طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل

طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل
طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل
خدمات طراحی سایت

طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل

طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل

تیم طراحی وب سایت نوامی در بابل با سالها تجربه و انجام پروژهای مختلف طراحی سایت در بابل و نمونه کارهای مختلف در بابل آماده ارائه خدمات در زمنیه های طراحی سایت در بابل و طراحی اختصاصی سایت در بابل و برنامه نویسی وب در بابل و تولید پرتال های اختصاصی و سازمانی در بابل می باشد برای سفارش طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای با ما در ارتباط باشید

طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل

بابُل (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) (به مازندرانی: بابِل) مشهور به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل می‌باشد. این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود. بابل در دوران زندیه، مرکز ولایت مازندران بود. این شهر مرکزی مازندران، مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران و مرکز مخابرات استان مازندران می‌باشد. مردم بابل از قومیت طبری هستند که ریشه در قوم تپوری دارند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند. جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است. بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور از جنبه های تجاری، سیاسی، فرهنگی، درمانی، کشاورزی و دانشگاهی است. بابل دارای پیشینه‌ای قابل توجه می‌باشد، در گذشته به دلیل تجارت و عبور و مرور تاجران و بازرگانان در این شهر، آن را بارفروش می‌خواندند. بابل دارای ۲۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی است که مهم‌ترین دانشگاه این شهر دانشگاه صنعتی نوشیروانی از برترین دانشگاه های ایران در رتبه بندی موسسه بین المللی تایمز می باشد. همچنین بابل اولین شهر شمال کشور است که دانشگاه علوم پزشکی سراسری در آن تأسیس شد. این شهر در حد فاصل دریای مازندران و رشته کوه البرز، و در فاصله ۱۵ کیلومتری دریای مازندران و ۱۷۸ کیلومتری شمال شرقی تهران (پایتخت)، واقع شده‌است.

شهر بابل در ۱۵ کیلومتری جنوب دریای مازندران قرار دارد و رشته کوه البرز نیز حدوداً در ۱۰ کیلومتری جنوب بابل قرار دارد و بابلرود نیز از غرب این شهر می‌گذرد. قرار گرفتن ۲ بزرگراه در ۳۰ کیلومتری غربی(هراز ۷۷) و ۱۵ کیلومتری شرقی(فیروزکوه ۷۹) شهر بابل، جایگاه ویژه‌ای به موقعیت مکانی این شهر داده‌است. قرار گرفتن این شهر در مرکز مازندران اهمیت موقعیت مکانی این شهر را دو چندان کرده‌است. شهر توریستی بابلسر و دریای مازندران در شمال این شهر قرار دارند که این نیز از دیگر دلایل اهمیت موقعیت مکانی این شهر است.

بابل می‌تواند از راه‌های مختلف با دریا ارتباط داشته باشد که عبارتند:

    مسیر اصلی، اتوبان بابل به بابلسر است که از شمال شهر بابل آغاز می‌شود و پس از گذر ۸ کیلومتر تا جاده ساحلی بابلسر ادامه دارد. این راه مطمئن‌ترین راه برای مسافران است.
    از دیگر راه‌ها می‌توان به جادهٔ زرگرشهرِ بابل (سپاه دانش) اشاره کرد که به مرز میان بابلسر و فریدونکنار می‌رسد. این جاده از زرگرشهرِ بابل شروع می‌شود. این مسیر حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد. این راه در محدوده شهرستان بابل، دارای ۴ خط (۲ خط رفت و ۲ خط برگشت) و بدون تفکیک است. در خارج از محدوده بابل عرض جاده، ۲ خطه (۱ خط رفت و ۱ خط برگشت) می‌شود و تا جاده ساحلی دریا مازندران ادامه می‌یابد.
    راه دیگر جادهٔ بابل به بهنمیر است. این مسیر از شمال شرقی شهر شروع می‌شود و پس از گذر ۱۵ کیلومتر به شهر ساحلی بهنمیر ادامه می‌یابد. این راه یک جادهٔ ۲ خطه (۱ خط رفت و ۱ خط برگشت) و بدون تفکیک است که عرض آن ۷ متر است.

مردم بابل از قومیت طبری هستند و ریشه در قوم باستانی تپوری (به یونانی: Τάπυροι) دارند. شهرهای آمل، چالوس، کلار، سعیدآباد و رویان جزئی از سرزمین قوم تپوری بودند.

به گفته پژوهشگران آمار بالای طلاق، باروری کم، سالمندی و ازدواج پایین از مشکلات حوزه جمعیت در میان قوم طبری به ویژه طبری‌های مازندران محسوب می‌شود. پژوهشگران به روند پیری جمعیت قوم طبری اشاره نموده و بر لزوم توجه به سیاست جوانی جمعیت تاکید دارند. پژوهشگران خطر انقراض قوم طبری (مازندرانی) را در کشور خطر جدی میدانند. براساس غربالگری از ۴۳۰ هزار زوج طبری (مازندرانی) در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ هزار زوج نابارور در مازندران شناسایی شدند.

در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۲۵۰٬۲۱۷ نفر (۸۱٬۵۷۲ خانوار) اعلام شد.

مردم بابل به گویش بابلی که گویشی از زبان مازندرانی می‌باشد صحبت می‌کنند. گویش بابلی پر گویشورترین گویش از گویش‌های زبان مازندرانی می‌باشد. گویش بابلی در سه شهرستان بابل، بابلسر و فریدونکنار صحبت می‌شود.

بابلی‌ها در سخن گفتن به زبان تبری، سریع البیان بوده و در محاوره، از حرف «وَ /va/»، که جنبه تأکیدی دارد، استفاده می‌کنند.

پیش از ورود اسلام به ایران، ساکنان این منطقه پیرو آیین میتراییسم (آیین مهرپرستی) بودند. وجود دو آتشکده بزرگ منطقه، در این شهر سبب نامگذاری این شهر به مه میترا [جایگاه میترا(خدای راستی و مهربانی) بزرگ شد. آتشِ این آتشکده همیشه در روز و شب برای دید مردم روشن بود. بقایای موجود از این دو آتشکده و وجود محله‌هایی با نام‌های خورشیدکلا، روشن آباد، برج بن و … گویای این ادعاست.

پس از ورود اسلام، مردم منطقه بعد از اندکی مقاومت به این آیین روی آوردند. پیش از انقلاب اسلامی ایران، اقلیت مذهبی نسبتاً بزرگی در بابل ساکن بودند که پیرو آیین یهودییت بودند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کوچ کرده‌اند.

 در حال حاضر بیشتر مردم بابل مسلمان و پیرو مذهب شیعه دوازده امامی هستند.

استان مازندران پیش از اسلام تپورستان (به پهلوی: ) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι) می‌باشد که پس از اسلام قوم طبری نام گرفتند و سرزمینشان طبرستان نامیده شد.

به گفته واسیلی بارتلد تپوری‌ها در قسمت جنوب شرقی ولایت سکونت داشتند و در قید اطاعت هخامنشیان درآمده بودند و آماردها مغلوب اسکندر مقدونی و بعد مغلوب اشکانیان شدند و اشکانیان در قرن دوم ق. م آنها را در حوالی ری سکونت دادند و اراضی سابق آماردها به تصرف تپوری‌ها درآمد و بطلمیوس در شرح دیلم یعنی قسمت شرقی گیلان در ساحل بحر خزر فقط از تپوری‌ها نام می‌برد. به گفته مجتبی مینوی قوم آمارد و قوم تپوری در سرزمین مازندران می‌زیستند و تپوری‌ها در ناحیه کوهستانی مازندران و آماردها در ناحیه جلگه‌ای مازندران سکونت داشتند. در سال ۱۷۶ ق. م فرهاد اول اشکانی قوم آمارد را به ناحیه خوار کوچاند و تپوری‌ها تمام ناحیه مازندران را فرو گرفتند و تمام ولایت به اسم ایشان تپورستان نامیده شد. شهرهای آمل، چالوس، کلار، سعیدآباد و رویان جزئی از سرزمین قوم تپوری بودند. سرزمین لنگا و تنکابن بخشی از سرزمین دو قوم تپوری و آمارد بود.

ویلیام اسمیت در فرهنگ لغت جغرافیای یونان و روم می‌نویسد: تپورها قومی بودند که محل سکونت آنها در دوره‌های مختلف تاریخ به نظر می‌رسد در امتداد فضای وسیعی از کشور از ارمنستان به سمت شرق تا آمودریا گسترش یافته بود. استرابون آنها را در کنار دروازه‌های کاسپین و ری، در پارت و بین دربیک و هیرکانی و همراه با آماردی‌ها و سایر مردم در امتداد سواحل جنوبی دریای مازندران قرار می‌دهد که آخرین دیدگاه یعنی سکونت در امتداد سواحل جنوبی دریای مازندران مطابق نظر کوینت کورس و دیونیسوس و پلینی هم می‌باشد. بطلمیوس در جایی آنها را در زمره اقوام سرزمین ماد به حساب می‌آورد و در جایی دیگر آنها را به مارگیانا نسبت می‌دهد. تپوری‌هایی که در پلینی و کوینت کورس به آنها اشاره می‌کند شکی در آن نیست که ناحیه کنونی طبرستان نام خود را از آنها گرفته‌است. آلیان توصیف عجیبی از تپوری‌هایی که در ماد زندگی می‌کردند ارائه می‌دهد.

بابل در زمینه مطبوعات سابقهٔ درخشانی داشت اما اکنون تنها نشریه‌های «بابل نامه» (هفته نامه خبری)، «آوای مازندران» (هفته نامه خبری)، «دریاسر» (هفته نامه خبری) و «چشمه توسعه» (ماهنامه فرهنگی اقتصادی) بر جای مانده‌است. همچنین بابلی‌های مقیم تهران نیز خبرنامه‌ای فرهنگی و هنری به اسم «بارفروش» را منتشر می‌کنند که البته مطالبش منحصر به بابل نیست و با هنرمندان و ادیبان استان مازندران مصاحبه می‌کند.

همچنین بابلی‌های مقیم تهران نیز خبرنامه‌ای فرهنگی و هنری به اسم «بارفروش» را منتشر می‌کنند که البته مطالبش منحصر به بابل نیست و با هنرمندان و ادیبان استان مازندران مصاحبه می‌کند.

سینما را در مازندران با بابل می‌شناسند چرا که اولین سینمای شمال کشور در سال ۱۳۰۷ در بابل ساخته شد و پس از آن نیز سینماهای دیگری در بابل ساخته شد و تا مدت‌ها، هیچ شهری در مازندران سینما نداشت. از کل سینماهایی که در بابل تأسیس شد در حال حاضر ۴ سالن وجود دارد که ۲ سالن سینمای استقلال (داریوش) و ارشاد (پاسارگاد) به ترتیب در سال‌های ۷۹ و ۸۱ تعطیل شدند و سالن سینما انقلاب (مهر) نیز با انجام بازسازی پس از تعطیلی چند ساله، به عنوان یکی از سینماهای ممتاز کشور کار خود را چند سالی پی گرفت اما در سال ۹۳ تخریب شده و با تغییر کاربری در حال تبدیل به مجتمع تجاری است. سینما استقلال (داریوش) نیز در سال ۹۴ تخریب شده و با تغییر کاربردی در حال تبدیل شدن به پارکینگ است. در بابل با سابقه درخشان سینماداری، اکنون تنها سینمای فعال، سینما آزادی (شهر فرنگ) می‌باشد که با بازسازی در سال‌های پیش، به کار خود ادامه می‌دهد.

جشنواره ملی بهار نارنج، از جمله آیین سنتی مازندرانی هاست که همه ساله این جشنواره در شهرستان بابل برگزار می‌گردد. کلید این جشنواره برای اولین بار، در شهرستان بابل، در دهه ۷۰ زده شد. این آیین در شورای عالی ثبت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، با عنوان «جشنواره ملی بهار نارنج مازندران»، به ثبت ملی رسیده و دبیر خانه دائمی این جشنواره در این شهر دایر شده‌است. هر ساله چند صد مقاله به این جشنواره فرستاده می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این جشنواره ملی در اردیبهشت ماه هر سال، با شکوه خاصی، در بوستان نوشیروانی بابل، برگزار می‌شود. هدف این جشنواره، احیای این آیین سنتی، صنعتی کردن این آیین و ایجاد فضایی بانشاط و مبتنی بر صمیمیت و تقویت فرهنگ مهرورزی با طبیعت است.

با توجه به مستندات تاریخی و با عنایت به شواهد موجود، بابل در فرهنگ عمومی کشور و مازندران، به عنوان شهر بهار نارنج شناخته می‌شود. تراکم و تعداد زیاد درخت‌های نارنج (وجود بیش از ۵۰۰ هزار اصله درخت نارنج) در محدوده این شهر دلیل مبرهنی بر این باور تاریخی است.

شهر بابل به عنوان یکی از قهرمان پرورترین شهرهای ایران به حساب می‌آید به‌طوری‌که ورزشکاران زیادی طی سال‌های گذشته در مسابقات کشوری و جهانی صاحب مدال شدند. شهرستان بابل دارای بیش از ۴۰ مکان ورزشی سرپوشیده و سرباز است. از جمله این مکان‌ها می‌توان سالن‌های ورزشی چندمنظوره، آکادمی بسکتبال، آکادمی پینگ‌پونگ، باشگاه مینی‌گلف، باشگاه‌های چمن مصنوعی فوتبال، ورزشگاه فوتبال، باشگاه‌های بدنسازی، باشگاه‌های اسکیت، مجموعه شطرنج، باشگاه وزنه‌برداری، استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه بیلیارد و اسنوکر، باشگاه ژیمناستیک و… را نام برد.

در عصر قاجار شهر بارفروش، شهر عمده و مرکز بازرگانی مازندران بوده که ۳۱ کاروانسرا برای تجار و ۱۳ کاروانسرا برای کاروان‌ها داشت. قبل از انقلاب اکتبر روسیه، بابل از طریق بندر مشهدسر بابلسر فعلی با کشور روسیه ارتباط تجاری داشت.

بازار این شهر تا پیش از انقلاب مشروطه ۴۰۶ باب دکان داشت. جرج کرزن در سفرنامه اش با استناد به گزارش شخصی اروپایی که پیش از سال ۱۹۰۰م از شهر بارفروش گذر کرده می‌نویسد: «بارفروش شهری تجاری است که فرماندار آن نیز از بازرگانان است، تمام سکنه آن را بازرگانان، پیشه وران و منسوبان به ایشان و محلیان مرفه تشکیل می‌دادند، بازار وسیع این شهر یک میل طول دارد. بازار بارفروش از مهم‌ترین بازارها بود که بافتی ناخوشایند داشت، تاریک و بد بنا شده بود اما این شهر در این دوران نسبت به گذشته آبادتر شده و رشد یافته بود.» در این دوره بابل جزو شش شهر ایران بود که در آن بانک استقراضی تأسیس شد.

بانک سپه نیز در عصر پهلوی در شهر بابل مانند دیگر شهرهای ایران تأسیس گشت. دفتر اتاق بازرگانی نیز در این شهر در سال ۱۳۹۴ برقرار و افتتاح شد. اسماعیل مهجوری در تاریخ مازندران از کارخانه قندسازی بارفروش در سبزه میدان سخن گفته و می‌نویسد که به دستور امیرکبیر، دو کارخانه شکرریزی در بارفروش و دیگری در ساری احداث شده بود.

کشاورزی و دامپروری با محوریت کاشت و برداشت برنج و خرید و فروش کالاهای مصرفی درآمد اصلی مردم این شهر است. میزان مشارکت مردم بابل در اشتغال‌های دولتی و محلی بالا است. از طرفی نیز ساخت و ساز گسترش شهر با مشارکت سرمایه‌گذار مطوب بوده‌است به شکلی که طی سه دهه اخیر، شهر بابل شاهد گسترش قابل توجه فضاهای ساخته شده بوده، به گونه ای که در بین شهرهای استان مازندران، پس از شهر ساری بیشترین میزان توسعه فیزیکی را داشته‌است.

در حال حاضر بابل دارای شش شهرک صنعتی مستقل با نام‌های شهرک صنعتی لاله آباد، شهرک صنعتی منصورکنده، شهرک صنعتی کاردیکلا، شهرک صنعتی بابل (بندپی)، شهرک صنعتی بابلکنار و شهرک صنعتی درون کلا می‌باشد که بزرگترین شهرک صنعتی بابلکنار نام دارد که دارای مساحت بالغ بر ۳۸/۵ هکتار است. چندین واحد تولیدی فعال و معتبر در شهرستان فعال است که کارخانه ایران خودروی مازندران از جمله این کارخانه‌ها است.

منبع

نوامی در بابل یکی از قدیمی ترین تیم های طراحی وب سایت در بابل با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در بابل در زمینه های طراحی و ساخت سایت در بابل با تعرفه های مختلف و متنوع و دارای بیش از 100 نمونه کار موفق در زمینه های گوناگون و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای در بابل و امکان ارائه مشاوره رایگان برای طراحی سایت حرفه ای در بابل با استانداردهای روز و امکانات مختلف همراه با خدمات بهینه سازی و سئو سایت در بابل آماده ارائه خدمات در بابل می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت در بابل و انواع مختلف طراحی وب سایت در بابل حرف بزنیم و اینکه سایت چیه و کاربرد ها و تاریخچه و خیلی چیزهای دیگه، پس با ما همراه باشید.

 

برای طراحی انواع سایت میتونید با ما تماس بگیرید

تاریخچه وب سایت

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) با راه اندازی یک وب سایت در آگوست 1991 نام خود را به عنوان نخستین طراحی وب در تاریخ ثبت کرد و بنیانگذار شبکه جهانی وب لقب گرفت.

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) در سال 1989 پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی بشر رو برای همیشه متحول کرد.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال 1991 اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه های ینیاد علمی سرن (CERN) رونمایی کرد. آدرس این سایت info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می کرد.

تیم برنرزلی اولین صفحه وب سایت خود را که شامل چند پاراگراف و یک لینک و پیوندی برای ایمیل استفاده کرده بود.

در ابتدا سایت های وب با کدهای ساده اچ تی ام ال (html) نوشته می شدند. در آغاز ساختار وب سایت ها بسیار ساده شامل سرتیتر و پاراگراف و هایپر لینک ها که صفحات مختلف رو به هم لینک می کردند می شدند.

با پیشرفت اینترنت و وب سایتها زبان اچ تی ام ال (html) شکل پیچیده تری به خودش گرفت و انعطاف پذیرتر شد و ابزارهای مختلفی مثل جدول ها برای نمایش داده ها بودند برای چیدمان های پنهان در صفحه های وب سایت ها قرار گرفتند.

گرافیگ سایت ها روز به روز پیشرفته تر شدند و تصاویر مختلف و متحرک به وب ورود کردند و همچنین به وجود اومدن نرم افزارهای مختلف طراحی به کمک طراحان سایت اومد و باعث پیشرفت سریعتر وب شدند و نقش بسزایی در سرعت پیشرفت طراحی وب سایتها داشتند.

با پیدایش صفحه های الگوی وب (css) روش های نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از از مدار خارج و جای خود را به استفاده مناسب و به جا از صفحه های الگوی وب (css) دادند.

بعد از آن اینترنت و وب سایت ها روز به روز پیشرفت می کردند و کامل تر می شدند و زبان های برنامه نویسی و زبان های طراحی سایت مختلفی وارد دنیای وب و طراحی وب سایت شدند مانند زبان های برنامه نویسی  PHP, ASP, JSP, CGI, PYTHON و همچنین استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (css) ساختار سایت های وب را دگرگون کردند.

همچنین با آمدن جاوا اسکریپت چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی های تازه ای به سازندگان رسانه و طراحان وب سایت داده شد و توانایی های بیشتری برای مرورگرهای وب ایجاد شدند.

با ورود زبان های برنامه نویسی سمت سرور که به طراحان سایت اجازه می داد سایت های پویا و داینامیک طراحی کنند و تکمیل و پیشرفته شدن زبان های سمت کاربر یا فرانت مانند اچ تی ام ال (html) و سی اس اس (css) و جاوا اسکریپت (javascript) دنیای اینترنت و وب را کاملا متحول کرد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

 

سایت چیست؟

اگه بخوایم تو یک جمله به صورت خلاصه تعریف سایت رو براتون بنویسیم میشه به صورت زیر گفت :
یک وب سایت در بابل مجموعه ای از کدهای قالب یا فرانت و تعدادی از صفحه های مختلف که شامل تصاویر ثابت یا متحرک و متن های مختلف می باشند که با لینک ها و پیوند ها به هم مرتبط شده اند و از طریق یک آدرس مشخص قابل دسترسی هستند که به آن دامین یا دامنه گفته می شود.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


ضرورت طراحی سایت در بابل :

امروزه برای کسب و کارها در بابل داشتن یک وب سایت برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات در بابل امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در بابل کسب و کارهایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در بابل و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کاری در بابل پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت در بابل تا این اندازه برای رشد کسب و کارها در بابل مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در بابل بودیم و تعداد افرادی که روزانه در بابل از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در بابل بودیم و هستیم.

خوب تا این جای کار تا حدودی به این سوال مهم که ضرورت طراحی سایت  در بابل برای کسب و کارهای مختلف در بابل چه بزرگ و چه کوچیک پاسخ دادیم ولی در ادامه قصد داریم یه مثال مهم بزنیم و با هم بررسی کنیم که داشتن یک سایت در بابل چقدر میتونه برای کسب و کارها در بابل مهم باشه یا اصلا مهم هست یا نه؟!، که سعی میکنیم یه مثالی بزنیم که تو این دو سال اخیر تقریبا همه مردم در بابل اون رو لمس کردند خوب تقریبا میشه حدس زد که قصد داریم در مورد چه موضوعی بحث کنیم، بله "ویروس کرونا".

اینجا قصد نداریم در مورد خود ویروس کرونا حرف بزنیم یا اینکه از کجا اومد و چطوری اومد، دیگه هرچی بود و از هرجایی اومد تاثیر بسیار زیادی تو سبک زندگی مردم و کسب و کارهای مختلف در بابل گذاشت شاید حتی بشه گفت شبیه یه جهش بزرگ بود.

از وقتی ویروس کرونا اومد و قرنطینه ها شروع شد دیگه مردم در بابل کمتر تمایل برای رفتن به بیرون مخصوصا برای خرید و انجام کارهای روزمره داشتن و سعی میکردن بیشتر با استفاده از شبکه های مجازی و سایت ها در بابل مشکلات و نیازهای خودشون رو رفع کنن. خوب حالا بیایم با چندتا مثال این قضیه رو بازترش کنیم تا بهتر بتونیم موضوع رو درک کنیم.

برای مثال اول که فک میکنم بهترین مثال هم باشه قصد داریم در مورد فروشگاه صحبت کنیم و همچنین بیایم فروشگاه های اینترنتی در بابل و فروشگاه های سنتی رو قبل از کرونا و بعد از کرونا و همچنین در آینده باهم مقایسه و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشد.

خوب تا قبل از اومدن کرونا با اینکه در بابل سایت های فروشگاهی زیادی در اینترنت وجود داشت ولی خیلی از مردم ترجیح میدان خریدهای خودشون رو به صورت حضوری از فروشگاه های سنتی در بابل تهیه کنن.

خوب این خودش دلایل زیادی در بابل داشت مانند عدم اعتماد کافی و آشنا نبودن با نحوه خرید و سازوکارها در بابل و همچنین اینکه وقتی مردم در بابل به صورت حضوری جنسی رو میخرن خوب درک اون جنس و مقایسه راحت تر بود براشون و دلایل زیاده دیگه که جای بحث داره و بعدا تو پست های بعدی در موردش حرف میزنیم.

بعد از اومدن کرونا و شروع قرنطینه در بابل، فروشگاه های اینترنتی در بابل از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات زیادی انجام دادند و خیلی از کسب و کارهایی که در بابل آنلاین نبودن هم برای اینکه از بقیه عقب نیوفتن به فروش اینترنتی در بابل روی آوردن، حالا بعضی ها سایت فروشگاه اینترنتی در بابل راه اندازی کردن یه سری هم تو شبکه های اجتماعی در بابل شروع به فعالیت کردن.

رفته رفته به تعداد سایتهای فروشگاه اینترنتی در بابل اضافه شد و با موجی از تبلیغاتی که در بابل شکل گرفت مردم هم به سمت خرید اینترنتی در بابل روی آوردن و استقبال خوبی هم شد و تو این مدت هم تونستن جایگاه خودشون رو در بابل تثبیت کنن.

با این روندی که در بابل شکل گرفت حتی بعد از کرونا هم فکر نمیکنم روندی که شکل گرفت شکسته بشه و حتی با امکانات و تنوعی که فروشگاه های اینترنتی در بابل میتونن داشته باشن در آینده هم بازار فروش اینترنتی در بابل داغ تر خواهد شد.

برای مثال دوم میتونیم تو زمینه املاک در بابل رو مدنظر قرار بدیم، خوب تا قبل از کرونا در بابل خیلی ها به صورت حضوری برای دیدن و خرید اجاره یا خرید ملک یا زمین در بابل به محل مورد نظر میرفتن خوب این کار هم زمان خیلی زیادی نیاز داشت شاید خیلی وقت میزاشتن میتونستن 10 یا 20 تا ملک یا زمین در بابل رو بررسی کنن برای خرید ولی با شیوع کرونا و فضایی هایی ایجاد شد که سایتهای تبلیغاتی در بابل و سایت های املاک اومدن تو بورس و خیلی راحت مردم از تو خونه هاشون میتونستن با استفاده از سایت های اینترنتی در بابل هزاران ملک رو مشاهده کنند و امکانات مختلف رو ببینند و با هم مقایسه کنن و عکس ها و فیلم های مختلفی رو هم مشاهده کنن، خوب در بابل همه اینا با یکی دو روز وقت قابل انجام بود ولی اگه قرار بود به صورت حضوری باشه شاید روزها و هفته ها باید در بابل وقت میزاشتن تا بررسی کنن.

تو این زمینه در بابل مثال های خیلی زیادی میشه زد تو زمینه های خدماتی، شرکتی، آموزشی هم با استفاده از سایت های خدماتی، سایت شرکتی و سایت آموزشی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین خودشون رو در بابل بالا آوردن یا به روز کردن تا از این رقابت عقب نمونن.

یه نمونه خیلی موفق در بابل هم میشه به سایت های آموزشی در بابل اشاره کرد و تو این مدت با برگزاری کلاس های آنلاین و تهیه ویدئوهای آموزشی در بابل تونستن جای کلاس ها و آموزش های حضوری در بابل رو بگیرن که مورد استقبال هم قرار گرفت.

خوب همه اینا مثال های خوبی بود تا به این نکته پی ببریم که چقدر داشتن یک سایت در بابل خوب میتونه به شما کمک کنه و با طراحی سایت خوب و با امکانات مناسب در بابل تا چه اندازه میتونه شما رو از رقبا جلو بندازه.

همچنین اگه بخوایم به صورت موردی چند تا از مهمترین موارد ضرورت طراحی سایت در بابل رو نام ببریم میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  •     دسترسی شبانه روزی در بابل : کمتر کسب و کاری در بابل رو پیدا میکنید که ارائه خدمات آن به صورت 24 ساعته باشه که این کار تنها با نیروی انسانی و هزینه های بسیار برای حقوق و مزایا و هزینه های جانبی همراه خواهد بود. ولی شما با داشتن یک وب سایت عملا تبدیل به یک کسب و کار بیست و چهار ساعته در بابل خواهید شد.
  •     محدودیت جغرافیایی در بابل : تصور کنید شما فروشگاهی در بابل در یک شهر متوسط دارید، حال قصد دارید محصولات خود را در بابل حراج کرده و بفروش برسانید. شما حتی با تبلیغات وسیع در بابل و پرداخت هزینه های سنگین و ایجاد کمپین های تبلیغات محیطی در بابل باز هم صرفا در محدوده جغرافیایی خود موفق به جذب مشتری خواهید شد در صورتی که با طراحی سایت مناسب کسب و کار خود در بابل و تبلیغات اینترنتی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در بابل با قیمت بسیار کمتر می توانید طیف گسترده تری از مشتریان را در بابل به سمت خود جذب کنید.
  •     بازاریابی در بابل : تبلیغات اینترنتی در بابل و ایجاد کمپین های تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در بابل بسیار ارزانتر، سریعتر و پربازده تر خواهد بود و همچنین با طراحی و محتوای مناسب در بابل می توانید مشتریان بسیاری را در بابل سمت خود جذب کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید و در بابل اعتبار برند خود را افزایش دهید.
  •     ارائه نمونه کار در بابل : یکی دیگه از ویژگی های مثبت راه اندازی وب سایت در بابل امکان ارائه نمونه کار در قالب متن، صدا، ویدیو و گرافیک در بابل است که مشتریان در بابل می توانند به راحتی از کیفیت و تنوع و ویژگی های محصولات و خدمات کسب و کار شما در بابل آگاه شوند.
  •     تنوع محصولات و خدمات در بابل : تصور کنید شما محصول یا خدماتی رو در بابل ارائه می کنید خوب تو محیط فیزیکی برای ایجاد تنوع به چه میزان فضا و نیروی انسانی نیاز دارید که هزینه بسیار زیادی برای شما در برخواهد داشت در صورتی که در سایت بدون هزینه اضافی می توانید به هر میزان تنوع در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.
  •     برند سازی در بابل : برند سازی در قالب سایت در بابل با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در بابل در سایت ها و فضای مجازی در بابل به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در بابل خواهد بود.
  •     هزینه در بابل : خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب در بابل هست.
  •     و موارد محتلف دیگه ....

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت در بابل :

راه اندازی یک وبسایت در بابل در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست. در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت در بابل دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شما طراحی کنه.

بیشترین هزینه طراحی سایت در بابل مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت هست که این هزینه در بابل یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده در بابل برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه در بابل هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت در بابل دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت در بابل می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت در بابل در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت در بابل در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار در بابل برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید در بابل امکانات جدید به سایت اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی در بابل به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.


چرا طراحی وب سایت نوامی در بابل :

تیم طراحی سایت در بابل نوامی با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف در بابل و انجام پروژه های متنوع در بابل در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی در بابل و طراحی سایت بدون نقص با کیفیت مثال زدنی در بابل می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای ما در بابل به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکاناتی که تیم طراحی سایت نوامی در بابل در اختیار شما قرار می دهد:

  •     طراحی و برنامه نویسی در بابل کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازها و ...
  •     امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت در بابل و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در بابل
  •     امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در بابل با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  •     طراحی سایت در بابل براساس استانداردهای روز
  •     پیاده سازی حرفه ای سایت در بابل همراه با اصول اولیه سئو سایت در بابل مطابق با استاندارد های روز سئو در بابل، سئو 100 درصد
  •     بهینه بودن سایت و سرعت بالای لود وب سایت در بابل
  •     امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی در بابل براساس نیاز وب سایت شما
  •     امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته در بابل
  •     سیستم پشتیبانی حرفه ای در بابل برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما در بابل
  •     طراحی ریسپانسیو در بابل (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  •     استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در بابل
  •     ارائه آموزش کار با سایت در بابل در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات

تیم طراحی وب سایت نوامی در بابل با طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) و کاملا اختصاصی در بابل و سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما در بابل آماده ارائه خدمات براساس استانداردهای روز همراه با تکنولوژی های مختلف می باشد.

همچنین امکان رائه راهکار و مشاوره و پشتیبانی به اصناف در بابل و طراحی سایت در زمینه های مختلف می باشد. (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وکالت، طراحی سایت فروشگاهی و ... )

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


طراحی وب سایت ریسپانسیو در بابل (واکنشگرا، برای دسکتاپ، موبایل، تبلت) :

طراحی وب سایت ریسپانسیو در بابل یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در بابل در انجام پروژه های طراحی وب در بابل می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در بابل طراحی می شود .

با توجه به اینکه در بابل در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در بابل از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت نوامی در بابل به شکل طراحی سایت ریسپانسیو در بابل (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا در بابل یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا در بابل سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در بابل می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو در بابل موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها در بابل و افزایش فروش می باشد، به این دلیل که اکثر سایتها برای افزایش فروش در بابل و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل در بابل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت در بابل می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما در بابل داشته باشد.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


هزینه طراحی سایت در بابل :

 

قیمت طراحی سایت در بابل به امکانات مورد نیاز کارفرما در بابل برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت مورد نظر در بابل با پروژه های دیگر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه در بابل ، طرح مورد نظر کارفرما رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت هزینه طراحی سایت در بابل و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در بابل اعلام می شود.


پشتیبانی قدرتمند نوامی در بابل :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد، خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در بابل می باشد. تیم فنی نوامی به صورت 24 ساعته در بابل آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات شما در بابل می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

مراحل طراحی وب سایت در بابل :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در بابل برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت در بابل دچار تردید می شوند که آیا از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در بابل استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت نوامی در بابل با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف در بابل و ارائه مشاوره در بابل و پیشنهاد راه حل های مختلف به شما در این راه کمک خواهد کرد.

تیم نوامی در بابل ، طراحی سایت در بابل از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در بابل از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در بابل و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت یا برنامه و نحوه و ابزارها اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار در بابل و ماهیت و امکانات سایت در بابل و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در بابل ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت در بابل توسط تیم نوامی در بابل رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت در بابل قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در بابل پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در بابل وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در بابل انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت طراحی شده در بابل آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

سوالات متداول در بابل :

شاید اولین سوالی که تو ذهین خیلی ها به وجود بیاد اینه که سایتی قراره طراحی بشه در بابل آیا در آینده قابلیت ارتقا و افزودن امکانات رو داره یا خیر؟

در جواب این سوال باید بگیم که تمامی سایت ها در بابل و برنامه ها و اسکریپت هایی که توسط تیم نوامی در بابل طراحی و برنامه نویسی می شوند قابلیت ارتقا و افزودن امکاناتی جدید در بابل را دارا می باشند.

تفاوت طراحی سایت آماده، نیمه اختصاصی و اختصاصی در بابل چیست؟

طراحی سایت آماده در بابل، به سایت هایی گفته می شوند که با استفاده از سی ام اس های آماده در بابل اجرا می شوند و خیلی از امکانات سایت و بخش های مختلف آن از پکیج های آماده استفاده می شوند.

در برنامه ها و سایت های نیمه اختصاصی در بابل، سایت به صورت کامل اختصاصی توسط تیم نوامی در بابل طراحی می شود ولی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان پروژه در بابل بعضی از امکانات سایت در بابل از پکیج های آماده استفاده  می شود.

در سایت ها و برنامه های اختصاصی در بابل، به طور کامل تمام بخش ها و امکانات مختلف سایت در بابل به صورت اختصاصی توسط تیم نوامی در بابل طراحی می شود و از هیچ پکیج آماده ای استفاده نخواهد شد.

پشتیبانی پروژه ها در بابل و سایت طراحی شده در نوامی چگونه است؟

در تیم نوامی در بابل، معمولا پروژه ها شامل یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان در بابل هستند. این گارانتی شامل رفع ایرادات احتمالی در بابل می باشد. در بابل هزینه تمدید خدمات پشتیبانی در نوامی بسته به پروژه های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در بابل بین 15 تا 50 درصد هزینه پیاده سازی پروژه در بابل می باشد که بسته به مدل سایت و بخش های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در بابل مبلغ متفاوت می باشد.

آیا سایتی که در بابل طراحی می شود داینامیک هست و امکان ویرایش بخش های مختلف سایت فراهم است؟

بله، تیم طراحی سایت نوامی در بابل هنگام طراحی سایت در بابل تمام بخش های مختلف سایت را به صورت داینامیک با انعطاف پذیری بالا در نظر میگیرد تا مدیر سایت در بابل براساس نیاز و سلیقه خود با استفاده از پنلی که در اختیار او قرار خواهد گرفت قادر به ایجاد تغییرات و ویرایش در قسمت های مختلف سایت در بابل باشد.

آیا پس از اتمام پروژه در بابل آموزش های لازم داده خواهد شد؟

تیم طراحی نوامی در بابل، پنلی با امکانات مدیریتی مختلف رو به صورت کاملا فارسی در اختیار مدیر سایت در بابل قرار می دهد که تمام بخش های پنل مشخص باشد و همچنین در پایان کار هم فیلم آموزشی کامل در مورد نحوه کار با تمام بخش های مختلف سایت در بابل و پنل در اختیار مدیر سایت در بابل قرار خواهد گرفت.

آیا در طراحی سایت در بابل به صورت پیش فرض استاندارد های سئو رعایت می شود؟

تیم طراحی نوامی در بابل هنگام انجام پروژه در بابل، تمام استانداردهای سئو سایت در بابل را رعایت خواهد کرد و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز کدنویسی در بابل سایت سئو بیس رو تحویل خواهد داد.

خدمات سئو سایت برای سایت های طراحی شده در بابل به چه صورت می باشد؟

به صورت بیس تمام استانداردهای سئو در پروژه های طراحی شده در بابل رعایت می شوند ولی در صورتی که نیاز به سئو اختصاصی سایت خود داشته باشید و تیم سئو نوامی در بابل آماده ارائه خدمات مشاوره در بابل و آنالیز سئو سایت در بابل می باشد و که شامل ارائه گزارش تحلیل سئو در بابل و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی قرارداد سئو می باشد و در بابل هزینه و مدت زمان قرارداد هم بستگی به تعداد و سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی و موضوع سایت و سئو دارد.

آیا از سایت و اطلاعات سایت در بابل بکاپ تهیه می شود؟

به صورت خودکار بسته به پلن هاستی که در بابل برای سایت خود تهیه کرده اید و اهمیت اطلاعات و بروزسانی سایت، بکاپ گیری ها به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه می باشد و همچنین مشتریان عزیز در بابل می توانند با مراجعه به هاست خود از تمام اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.

دلیل اختلاف قیمت شرکت های مختلف در بابل چیست؟

دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در بابل در شرکت های مختلف به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. وقتی شما به چند شرکت در بابل سفارش پروژه طراحی سایت را می دهید هر شرکتی در بابل براساس زمانی که برای پروژه در بابل صرف می کند و تعداد نیرویی که برای پروژه در بابل قرار می دهد پروژه را ارزیابی کرده و همچنین بسته به امکانات و ویژگی های پروژه هر شرکتی در بابل بررسی می کند که در هر بخش چه میزان وقت و نیرو صرف کند و یا در کدام بخش بیشتر وقت بگذارد در نتیجه هر شرکت در بابل براساس معیارها و ارزیابی ها خود قیمت پروژه در بابل را تعیین می کند.

طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی وب سایت در بابل | طراحی سایت حرفه ای در بابل