طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

تیم نوامی ارائه دهنده طراحی سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای و طراحی سایت آموزش آنلاین همراه با جدیدترن متد روز دنیا، طراحی سایت آموزش آنلاین مجازی، وب سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید و پیدایش تخصص های فراوان و اومدن نرم افزارها و زبان های مختلف، احساس نیاز بیشتری در امر آموزش ایجاد شد تا جایی که در چند سال اخیر سایت های آموزشی افزایش چشمگیری داشتند.

همچنین با فراگیری بیماری کرونا تو چند سال گذشته نیاز بیشتری به سایت آموزشی احساس شده و سایت های آموزشی زیادی شکل گرفتن در کنار سایت های فروشگاهی و دیگر سایتها ..

در طراحی سایت آموزشی باید به مسائل مختلف مانند دسترسی بهتر کاربران به آموزش ها و مدیریت کاربران و آموزش ها فراهم شوند همچنین امکانات مختلف و ویژگی هایی نیاز دارد که در این مطلب قصد داریم در مورد امکانات و ویژگی های طراحی سایت آموزشی اختصاصی توسط گروه طراحی سایت نوامی صحبت کنیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

اهمیت و ضرورت طراحی سایت آموزشی :

امروزه برای کسب و کارهای آموزشی داشتن یک وب سایت آموزش آنلاین مجازی برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات آموزشی امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، کسب و کارهایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کار آموزشی پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت آموزش آنلاین تا این اندازه برای رشد کسب و کارها آموزشی مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت بودیم و تعداد افرادی که روزانه از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت بودیم و هستیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

آموزش یکی از موضوعاتی است که تغییرات زیادی به خود دیده است و امروزه به خاطر دوران کرونا آموزش از راه دور فراگیر شده است . این اتفاق یک فرصت ایده آل برای موسسات آموزشی ایجاد شده است تا با طراحی سایت آموزش آنلاین خدمات آموزشی را به طیف وسیعی از افراد جامعه ارائه دهد.

با افزایش همه گیری بیماری کووید19، افراد بسیاری نگران ادامه فرآیند آموزش و یادگیری بودند. اما چیزی نگذشت که آموزش های مدارس و دانشگاه به صورت آنلاین آغاز شد. این مسئله یک چالش بسیار بزرگ برای موسسات و مدارسی بود که هیچ ابزاری برای تدریس آنلاین نداشتند. اما تعطیلی مدارس برای موسساتی که دارای سیستم آموزش آنلاین بودند تاثیر زیادی نگذاشت. به همین خاطر در این دوران طراحی وب سایت آموزش آنلاین رشد بسیار زیادی در بین انواع سایت ها داشت.  با استفاده از طراحی سایت حرفه ای آموزشی این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود.

با این تفاسیر آموزشگاه ها و موسسات آموزشی یکی از اصناف پیشتاز در این زمینه بود. شما اگه تو هر زمینه ای نیاز به آموزش داشته باشین و اگه تو موتور جستجوی گوگل جستجو کنید حتما دها سایت آموزشی نمایش داده خواهد شد با آموزش های متنوع و گوناگون که میتونید با پرداخت مبلغی دوره مورد نظر خود را خریداری کرده و همچنین به صورت آنلاین در هر ساعتی از روز فیلم ها و ویدئو های دوره رو نگاه کنید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی :

فرض کنید صاحب یک آموزشگاه در یک شهری متوسط هستید افرادی که به طور حضوری به آموزشگاه شما مراجعه میکنند عمدتاً از همان شهر و حتی از مکان های نزدیک به آموزشگاه هستند، در این حالت دسترسی شما حتی در خود آن شهر هم محدود به چند منطقه نزدیک است ولی با طراحی سایت و ارائه امکانات آموزشی مورد نیاز در آن با صرف هزینه و منابع بسیار کمتر امکان دسترسی به کاربران بیشتر حتی در دورترین نقاط ایران را خواهید داشت.

خوب در این بخش قصد داریم به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی رو بررسی کنیم. خوب فرض میکنیم شما شخصی باشید که دارای تخصص هایی هستید و قصد دارید این تخصص و حرفه رو به صورت آموزش دربیارید و در اختیار دیگران قرار دهید و  به کسب درآمد از آموزش بپردارید.

خوب در ابتدا نیاز به یک مکان فیزیکی دارید و کلی وسایل و تجهیزات برای تکمیل و تجهیز مکان تدریس و آموزش و سپس باید برای آموزش اقدام به ثبت موسسه کنید.

در مرحله بعد باید شروع به جذب دانش آموز کنید و برای این کار باید کلی بابت هزینه تبلیغات پرداخت کنید.

همچنین باید این نکته رو هم در نظر داشته باشید که فقط افرادی رو میتونید جذب کنید که نزدیک محل آموزشگاه شما باشند و  بتونن حضوری به آموزشگاه شما بیان.

همچنین فقط زمان هایی میتونید کلاس ها رو برگزار کنید که حضور فیزیکی در آموزشگاه خود داشته باشید.

تمام مواردی که در بالا ذکر شده همه و همه برای راه اندازی یک آموزشگاه نیاز هست و برای آماده کردن و مدریت آنها نیاز به هزینه بسیار زیادی هست که شاید برای خیلی ها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

پس سوالی که پیش میاد اینه که آیا باید بی خیال راه اندازی آموزشگاه و کسب درآمد تو زمینه آموزش آنلاین بشیم؟

قطعا جواب ما خیر هست، بهترین راهکار راه اندازی آموزشگاه آنلاین می باشد. یعنی به جای آموزشگاه فیزیکی بیایم و سایت آموزشگاه مجازی رو راه اندازی کنیم با هزینه بسیار کمتر...

برای این کار شما فقط به یه هاست یا سرور نیاز دارید و یه اسکریپت اختصاصی یا سایت آموزشی آنلاین که برای انجام این کار تیم طراحی سایت آموزشی نوامی آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

طراحی سایت آموزشی برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از ویژگی های مثبت طراحی سایت آموزش آنلاین می توان به گستردگی آن برای بسیاری از مراکز و خدمات آموزش محور اشاره کرد. با توجه به این موضوع طراحی وب سایت آموزش تنها برای دانش آموزان و دانشجویان کاربرد ندارد. بلکه هر فردی که با آموزش دادن و آموزش دیدن سروکار دارد می تواند از سایت های آموزشی استفاده کند. حال این آموزش ها می تواند در زمینه هنر، آشپزی، موسیقی و یا هر چیز دیگری باشد. اما معمولا ساخت سایت آموزشی برای مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، اساتید و مربیان و همه فرادی که دوست دارند دانش خود را به دیگران آموزش دهند، گزینه خوبی می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

هزینه طراحی سایت آموزشی :

قیمت طراحی سایت آموزشی به امکانات مورد نیاز کارفرما برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت آموزشی مورد نظر با پروژه های دیگر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه سایت آموزش آنلاین مورد نظر کارفرما رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت آموزشی هزینه طراحی سایت آموزشی و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما اعلام می شود.

پشتیبانی طراحی سایت آموزشی :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی برای سایت های آموزشی می باشد. تیم فنی نوامی به صورت 24 ساعته آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات سایت های آموزشی شما می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

مراحل طراحی سایت آموزشی :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت آموزشی دچار تردید می شوند که آیا در ساخت سایت آموزشی آنلاین از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت آموزشی نوامی با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف آموزشی و ارائه مشاوره و پیشنهاد راه حل های مختلف به شما در این راه کمک خواهد کرد.

یعنی در تیم نوامی، طراحی سایت آموزشی از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت آموزشی یا برنامه آموزشی و نحوه و ابزارها در اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار آموزشی و ماهیت و امکانات سایت آموزشی و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت آموزشی توسط تیم نوامی رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت آموزش آنلاین قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت آموزش آنلاین طراحی شده آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت آموزشی اختصاصی نوامی :

دسترسی شبانه روزی :

خوب همونطور که در بالا ذکر کردیم هر فردی یا آموزشگاهی برای ارائه خدمات آموزش نیاز به حضور فیزیکی دارد به همین دلیل محدودیت های زیادی در این زمینه خواهد داشت ولی با داشتن سایت آموزشی آنلاین تمام این محدودیت ها برطرف خواهد شد و هر ساعت از شبانه روز که کاربر نیاز داشته باشه میتونه از خدمات شما استفاده کنه و هزینه رو پرداخت کنه. فقط کافیه شما یکبار در سایت آموزشی ساخته شده فیلم آموزشی رو ضبط و تهیه کنید و تا سالها از آن  به کسب درآمد در حوضه آموزش بپردازید.

محدودیت جغرافیایی :

از دیگر محدودیت های آموزشگاه ها و موسسات آموزشی محدودیت جغرافیایی می باشد که نمیتونن تمام مناطق اطرف و حتی شهرها و یا استان های دیگه رو پوشش بدن ولی به وسیله طراحی سایت آموزش آنلاین این محدودیت هم برطرف شد و شما می تونید به تمام نقاط کشور آموزش های آنلاین خودتون رو ارائه کنید.

بازاریابی :

یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار آموزش آنلاین بازاریابی برای آن می باشد. فرض شما قصد دارید برای جذب مخاطب و دانش آموز در یک منطقه تبلیغات کنید، باید کلی بنر و تراکت پخش کنید و کلی هم هزینه کنید تا بتونید مخاطب مورد نظر خودتون رو جذب کنید ولی با طراحی سایت آموزش مجازی و داشتن یک آموزشگاه مجازی و آنلاین با کمترین هزینه تبلیغات میتونید بیشترین بازدهی رو کسب کنید و فروش بیشتری رو تجربه کنید.

تنوع آموزش ها و تخصص ها :

در آموزشگاه ها شما نمی تونید تعدادی زیادی مدرس بیارید چون نیاز به امکانات و فضای بسیار زیادی هست ولی در سایت آموزشی آنلاین بدون محدودیت شما می تونید هزاران فیلم آموزشی در زمینه های مختلف تولید کرده و در دسترس عموم قرار دهید.

برند سازی :

برند سازی در قالب سایت آموزشی با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی برای سایت های آموزش آنلاین و آموزشگاههای مجازی به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی خواهد بود.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت آموزشی :

 

طراحی وب سایت آموزشی ریسپانسیو یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در انجام پروژه های طراحی وب آموزشی می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت آموزشی نوامی به شکل طراحی سایت آموزشی ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت آموزشی واکنشگرا یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت آموزشی در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات سایت آموزشی شما تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب آموزشی شما وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت آموزش ریسپانسیو موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتهای آموزشی و افزایش فروش سایتهای آموزشی می باشد، به این دلیل که اکثر سایتهای آموزشی برای افزایش فروش و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت آموزشی شما می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت آموزش آنلاین شما داشته باشد.

هزینه :

خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت آموزش آنلاین مجازی خوب هست.

خوب شاید تا حالا متقاعد شده باشید که شما هم به یک سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای با کلی امکانات مختلف نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بعضی از امکاناتی که تیم طراحی سایت آموزشی نوامی میتونه برای شما فراهم کنه رو براتون بیان کنیم:

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

امکانات طراحی سایت آموزشی :

  • معرفی آموزشگاه و خدمات آموزشی شما
  • ارتباط با مخاطبین و دانش آموزان سایت آموزش آنلاین مجازی
  • قرار دادن اخبار و مقالات در سایت آموزشی
  • ثبت نام آنلاین کاربران در سایت آموزشی
  • مدیریت دانش آموزان و کاربران سایت آموزش آنلاین
  • برگزاری دوره های مختلف آموزشی و قرار دادن آنها در سایت آموزش
  • خرید و ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی سایت آموزش آنلاین شم
  • قرار دادن ویدئو های آموزشی و جزوات آموزشی
  • نمایش آنلاین ویدئو های آموزشی
  • برنامه زمان بندی کلاس ها
  • معرفی کتاب و جزوات آموزشی
  • فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسائل کمک آموزشی
  • برگزاری آزمون های مختلف مربوط به هر دوره آموزشی
  • صدور کارنامه و اعلام نتایج
  • دانلود ویدئوهای آموزشی و جزوات و نمونه سوالات و کتاب ها
  • گالری تصاویر از فعالیت ها
  • تصاویر ویدئوهای آموزشی
  • درج نظرات در مورد دوره های آموزشی
  • خبرنامه ایمیل و پیامکی برای دانش آموزان و مخاطبین سایت
  • گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت و یا ارسال تیکت
  • ارتباط با مدرسین سایت و رفع اشکال
  • معرفی اختصاصی اساتید و مدرسان
  • ایجاد انجمن برای گفتگو کاربران باید یکدیگر
  • ایجاد شبکه اجتماعی اختصاصی برای گفتگو کاربران و مدرسان با یکدیگر و تعامل بیشتر باهم
  • برگزاری نظرسنجی های مختلف
  • مشاوره تخصصی به کاربران سایت آموزش آنلاین مجازی
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  • برگزاری کلاس های غیر حضوری
  • ارزیابی خودکار یا دستی آزمون
  • معرفی دوره های متنوع آموزشی در حا ل برگزاری
  • برنامه درسی و خط زمانی دوره
  • بانک سوال
  • پشتیبانی آزمون از فایل های صوتی
  • آمار آزمون، دانلود نمرات دانشجو
  • پنل مدرس و دانشجو
  • امکان  ایجاد وبینار
  • امکان تعریف حق اشتراک
  • ایجاد کلاس آنلاین و مجازی

و کلی امکانات جذاب دیگه که برای دریافت مشاوره میتونید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

انواع طراحی سایت آموزشی :

  • طراحی سایت مدارس
  • طراحی سایت آموزشگاه زبان
  • طراحی سایت آموزشگاه هنری
  • طراحی سایت آموزشگاه موسیقی
  • طراحی سایت آموزشگاه فنی
  • طراحی سایت آموزشگاه ورزشی
  • طراحی سایت مهدکودک
  • طراحی سایت تدریس خصوصی
  • طراحی سایت آموزشگاه کنکور
  • طراحی سایت دانشگاه

سوالات متداول طراحی سایت آموزشی :

تهران مازندران یزد
طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین