طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی

تیم نوامی با تجربه 10 ساله خود آماده ساخت و طراحی سایت شرکتی به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای بر پایه فریم ورک و سی ام اس های اختصاصی خود می باشد. امروزه طراحی سایت شرکتی حرفه ای و اختصاصی از مهمترین گام ها در بحث برندسازی آنلاین و معرفی شرکت ها می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی ها و فناوری جدید و پیدایش شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانه ها در زمینه های مختلف و همچنین نیاز روز افزون مردم به محصولات و خدمات شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانجات در سال های اخیر، احساس نیاز بیشتری در امر معرفی محصولات و خدمات شرکت ها آنها به صورت آنلاین به وجود آمد.

در نتیجه  شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانجات مختلف برای برندسازی و دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی بهتر و همچنین معرفی بهتر محصولات و خدمات خود به سمت طراحی سایت شرکتی روی آوردند و به رقابت باهم برای تصرف بیشتر سهم بازار پرداختند و طبیعتا کسی پیروز این رقابت خواهد بود که سایتی پویا تر و حرفه ای تر طراحی کرده باشد.

همچنین در طراحی و ساخت سایت شرکتی نباید در این رقابت از مباحث مختلف شامل دسترسی بهتر کاربران به محصولات و خدمات، طراحی قالب اختصاصی شرکتی و همچنین سئو و بهینه سازی سایت شرکتی و اختصاصی و حرفه ای بودن طراحی سایت شرکتی قافل شد.

اهمیت و ضرورت طراحی سایت شرکتی :

همانطور که در بالا ذکر کردیم با پیشرفت های مختلفی که به وجود آمده امروزه مردم نیاز های مختلفی به خدمات و محصولات شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ های مختلف دارند در نتیجه در زمنیه های مختلف برای رفع نیازها و خدمات مردم کارخانجات و شرکت های مختلفی به وجود آمدند تا به ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز مردم بپردازند.

در این بین  تعداد زیاد شرکت ها و کارخانجات ها و هولدینگ های مختلف باعث ایجاد بازار رقابتی شده و هرکدام با روش های مختلفی در صدد تصرف بیشتر بازار و افزایش سهم فروش محصولات و خدمات شرکت خود در بین مردم هستند.

خوب شرکت ها و هولدینگ ها برای معرفی محصولات و خدمات خود شروع به تبلیغات و بازاریابی می کنند ولی آیا این کار بدون حضور در فضای مجازی برای کسب و کارهای مختلف باعث از دست رفتن تعداد زیادی از مشتریان کسب شده و همچنین از دست رفتن هزینه های مختلف و ضرر و زیان به شرکت ها نخواهد شد؟!

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب شرکتی پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت شرکتی تا این اندازه برای رشد کسب و کارها شرکتی مهم هست؟

خوب فرض کنیم یک شرکتی بدون داشتن سایت و حضور در فضای مجازی، برای ارائه خدمات و فروش محصولات شرکت شروع به تبلیغات شرکت خود می کند. خوب فکر میکنید چه تعداد از بازدیدکنندگان و مردم همان لحظه به خدمات یا محصولات آن شرکت نیاز دارند، قطعا درصد کمی از مردم در همان لحظه برای خرید و محصول یا گرفتن خدمات با شرکت مورد نظر تماس خواهند گرفت و بعد از مدتی هم یادشان می روند که اصلا چنین شرکتی وجود داشته.

خوب حالا فرض کنید شرکتی دارای سایت حرفه ای و اختصاصی باشد و شروع به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و برندسازی شرکت کند و حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشد و در تمام این کمپین ها و تبلیغات ها کاربران و بازدیدکنندگان را به سایت شرکت هدف لینک کند در نتیجه کاربران مورد نظر وارد سایت شرکت شده و با تمام خدمات و محصولات شرکت و کارخانه مورد نظر آشنا خواهند شد و هر زمانی هم که نیاز به خدمات و محصولات شرکت یا هولدینگ یا کارخانه مورد نظر داشته باشند به راحتی در سایت شرکت مورد نظر یا جستجو در اینترنت آن را خواهند یافت.

همچین  شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ های مختلف می توانند با طراحی حرفه ای و اختصاصی سایت شرکتی و همچنین سئو و بهینه سازی سایت شرکتی بازدهی بهتری نسبت به رقبا بگیرند و سهم بیشتری از بازار را نصیب شرکت خود کنند و خود را در صدر فضای مجازی و اینترنت و موتورهای جستجو قرار دهند.

شاید در یک جمله بتوان گفت :

امروزه برای شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ ها داشتن یک وب سایت شرکتی برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات شرکت خود امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، شرکت هایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان خود و حتی ورشکستگی هستن.

به صرفه بودن طراحی سایت :

خوب شاید یکی از سوالات مهمی که برای شما پیش بیاد اینه که آیا طراحی سایت شرکتی برای یک شرکت یا کارخانه یا هولدینگ به صرفه است؟

خوب در مطالب بالا بهش اشاره کردیم که در صورتی که یک شرکت یا کارخانه بدون حضور فعال در بستر اینترنت و فضای مجازی هزینه های تبلیغاتی برای شرکت خود و جذب مخاطب برای فروش محصولات و خدمات شرکت خود افزایش چند برابری خواهد داشت و همچنین بازدهی آن بسیار پایین خواهد بود در صورتی که با داشتن یک وبسایت شرکتی به بهترین شکل ممکن میتوان آن را مدیریت کرد و بهترین بازدهی را از محصولات و خدمات شرکت خود گرفت.

راه اندازی یک وبسایت شرکتی در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست و در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت شرکتی دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شرکت و کارخانه و هولدینگ طراحی کند.

بیشترین هزینه طراحی سایت شرکتی مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکتی هست که این هزینه یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از سایت شرکتی خود استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه سایت شرکتی هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت شرکتی دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت شرکتی می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت شرکتی در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت شرکت یا کارخانه یا هولدینگ در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار شرکت برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید امکانات جدید به سایت شرکتی ساخته شده اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.
چرا طراحی وب سایت نوامی :

نوامی با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف و انجام پروژه های متنوع شرکتی در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی شرکتی و طراحی سایت شرکتی بدون نقص با کیفیت مثال زدنی می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای سایت شرکتی ما به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکتی :

طراحی اختصاصی سایت شرکتی :

تیم برنامه نویسی نوامی تمام پروژه ها شرکتی و سایت ها را به صورت کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از بزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازهای شرکتی طراحی می کند.

داینامیک کردن تمام صفحات سایت شرکتی :

امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت شرکتی و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی

پنل اختصاصی و حرفه ای طراحی سایت شرکتی :

امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی

رعایت استاندارد های سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی :

تیم برنامه نویسی شرکتی و طراحی سایت نوامی در هنگام طراحی سایت شرکتی تمام استانداردهای سئو و بهینه سازی مورد نیاز یک سایت شرکتی را رعایت می کند.

سرعت در طراحی سایت شرکتی :

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی سایت شرکتی، سرعت و بهینه بودن سایت شرکتی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در برندسازی و بازاریابی و ارائه خدمات سایت شرکتی دارد که تیم برنامه نویسی و طراحی سایت نوامی در اسکریپت های شرکتی طراحی شده آنها را رعایت می کند تا زمان ارائه خدمات به مشتریان کاهش پیدا کند و همچنین حس بهتری به مشتریان شرکت منتقل شود.

میزبانی سایت و ارائه سرور اختصاصی و سرور مجازی در طراحی سایت شرکتی :

تیم فنی نوامی آماده هست تا در صورت نیاز میزبانی سایت های شرکتی را بر عهده بگیرد و همچنین در صورت لزوم سرور اختصاصی و یا سرور مجازی مورد نیاز شرکت یا کارخانه را تامین کند.

پشتیبانی طراحی سایت شرکتی :

تیم پشتیبانی نوامی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان طراحی سایت شرکتی خود می باشد.

دسترسی شبانه روزی :

خوب شاید یکی از مهمترین دلایل راه اندازی سایت شرکتی توسط شرکت ها و کارخانجات امکان دسترسی شبانه روزی و بدون محدودیت به محصولات و خدمات شرکت یا کارخانه می باشد که هر ساعت از شبانه روز مشتریات نیاز به محصولات و خدمات شما داشته باشند می توانند از طریق سایت شرکت یا کارخانه از آن خدمات یا محصولات با پرداخت هزینه به صورت آنلاین استفاده کنند.

محدودیت جغرافیایی :

از دیگر محدودیت ها میتوان به محدودیت جغرافیایی اشاره کرد که در صورتی مشتریانی خارج از محدوده دارید باید برای ارائه خدمات و فروش محصولات شرکت امکانات و زیرساخت های زیادی را در هر منطقه ای که قرار است تحت پوشش شرکت قرار دهید آماده کنید در صورتی که با وجود سایت شرکتی با کمترین هزینه و کمترین امکانات می توانید تمامی مناطق را تحت پوشش شرکت خود قرار دهید.

بازاریابی طراحی سایت شرکتی :

یکی از مهمترین بخش های هر شرکت و کارخانه یا هولدینگ بازاریابی برای ارائه خدمات یا فروش محصولات آن می باشد که با داشتن یک وب سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای هم هزینه تبلیغات و بازاریابی شرکت کاهش پیدا می کند هم بازدهی آن چند برابر خواهد شد یعنی با کمترین هزینه تبلیغات می توانند بیشترین بازدهی را کسب کنید و فروش بیشتری را تجربه کنید.

برند سازی طراحی سایت شرکتی :

برندسازی در قالب سایت شرکتی با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی خواهد بود.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت شرکتی :

طراحی وب سایت ریسپانسیو یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در انجام پروژه های طراحی وب شرکتی می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت شرکتی نوامی به شکل طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب شرکتی وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شرکتی شما می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها و افزایش فروش  سایت شرکتی می باشد، به این دلیل که اکثر سایتهای شرکتی برای افزایش فروش و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت شرکتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما داشته باشد.

هزینه طراحی سایت شرکتی :

خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب شرکتی هست.

خوب شاید تا حالا متقاعد شده باشید که شما هم به یک سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای با کلی امکانات مختلف نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بعضی از امکاناتی که تیم طراحی سایت شرکتی نوامی میتونه برای شما فراهم کنه رو براتون بیان کنیم:

  • طراحی سایت شرکتی به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای
  • ارائه پنل های اختصاصی و حرفه ای برای مدیریت کامل سایت و شرکت
  • امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت شرکتی و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی
  • امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  • طراحی سایت شرکتی براساس استانداردهای روز
  • پیاده سازی حرفه ای سایت شرکتی همراه با اصول اولیه سئو سایت مطابق با استاندارد های روز سئو سایت شرکتی، سئو 100 درصد
  • بهینه بودن سایت شرکتی و سرعت بالای لود وب سایت شرکتی
  • امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی براساس نیاز وب سایت شرکتی شما
  • امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته به سایت شرکتی شما
  • سیستم پشتیبانی حرفه ای برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما
  • طراحی ریسپانسیو سایت شرکتی (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  • استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در سایت شرکتی
  • ارائه آموزش کار با سایت شرکتی در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات
  • معرفی شرکت و خدمات و محصولات در سایت شرکتی
  • ارتباط آنلاین با مشتریات شرکت و تمام مناطق بدون محدودیت جغرافیایی
  • قرار دادن اخبار و مقالات در سایت شرکتی
  • ثبت نام و مدیریت آنلاین مشتریان و تمام مناطق بدون محدودیت جغرافیایی
  • مدیریت نمایندگی ها و شعبه های شرکت
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • امکان فروش آنلاین خدمات و محصولات شرکت
  • گالری تصاویر
  • گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت شرکتی و یا ارسال تیکت
  • برگزاری نظرسنجی های مختلف
  • مشاوره تخصصی به مشتریان شرکت
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته به سایت شرکتی
  • پنل نمایندگی و مدیریت آنها
  • پنل مشتریان
  • پنل مدیریت حرفه ای و اختصاصی شرکتی برای مدیریت کل سایت و نمایندگی ها و مشتریان
  • ارائه گزارش از محصولات، خدمات، فروش، مشتریان، نمایندگان و همچنین پشتیبانی ها به صورت نموداری و جدولی
  • و کلی امکانات دیگه ...
تهران مازندران یزد
طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای | ساخت سایت شرکتی