طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری

طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری
طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری
خدمات طراحی سایت

طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری

طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری

تیم طراحی وب سایت نوامی در ساری با سالها تجربه و انجام پروژهای مختلف طراحی سایت در ساری و نمونه کارهای مختلف در ساری آماده ارائه خدمات در زمنیه های طراحی سایت در ساری و طراحی اختصاصی سایت در ساری و برنامه نویسی وب در ساری و تولید پرتال های اختصاصی و سازمانی در ساری می باشد برای سفارش طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای با ما در ارتباط باشید

طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری

شهر ساری، مرکز استان مازندران یکی از زیباترین شهرهای گردشگری شمال است جاذبه‌های دیدنی و تماشایی این شهر، هر ساله هزاران مسافر و گردشگر را به سمت این منطقه جذب می‌کنند. قدمت تاریخی این شهر مازندران به هزاران سال پیش باز  می‌گردد. از طبیعت منحصر به فرد رفته تا پناهگاه‌های حیات وحش، دامنه زیبای کوهستان البرز و شرایط آب و هوایی مساعد، همه و همه باعث شده که این شهر  از سوی مسافران بسیار مورد استقبال واقع شود.

شهر ساری در مازندران نه تنها یک جاذبه گردشگری برای سفر است، بلکه به دلیل امکانات مناسب و شرایط آب و هوایی بسیار مطبوع به عنوان یک شهر هدف برای مهاجرت به شمال هم انتخاب می‌شود. اکثر کسانیکه به دنبال خرید ویلا در شمال هستند به نواحی اطراف شهر ساری فکر می‌کنند.

غذاهای محلی ساری و سوغاتی های مخصوص آن از نظر مسافران و گردشگران بسیار مجذوب‌کننده هستند. زیبایی‌ها و دیدنی های شهر ساری در مازندران، متنوع هستند. اگر می‌خواهید با این جاذبه گردشگری در شمال بیشتر آشنا شوید، همچنان ما را همراهی کنید.

وقتی شهر نوشهر را با هم مرور می‌کردیم، آن زمان که چالوس را مورد بررسی قرار می‌دادیم یا از بابلسر و آمل می‌گفتیم، تأکید کردیم، شمال، آبستن زیبایی‌ها و تازگی هاست.

با این که شمال، تکرار یک تکرار است و سرسبزی طبیعت را با یک بسامد تقریباً یکسان در همه جا می‌پراکند، اما باز هم به هر شهر که می‌رسیم زیبایی طبیعت چنان یقه‌مان را می‌گیرد که از روی ناچاری و استیصال، کنارش توقف می‌کنیم و ساعت‌ها به زیبایی‌هایش خیره می‌شویم.

این بار حوالی ساری، اقامت خواهیم کرد همان دیاری که به مرغ ترش مشهور است. نرسیده به شهر ساری، توقف خواهیم کرد تا از نزدیک شاهد طراوت و تازگی‌اش باشیم، سپس راهی بابل می‌شویم، شهری که از توابع مازندران سبز به شمار می‌رود. دعوت می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

کلیات شهر ساری: اینجا شهری پرجمعیت است

حتماً تا به اینجا متوجه شده‌اید که بیشتر شهرهای مازنی، از نظر جمعیت، کم جان هستند، کمتر شهری در مازندران به چشم می‌خورد که جمعیتش از 200 هزار نفر تجاوز کند و عموماً با جمعیتی کمتر از 100 هزار نفر، در حال ایفای نقش هستند.

این بار قرعه به نام شهری افتاده است که از قضا، پرجمعیت‌ترین شهر مازندران، لقب دارد، همان که پایتخت مازندران شمال است، همان که ساری نام می‌گیرد. ساری بالغ بر 296 هزار نفر جمعیت در خود دارد و با این حساب تنها شهری در مازندران است که جمعیتش به رقم 300 هزار نفر نزدیک است.

ساری نه تنها گوی رقابت را از رقیبان مازندرانی ربوده است که حتی در مسابقه با بسیاری از شهرهای دیگر استان‌های شمالی نیز، همیشه برنده است. ساری همچون شهرهای همسایه اش، از حضور دریا و جنگل منفعت می‌برد و این چنین است که سفر به ساری برای بسیاری از افرا حکم نوبرانه را دارد.

جغرافیای شهر ساری: شهری به وسعت ساری، به زیبایی بهشت

می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که شهر ساری کجاست؟ شهر ساری در شاهنامه هم آمده است و این بر بالندگی‌اش افزوده است. این شهر تا فاصله 54 متری از سطح دریا فاصله گرفته است و توأمان حضور دشت و کوهپایه را جشن می‌گیرد.

 یعنی در یک دستش دشت‌ها و مرتع‌هایی دارد که از دور سبز می‌زنند و در دست دیگرش، کوهپایه‌هایی قرار دارد مملو از گل‌های خوش چهره و جذاب. طبیعت شمال برای بالفعل کرده توانمندی‌های بالقوه‌ای که فی نفسه در جان دارد، تنها نیازمند بارانی است که از آسمان می‌بارد و چه زیبا در این حیطه، سابقه درخشانی دارد.

ساری از نوادگان شرقی استان مازندران است، از شمال به دریای خزر الصاق شده و از پایین، دست در دست سمنان انداخته است. میان دورود و نکاح، دو شهری هستند که شرق این شهر را قرق کرده‌اند و غربش به جویبار، قائم شهر و سوادکوه اختصاص یافته است.

فاصله 150 کیلومتری برای ساری تا تهران تعریف شده، این یعنی اگر نیت کنیم در ساری باشیم، 150 دقیقه دیگر آن جاییم و این یعنی یک نکته نغز و خجسته.

مسیرهایی که ما را به شهر ساری می‌رسانند/ جاده هراز بهتر است یا جاده فیروزکوه؟
جاده هراز، محبوب میان ایرانی‌ها

چقدر مسیرهای منتهی به شهر ساری مازندران را دوست دارم، خصوصاً اگر هراز باشد. اینجا کمی درنگ کنیم و بگوییم که جاده هراز، محبوب‌ترین جاده است که میان تهران و مازندران، کشیده شده تا بتواند بی‌تابان شمال، را در بازه‌ای کوتاه‌تر به معشوقشان برساند.

اگر خاطرتان باشد اذعان نمودیم، جاده 59، نام دیگر جاده چالوس است. جالب‌تر این که جاده هزار هم یک نام مستعار دارد که جاده 77 است. این دو جاده که هر دو به واسطه طبیعت و زیبایی‌های نقاشی شده در اطرافشان، بر سر زبان‌ها افتاده اند، در رقابتی تنگاتنگ به سر می‌برند اما به نظر می‌رسد هر دو برنده‌اند.

هرچند برخی مدعی می‌شوند، جاده هراز در سکوی پایین تری نسبت به جاده چالوس قرار می‌گیرد. می‌دانید نقطه فرار داستان چیست و چه چیزی هراز را این چنین محبوب کرده است؟ فضایی که به هنگام عبور از این جاده، در دو سمتمان، از هم پیشی می‌گیرند، روستاهای نابی که همچون سکانس های یک تئاتر زنده، یکی پس از دیگری روی سِن می‌آیند و زیبایی‌شان را جار می‌زنند.

دیگر راهی که ما را به شهر ساری می‌رساند، جاده فیروزکوه است. این جاده هم دارای دو نام است و جاده 79، نام دومی است که بر پیشانی جاده فیروزکوه خورده است. هرچند نام سومی هم دارد و جاده سوادکوه، همان نام سومی است که از آن یاد کردیم.

این مسیر حدود 277 کیلومتر درازا دارد اما سرسبزی‌اش چنان هویداست که خستگی را از جانکان می‌تکاند و را به ادمه مسیر، راغب می‌کند.

تاریخچه شهر ساری/ تاریخ شهر ساری در ایران

مدتی پیش، باستان شناسان و آنان که با علم تاریخ دست و پنجه نرم می‌کنند، به دنبال کشف تاریخ ساری، زمین را شکافتند و از دل آن، سفال‌هایی استخراج نمودند که اظهار می‌شود قدمتشان به 6 هزار سال پیش بر می‌گردد.

این طور که تاریخ برایمان روایت می‌کند، شهر ساری به زعم بیشتر شهرهای شمال که در دوران قاجار یا پهلوی، در کانون نگاه واقع شدند، در زمان صفوی ها به عنوان یک مهره مهم، مورد توجه قرار گرفت هرچند در تاریخ ساری نیز رد قاجاریان مشهود است تا جایی که محمدخان قاجار، زمانیکه افسار کشور را به دست گرفت، ساری در نگاهش زیباتر آمد و آن را برای امپراطوری‌اش، گلچین کرد.

مشتاقیم تا همچون دیگر شهرهای شمال، پس از قاجارها، پادشاهان پهلوی، شمال را مورد لطف و عطوفت خود قرار داده و آبادانی اش را استارت بزنند که همینطور هم می‌شود.

به زعم این که توجه قاجار به ساری، انکارناپذیر است اما آن که جان تازه‌ای در کالبد ساری، جاری ساخت، پهلوی بود. آن زمان که تمهیداتی برای ساخت راه آهن اندیشیدند و تلاش کردند با راه‌اندازی راه آهن سراسری در ایران، بر شکوفایی و بالندگی شمال بیفزایند، اولین بار دستشان را سمت ساری گرفتند و این چنین شد که ساری به عنوان اولین شهر و اولین میزبان این راه آهن سراسری، مورد فعالیت قرار گرفت.

رودخانه تجن یک رود تمام عیار

در سمت شرقی شهر ساری، رودی جاری است که اهالی آنجا، می‌گویند نامش تجن است. اطراف این رود، دو پارک مهم ریشه گرفته‌اند که یکی به دلیل نام این رودخانه، پارک تجن نام‌گذاری شده است و دیگری پارک ملل ساری است، بزرگ‌ترین پارکی که به نام شهر ساری، به ثبت رسیده است.

چشمه باداب سورت در شهر ساری مازندران

پیش از آن که چشمه باداب سورت ساری، را با جزئیات تمام تشریح کنیم، کمی با اعداد و ارقام کلنجار می‌رویم تا بدانیم، چه چشمه مهمی در دل ساری، جای گرفته است. این چشمه را به عنوان دومین چشمه شور جهان معرفی می‌کنند.

یعنی آنچه ایران در چنته دارد، در دنیا مقام دوم را دارد. سکوی اول به چشمه پامو کاله ترکیه، اختصاص یافته است. از طرفی دومین اثر طبیعی ایران نیز لقب گرفته و با این نام هم به ثبت رسیده است که تحسین ما را بر می‌انگیزد.

این جاذبه گردشگری در بخش جنوبی شهر ساری، رخ عیان می‌کند و در شهر سورت، جای خوش کرده است. می‌دانید نام دیگر باداب سورت، چشمه‌های رنگی است؟ اگر شما هم از این چشمه دیدن کنید حتماً به جرگه طرفداران آن خواهید پیوست.

می‌دانید اوج داستان کجاست؟ آنجا که حوالی این چشمه، مملوست از جنگل‌های حاصل از درختان سبز رنگ و در بوته‌هایی که زمین های آن اطراف را به نام خود خریده‌اند.

نام چشمه باداب سورت را در کنار دماوند و سرو ابرکوه به عنوان آثار طبیعی که مربوط به ایران است، در سازمان میراث فرهنگی به تثبیت رسانده‌اند.

برج رسکت دوگانه مازندران، از یادگاری‌های شهر ساری

مازندران، مهد تاریخ است، تمام شهرهای این استان، رد و نشانی از حوادث تاریخی را در بر دارند من جمله، همین ساری. می‌گویند این برج مربوط به قرن 5 هجری است بنابراین قدمتش به سال‌های دور بر می‌گردد و از 5 هزار سال تجاوز می‌کند.

در روستایی دامانش را پهن کرده که رسکت نام دارد. یک برج مدوری شکل است، هرچند بیشتر برج‌هایی که ریشه در گذشته‌های دور دارند، از سبک و سیاقی مشابه بهره می‌گیرند و عموماً با این معماری‌ها، قد کشیده اند. از جنس آجر است و آجر نمادی است از بهترین معماری‌های گذشته.

عمارت کلبادی، نقشی دیگر بر بوم ساری

آنجا هم نام قاجارها بلند است، می‌گویند، کلبادی عمارتی است که به دست اهالی قاجار بالا رفته است، یعنی هر جای شمال را زیر ذره‌بین ببریم حتماً به مکانی خواهیم رسید که یا به نام قاجارها ثبت شده است و یا قاجارها زمانی در آن مستقر بوده‌اند.

میدان ساری را که می‌شناسید؟ همان میدانی که مرکز ساری را قرق کرده است، کمی کافی است مسیرمان را کج کنیم تا بتوانیم به عمارت کلبادی که مقصد نهایی است نزدیک شویم. عمارت این خانه ثابت می‌کند بنایی که مقابلمان قرار دارد، شاهکاری است از قاجاریان.

حضور سفال و چوب در این خانه، توجه ما را به خود جلب می‌کند و آجر از دیگر عناصری است که در ساخت این عمارت به کمک قاجاریان آمده است. بهره گیری از تزئینات چوبی، زیبایی خیره کننده‌ای به این عمارت قدیمی بخشیده است و ما را به وجد می‌آورد. این خانه آنطور که می‌گویند بیست ساله است.

مسجد جامع ساری، آنچه لازم است بدانیم!

مسجد جامع، یکی از جاهای دیدنی ساری، نام آشنا و بلندی است در میان همگان. می‌گویند پس از اسلام، این نخستین مسجدی بوده که شمال به خود دیده است و همیشه قدیمی‌ها حس و حال بهتری دارند.
دریاچه چورت، از دیگر جاهای دیدنی شهر ساری

این دریاچه که به نام ساری ثبت شده است در فاصله 71 کیلومتری از آن، پهن شده است. می‌دانید چرا نامش را چورت نامیده‌اند؟

چون این دریاچه ارمغان روستایی است که چورت نام دارد. این دریاچه هم دارای نام مستعار است و آن را با نام دریاچه میانشه هم می‌شناسند.

رمز و راز این دریاچه را که از اهالی آنجا جویا می‌شویم از زلزله‌ای برایمان تعریف می‌کنند که گویا در سال 1318 رخ داده است و به سبب این حادثه و بسته شدن چشمه مربوط به این دریاچه، شاهد چورت در مکان فعلی هستیم.

آنچه چورت را این چنین آرام و دلنشین کرده است، تراکم جنگل‌هایی است که در حوالی‌اش، سبز شده‌اند، به خاطر خیل درختان گردو است، اطراف دریاچه چورت به جولانگاه پونه کوهی و آویشن بدل شده است که بوی شان، آدم را سر ذوق می‌آورد.

خیلی‌ها به هوای، ماهیگیری به سمت دریاچه چورت می‌روند، هرچه باشد این دریاچه ملجأ ماهی‌هایی است که زیست شان را مدیون آب این دریاچه‌اند و این فرصتی ناب است برای کسانیکه ماهیگیری را بزرگ ترین لذت خویش می‌دانند.

هتل سالاردره، اقامتگاهی ناب برای آنان که به شهر ساری می‌آیند

عموماً در مقاله‌هایی که به شهرهای مازنی، سفر می‌کنیم، از قید هتل‌ها و مهمانخانه‌ها فاکتور می‌گیریم، اما چنان نام هتل سالاردره در مازندران برجسته است که تصمیم گرفتیم نیم نگاهی هم به آن داشته باشیم.

سالاردره، هتلی است با 4 ستاره، آن را یک هتل جنگلی می‌دانند که پیرو نامش، توسط دار و درختان عدید، محاصره شده است.

شهر ساری، تنها پایتخت مازندران نیست که شهری است مملو از زیبایی، جایی که کوه‌ها استوار ایستاده‌اند و رودهای آرام، با صلابت راهشان را می‌روند. پرونده ساری را می‌بندیم و به استقبال شهری می‌رویم که اتفاقا آن هم در خاک مازندران جوانه زده است.

نوامی در ساری یکی از قدیمی ترین تیم های طراحی وب سایت در ساری با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در ساری در زمینه های طراحی و ساخت سایت در ساری با تعرفه های مختلف و متنوع و دارای بیش از 100 نمونه کار موفق در زمینه های گوناگون و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای در ساری و امکان ارائه مشاوره رایگان برای طراحی سایت حرفه ای در ساری با استانداردهای روز و امکانات مختلف همراه با خدمات بهینه سازی و سئو سایت در ساری آماده ارائه خدمات در ساری می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت در ساری و انواع مختلف طراحی وب سایت در ساری حرف بزنیم و اینکه سایت چیه و کاربرد ها و تاریخچه و خیلی چیزهای دیگه، پس با ما همراه باشید.

 

برای طراحی انواع سایت میتونید با ما تماس بگیرید

تاریخچه وب سایت

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) با راه اندازی یک وب سایت در آگوست 1991 نام خود را به عنوان نخستین طراحی وب در تاریخ ثبت کرد و بنیانگذار شبکه جهانی وب لقب گرفت.

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) در سال 1989 پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی بشر رو برای همیشه متحول کرد.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال 1991 اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه های ینیاد علمی سرن (CERN) رونمایی کرد. آدرس این سایت info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می کرد.

تیم برنرزلی اولین صفحه وب سایت خود را که شامل چند پاراگراف و یک لینک و پیوندی برای ایمیل استفاده کرده بود.

در ابتدا سایت های وب با کدهای ساده اچ تی ام ال (html) نوشته می شدند. در آغاز ساختار وب سایت ها بسیار ساده شامل سرتیتر و پاراگراف و هایپر لینک ها که صفحات مختلف رو به هم لینک می کردند می شدند.

با پیشرفت اینترنت و وب سایتها زبان اچ تی ام ال (html) شکل پیچیده تری به خودش گرفت و انعطاف پذیرتر شد و ابزارهای مختلفی مثل جدول ها برای نمایش داده ها بودند برای چیدمان های پنهان در صفحه های وب سایت ها قرار گرفتند.

گرافیگ سایت ها روز به روز پیشرفته تر شدند و تصاویر مختلف و متحرک به وب ورود کردند و همچنین به وجود اومدن نرم افزارهای مختلف طراحی به کمک طراحان سایت اومد و باعث پیشرفت سریعتر وب شدند و نقش بسزایی در سرعت پیشرفت طراحی وب سایتها داشتند.

با پیدایش صفحه های الگوی وب (css) روش های نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از از مدار خارج و جای خود را به استفاده مناسب و به جا از صفحه های الگوی وب (css) دادند.

بعد از آن اینترنت و وب سایت ها روز به روز پیشرفت می کردند و کامل تر می شدند و زبان های برنامه نویسی و زبان های طراحی سایت مختلفی وارد دنیای وب و طراحی وب سایت شدند مانند زبان های برنامه نویسی  PHP, ASP, JSP, CGI, PYTHON و همچنین استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (css) ساختار سایت های وب را دگرگون کردند.

همچنین با آمدن جاوا اسکریپت چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی های تازه ای به سازندگان رسانه و طراحان وب سایت داده شد و توانایی های بیشتری برای مرورگرهای وب ایجاد شدند.

با ورود زبان های برنامه نویسی سمت سرور که به طراحان سایت اجازه می داد سایت های پویا و داینامیک طراحی کنند و تکمیل و پیشرفته شدن زبان های سمت کاربر یا فرانت مانند اچ تی ام ال (html) و سی اس اس (css) و جاوا اسکریپت (javascript) دنیای اینترنت و وب را کاملا متحول کرد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

 

سایت چیست؟

اگه بخوایم تو یک جمله به صورت خلاصه تعریف سایت رو براتون بنویسیم میشه به صورت زیر گفت :
یک وب سایت در ساری مجموعه ای از کدهای قالب یا فرانت و تعدادی از صفحه های مختلف که شامل تصاویر ثابت یا متحرک و متن های مختلف می باشند که با لینک ها و پیوند ها به هم مرتبط شده اند و از طریق یک آدرس مشخص قابل دسترسی هستند که به آن دامین یا دامنه گفته می شود.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


ضرورت طراحی سایت در ساری :

امروزه برای کسب و کارها در ساری داشتن یک وب سایت برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات در ساری امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در ساری کسب و کارهایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در ساری و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کاری در ساری پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت در ساری تا این اندازه برای رشد کسب و کارها در ساری مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در ساری بودیم و تعداد افرادی که روزانه در ساری از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در ساری بودیم و هستیم.

خوب تا این جای کار تا حدودی به این سوال مهم که ضرورت طراحی سایت  در ساری برای کسب و کارهای مختلف در ساری چه بزرگ و چه کوچیک پاسخ دادیم ولی در ادامه قصد داریم یه مثال مهم بزنیم و با هم بررسی کنیم که داشتن یک سایت در ساری چقدر میتونه برای کسب و کارها در ساری مهم باشه یا اصلا مهم هست یا نه؟!، که سعی میکنیم یه مثالی بزنیم که تو این دو سال اخیر تقریبا همه مردم در ساری اون رو لمس کردند خوب تقریبا میشه حدس زد که قصد داریم در مورد چه موضوعی بحث کنیم، بله "ویروس کرونا".

اینجا قصد نداریم در مورد خود ویروس کرونا حرف بزنیم یا اینکه از کجا اومد و چطوری اومد، دیگه هرچی بود و از هرجایی اومد تاثیر بسیار زیادی تو سبک زندگی مردم و کسب و کارهای مختلف در ساری گذاشت شاید حتی بشه گفت شبیه یه جهش بزرگ بود.

از وقتی ویروس کرونا اومد و قرنطینه ها شروع شد دیگه مردم در ساری کمتر تمایل برای رفتن به بیرون مخصوصا برای خرید و انجام کارهای روزمره داشتن و سعی میکردن بیشتر با استفاده از شبکه های مجازی و سایت ها در ساری مشکلات و نیازهای خودشون رو رفع کنن. خوب حالا بیایم با چندتا مثال این قضیه رو بازترش کنیم تا بهتر بتونیم موضوع رو درک کنیم.

برای مثال اول که فک میکنم بهترین مثال هم باشه قصد داریم در مورد فروشگاه صحبت کنیم و همچنین بیایم فروشگاه های اینترنتی در ساری و فروشگاه های سنتی رو قبل از کرونا و بعد از کرونا و همچنین در آینده باهم مقایسه و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشد.

خوب تا قبل از اومدن کرونا با اینکه در ساری سایت های فروشگاهی زیادی در اینترنت وجود داشت ولی خیلی از مردم ترجیح میدان خریدهای خودشون رو به صورت حضوری از فروشگاه های سنتی در ساری تهیه کنن.

خوب این خودش دلایل زیادی در ساری داشت مانند عدم اعتماد کافی و آشنا نبودن با نحوه خرید و سازوکارها در ساری و همچنین اینکه وقتی مردم در ساری به صورت حضوری جنسی رو میخرن خوب درک اون جنس و مقایسه راحت تر بود براشون و دلایل زیاده دیگه که جای بحث داره و بعدا تو پست های بعدی در موردش حرف میزنیم.

بعد از اومدن کرونا و شروع قرنطینه در ساری، فروشگاه های اینترنتی در ساری از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات زیادی انجام دادند و خیلی از کسب و کارهایی که در ساری آنلاین نبودن هم برای اینکه از بقیه عقب نیوفتن به فروش اینترنتی در ساری روی آوردن، حالا بعضی ها سایت فروشگاه اینترنتی در ساری راه اندازی کردن یه سری هم تو شبکه های اجتماعی در ساری شروع به فعالیت کردن.

رفته رفته به تعداد سایتهای فروشگاه اینترنتی در ساری اضافه شد و با موجی از تبلیغاتی که در ساری شکل گرفت مردم هم به سمت خرید اینترنتی در ساری روی آوردن و استقبال خوبی هم شد و تو این مدت هم تونستن جایگاه خودشون رو در ساری تثبیت کنن.

با این روندی که در ساری شکل گرفت حتی بعد از کرونا هم فکر نمیکنم روندی که شکل گرفت شکسته بشه و حتی با امکانات و تنوعی که فروشگاه های اینترنتی در ساری میتونن داشته باشن در آینده هم بازار فروش اینترنتی در ساری داغ تر خواهد شد.

برای مثال دوم میتونیم تو زمینه املاک در ساری رو مدنظر قرار بدیم، خوب تا قبل از کرونا در ساری خیلی ها به صورت حضوری برای دیدن و خرید اجاره یا خرید ملک یا زمین در ساری به محل مورد نظر میرفتن خوب این کار هم زمان خیلی زیادی نیاز داشت شاید خیلی وقت میزاشتن میتونستن 10 یا 20 تا ملک یا زمین در ساری رو بررسی کنن برای خرید ولی با شیوع کرونا و فضایی هایی ایجاد شد که سایتهای تبلیغاتی در ساری و سایت های املاک اومدن تو بورس و خیلی راحت مردم از تو خونه هاشون میتونستن با استفاده از سایت های اینترنتی در ساری هزاران ملک رو مشاهده کنند و امکانات مختلف رو ببینند و با هم مقایسه کنن و عکس ها و فیلم های مختلفی رو هم مشاهده کنن، خوب در ساری همه اینا با یکی دو روز وقت قابل انجام بود ولی اگه قرار بود به صورت حضوری باشه شاید روزها و هفته ها باید در ساری وقت میزاشتن تا بررسی کنن.

تو این زمینه در ساری مثال های خیلی زیادی میشه زد تو زمینه های خدماتی، شرکتی، آموزشی هم با استفاده از سایت های خدماتی، سایت شرکتی و سایت آموزشی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین خودشون رو در ساری بالا آوردن یا به روز کردن تا از این رقابت عقب نمونن.

یه نمونه خیلی موفق در ساری هم میشه به سایت های آموزشی در ساری اشاره کرد و تو این مدت با برگزاری کلاس های آنلاین و تهیه ویدئوهای آموزشی در ساری تونستن جای کلاس ها و آموزش های حضوری در ساری رو بگیرن که مورد استقبال هم قرار گرفت.

خوب همه اینا مثال های خوبی بود تا به این نکته پی ببریم که چقدر داشتن یک سایت در ساری خوب میتونه به شما کمک کنه و با طراحی سایت خوب و با امکانات مناسب در ساری تا چه اندازه میتونه شما رو از رقبا جلو بندازه.

همچنین اگه بخوایم به صورت موردی چند تا از مهمترین موارد ضرورت طراحی سایت در ساری رو نام ببریم میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  •     دسترسی شبانه روزی در ساری : کمتر کسب و کاری در ساری رو پیدا میکنید که ارائه خدمات آن به صورت 24 ساعته باشه که این کار تنها با نیروی انسانی و هزینه های بسیار برای حقوق و مزایا و هزینه های جانبی همراه خواهد بود. ولی شما با داشتن یک وب سایت عملا تبدیل به یک کسب و کار بیست و چهار ساعته در ساری خواهید شد.
  •     محدودیت جغرافیایی در ساری : تصور کنید شما فروشگاهی در ساری در یک شهر متوسط دارید، حال قصد دارید محصولات خود را در ساری حراج کرده و بفروش برسانید. شما حتی با تبلیغات وسیع در ساری و پرداخت هزینه های سنگین و ایجاد کمپین های تبلیغات محیطی در ساری باز هم صرفا در محدوده جغرافیایی خود موفق به جذب مشتری خواهید شد در صورتی که با طراحی سایت مناسب کسب و کار خود در ساری و تبلیغات اینترنتی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در ساری با قیمت بسیار کمتر می توانید طیف گسترده تری از مشتریان را در ساری به سمت خود جذب کنید.
  •     بازاریابی در ساری : تبلیغات اینترنتی در ساری و ایجاد کمپین های تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در ساری بسیار ارزانتر، سریعتر و پربازده تر خواهد بود و همچنین با طراحی و محتوای مناسب در ساری می توانید مشتریان بسیاری را در ساری سمت خود جذب کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید و در ساری اعتبار برند خود را افزایش دهید.
  •     ارائه نمونه کار در ساری : یکی دیگه از ویژگی های مثبت راه اندازی وب سایت در ساری امکان ارائه نمونه کار در قالب متن، صدا، ویدیو و گرافیک در ساری است که مشتریان در ساری می توانند به راحتی از کیفیت و تنوع و ویژگی های محصولات و خدمات کسب و کار شما در ساری آگاه شوند.
  •     تنوع محصولات و خدمات در ساری : تصور کنید شما محصول یا خدماتی رو در ساری ارائه می کنید خوب تو محیط فیزیکی برای ایجاد تنوع به چه میزان فضا و نیروی انسانی نیاز دارید که هزینه بسیار زیادی برای شما در برخواهد داشت در صورتی که در سایت بدون هزینه اضافی می توانید به هر میزان تنوع در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.
  •     برند سازی در ساری : برند سازی در قالب سایت در ساری با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در ساری در سایت ها و فضای مجازی در ساری به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در ساری خواهد بود.
  •     هزینه در ساری : خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب در ساری هست.
  •     و موارد محتلف دیگه ....

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت در ساری :

راه اندازی یک وبسایت در ساری در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست. در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت در ساری دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شما طراحی کنه.

بیشترین هزینه طراحی سایت در ساری مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت هست که این هزینه در ساری یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده در ساری برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه در ساری هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت در ساری دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت در ساری می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت در ساری در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت در ساری در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار در ساری برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید در ساری امکانات جدید به سایت اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی در ساری به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.


چرا طراحی وب سایت نوامی در ساری :

تیم طراحی سایت در ساری نوامی با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف در ساری و انجام پروژه های متنوع در ساری در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی در ساری و طراحی سایت بدون نقص با کیفیت مثال زدنی در ساری می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای ما در ساری به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکاناتی که تیم طراحی سایت نوامی در ساری در اختیار شما قرار می دهد:

  •     طراحی و برنامه نویسی در ساری کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازها و ...
  •     امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت در ساری و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در ساری
  •     امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در ساری با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  •     طراحی سایت در ساری براساس استانداردهای روز
  •     پیاده سازی حرفه ای سایت در ساری همراه با اصول اولیه سئو سایت در ساری مطابق با استاندارد های روز سئو در ساری، سئو 100 درصد
  •     بهینه بودن سایت و سرعت بالای لود وب سایت در ساری
  •     امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی در ساری براساس نیاز وب سایت شما
  •     امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته در ساری
  •     سیستم پشتیبانی حرفه ای در ساری برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما در ساری
  •     طراحی ریسپانسیو در ساری (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  •     استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در ساری
  •     ارائه آموزش کار با سایت در ساری در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات

تیم طراحی وب سایت نوامی در ساری با طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) و کاملا اختصاصی در ساری و سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما در ساری آماده ارائه خدمات براساس استانداردهای روز همراه با تکنولوژی های مختلف می باشد.

همچنین امکان رائه راهکار و مشاوره و پشتیبانی به اصناف در ساری و طراحی سایت در زمینه های مختلف می باشد. (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وکالت، طراحی سایت فروشگاهی و ... )

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


طراحی وب سایت ریسپانسیو در ساری (واکنشگرا، برای دسکتاپ، موبایل، تبلت) :

طراحی وب سایت ریسپانسیو در ساری یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در ساری در انجام پروژه های طراحی وب در ساری می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در ساری طراحی می شود .

با توجه به اینکه در ساری در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در ساری از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت نوامی در ساری به شکل طراحی سایت ریسپانسیو در ساری (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا در ساری یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا در ساری سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در ساری می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو در ساری موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها در ساری و افزایش فروش می باشد، به این دلیل که اکثر سایتها برای افزایش فروش در ساری و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل در ساری استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت در ساری می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما در ساری داشته باشد.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


هزینه طراحی سایت در ساری :

 

قیمت طراحی سایت در ساری به امکانات مورد نیاز کارفرما در ساری برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت مورد نظر در ساری با پروژه های دیگر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه در ساری ، طرح مورد نظر کارفرما رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت هزینه طراحی سایت در ساری و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در ساری اعلام می شود.


پشتیبانی قدرتمند نوامی در ساری :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد، خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در ساری می باشد. تیم فنی نوامی به صورت 24 ساعته در ساری آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات شما در ساری می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

مراحل طراحی وب سایت در ساری :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در ساری برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت در ساری دچار تردید می شوند که آیا از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در ساری استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت نوامی در ساری با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف در ساری و ارائه مشاوره در ساری و پیشنهاد راه حل های مختلف به شما در این راه کمک خواهد کرد.

تیم نوامی در ساری ، طراحی سایت در ساری از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در ساری از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در ساری و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت یا برنامه و نحوه و ابزارها اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار در ساری و ماهیت و امکانات سایت در ساری و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در ساری ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت در ساری توسط تیم نوامی در ساری رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت در ساری قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در ساری پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در ساری وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در ساری انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت طراحی شده در ساری آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

سوالات متداول در ساری :

شاید اولین سوالی که تو ذهین خیلی ها به وجود بیاد اینه که سایتی قراره طراحی بشه در ساری آیا در آینده قابلیت ارتقا و افزودن امکانات رو داره یا خیر؟

در جواب این سوال باید بگیم که تمامی سایت ها در ساری و برنامه ها و اسکریپت هایی که توسط تیم نوامی در ساری طراحی و برنامه نویسی می شوند قابلیت ارتقا و افزودن امکاناتی جدید در ساری را دارا می باشند.

تفاوت طراحی سایت آماده، نیمه اختصاصی و اختصاصی در ساری چیست؟

طراحی سایت آماده در ساری، به سایت هایی گفته می شوند که با استفاده از سی ام اس های آماده در ساری اجرا می شوند و خیلی از امکانات سایت و بخش های مختلف آن از پکیج های آماده استفاده می شوند.

در برنامه ها و سایت های نیمه اختصاصی در ساری، سایت به صورت کامل اختصاصی توسط تیم نوامی در ساری طراحی می شود ولی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان پروژه در ساری بعضی از امکانات سایت در ساری از پکیج های آماده استفاده  می شود.

در سایت ها و برنامه های اختصاصی در ساری، به طور کامل تمام بخش ها و امکانات مختلف سایت در ساری به صورت اختصاصی توسط تیم نوامی در ساری طراحی می شود و از هیچ پکیج آماده ای استفاده نخواهد شد.

پشتیبانی پروژه ها در ساری و سایت طراحی شده در نوامی چگونه است؟

در تیم نوامی در ساری، معمولا پروژه ها شامل یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان در ساری هستند. این گارانتی شامل رفع ایرادات احتمالی در ساری می باشد. در ساری هزینه تمدید خدمات پشتیبانی در نوامی بسته به پروژه های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در ساری بین 15 تا 50 درصد هزینه پیاده سازی پروژه در ساری می باشد که بسته به مدل سایت و بخش های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در ساری مبلغ متفاوت می باشد.

آیا سایتی که در ساری طراحی می شود داینامیک هست و امکان ویرایش بخش های مختلف سایت فراهم است؟

بله، تیم طراحی سایت نوامی در ساری هنگام طراحی سایت در ساری تمام بخش های مختلف سایت را به صورت داینامیک با انعطاف پذیری بالا در نظر میگیرد تا مدیر سایت در ساری براساس نیاز و سلیقه خود با استفاده از پنلی که در اختیار او قرار خواهد گرفت قادر به ایجاد تغییرات و ویرایش در قسمت های مختلف سایت در ساری باشد.

آیا پس از اتمام پروژه در ساری آموزش های لازم داده خواهد شد؟

تیم طراحی نوامی در ساری، پنلی با امکانات مدیریتی مختلف رو به صورت کاملا فارسی در اختیار مدیر سایت در ساری قرار می دهد که تمام بخش های پنل مشخص باشد و همچنین در پایان کار هم فیلم آموزشی کامل در مورد نحوه کار با تمام بخش های مختلف سایت در ساری و پنل در اختیار مدیر سایت در ساری قرار خواهد گرفت.

آیا در طراحی سایت در ساری به صورت پیش فرض استاندارد های سئو رعایت می شود؟

تیم طراحی نوامی در ساری هنگام انجام پروژه در ساری، تمام استانداردهای سئو سایت در ساری را رعایت خواهد کرد و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز کدنویسی در ساری سایت سئو بیس رو تحویل خواهد داد.

خدمات سئو سایت برای سایت های طراحی شده در ساری به چه صورت می باشد؟

به صورت بیس تمام استانداردهای سئو در پروژه های طراحی شده در ساری رعایت می شوند ولی در صورتی که نیاز به سئو اختصاصی سایت خود داشته باشید و تیم سئو نوامی در ساری آماده ارائه خدمات مشاوره در ساری و آنالیز سئو سایت در ساری می باشد و که شامل ارائه گزارش تحلیل سئو در ساری و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی قرارداد سئو می باشد و در ساری هزینه و مدت زمان قرارداد هم بستگی به تعداد و سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی و موضوع سایت و سئو دارد.

آیا از سایت و اطلاعات سایت در ساری بکاپ تهیه می شود؟

به صورت خودکار بسته به پلن هاستی که در ساری برای سایت خود تهیه کرده اید و اهمیت اطلاعات و بروزسانی سایت، بکاپ گیری ها به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه می باشد و همچنین مشتریان عزیز در ساری می توانند با مراجعه به هاست خود از تمام اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.

دلیل اختلاف قیمت شرکت های مختلف در ساری چیست؟

دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در ساری در شرکت های مختلف به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. وقتی شما به چند شرکت در ساری سفارش پروژه طراحی سایت را می دهید هر شرکتی در ساری براساس زمانی که برای پروژه در ساری صرف می کند و تعداد نیرویی که برای پروژه در ساری قرار می دهد پروژه را ارزیابی کرده و همچنین بسته به امکانات و ویژگی های پروژه هر شرکتی در ساری بررسی می کند که در هر بخش چه میزان وقت و نیرو صرف کند و یا در کدام بخش بیشتر وقت بگذارد در نتیجه هر شرکت در ساری براساس معیارها و ارزیابی ها خود قیمت پروژه در ساری را تعیین می کند.

طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی وب سایت در ساری | طراحی سایت حرفه ای در ساری