مازندران سفارش پروژه طراحی سایت را می دهید هر شرکتی در مازندران براساس زمانی که برای پروژه در مازندران صرف می کند و تعداد نیرویی که برای پروژه در مازندران قرار می دهد پروژه را ارزیابی کرده و همچنین بسته به امکانات و ویژگی های پروژه هر شرکتی در مازندران بررسی می کند که در هر بخش چه میزان وقت و نیرو صرف کند و یا در کدام بخش بیشتر وقت بگذارد در نتیجه هر شرکت در مازندران براساس معیارها و ارزیابی ها خود قیمت پروژه در مازندران را تعیین می کند.

آمل بابل ساری فریدونکنار قائمشهر
طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی وب سایت در مازندران | طراحی سایت حرفه ای در مازندران