طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران
طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران
وبلاگ طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران

تیم نوامی در مازندران با تجربه 10 ساله خود آماده ساخت و طراحی سایت شرکتی در مازندران به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای بر پایه فریم ورک و سی ام اس های اختصاصی خود در مازندران می باشد. امروزه طراحی سایت شرکتی حرفه ای و اختصاصی در مازندران از مهمترین گام ها در بحث برندسازی آنلاین در مازندران و معرفی شرکت ها در مازندران می باشد.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران

استان مازندران استانی به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در ‌کرانه‌های جنوبی دریای مازندران است و با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان هم‌مرز می‌باشد. استان مازندران پیش از اسلام، تپورستان (به پارسی میانه: ) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι، تَپیری) می‌باشد که پس از اسلام قوم تبری نام گرفتند و سرزمینشان تبرستان نامیده شد. استان مازندران یکی از پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین مناطق ایران از لحاظ جمعیتی است و دارای ۲۲ شهرستان می‌باشد. مازندران پر افتخارترین استان ایران در بازی‌های المپیک است. قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. باداب سورت ساری به عنوان دومین میراث طبیعی بعد از کوه دماوند در شهر ساری ثبت شده است.

وسعت مازندران معادل ۱٫۴۶ درصد مساحت ایران است. این استان در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان، دریای مازندران و در کنار چهار کشور مجاور این دریا یعنی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و شمال کلانشهر تهران (پایتخت ایران) از سوی دیگر قرار گرفته‌است. امتیاز حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، بندر فریدون‌کنار و بندر نوشهر و پایانه و سکوی نفتی بهشهر در شرق مازندران، اتصال آن به راه‌آهن سراسری ایران، وجود فرودگاه‌های بین‌المللی فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری، نوشهر و رامسر، برخورداری از سه جاده ارتباطی با استان تهران و طرح در دست ساخت آزادراه تهران - شمال با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۱ کیلومتر با تهران، عبور خطوط بین‌المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی در مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب از هلسینکی فنلاند به بندر لاوان روسیه تا ساحل دریای خزر از امتیازات این استان است. اکتشافات باستان‌شناسی در غارهای هوتو و کمربند که در بهشهر قرار دارد، زیست انسانی در مازندران را به حدود ۹۵۰۰ سال پیش از میلاد می‌رساند. مازندران کنونی بخشی از سرزمین گسترده‌تری است که در متون تاریخی از آن با نام پتشخوارگر یاد کرده‌اند.

دسترسی به زیر‌ساخت‌های ارتباطی، به‌همراه تسهیلات زیر‌بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یک جا در خود گرد آورده‌ است. همچنین مازندران برخوردار از میراث فرهنگی و دانش‌آموختگان با تحصیلات دانشگاهی است. مازندران باسوادترین استان کشور است و براساس آمارهای موجود دو برابر میانگین کشوری نخبه دارد که بسیاری از آنها در چند زمینه علمی نخبه هستند. مازندران هر ساله در سطح بالای امید به زندگی در مردان و زنان در کشور قرار می‌گیرد. مازندران یکی از استان‌های صنعتی کشور است و رتبه نخست گردشگرپذیری در ایران را دارد.

با کشفیات دانشمندان در غارهای هوتو و کمربند که در بهشهر قرار دارد، گواهی بر زندگی انسان‌ها در ۷۵ هزار سال پیش در مازندران است؛ همچنین باستان‌شناسی در گوهرتپه که در بهشهر قرار دارد، ثابت کرد مازندران و گلستان بیش از ۵ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارند. مازندران یکی از پایگاه‌های باستان‌شناسی در منطقه خاورمیانه است و در فرهنگ‌سازی و تمدن شهرنشینی مردم در ایران نقش ایفا کرده‌ است.

استان‌های گلستان، سمنان و تهران که در اولین تقسیمات کشوری ایران در کنار مازندران، استان دوم را تشکیل داده بودند، در سال‌های ۱۳۴۹، ۱۳۵۵ و ۱۳۷۶ از مازندران جدا شدند.

منبع

با پیشرفت تکنولوژی ها و فناوری جدید و پیدایش شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانه ها در مازندران در زمینه های مختلف و همچنین نیاز روز افزون مردم به محصولات و خدمات شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانجات در مازندران در سال های اخیر، احساس نیاز بیشتری در امر معرفی محصولات و خدمات شرکت ها در مازندران آنها به صورت آنلاین به وجود آمد.

در نتیجه  در مازندران شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانجات مختلف برای برندسازی و دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در مازندران بهتر و همچنین معرفی بهتر محصولات و خدمات خود به سمت طراحی سایت شرکتی روی آوردند و به رقابت باهم برای تصرف بیشتر سهم بازار پرداختند و طبیعتا کسی پیروز این رقابت خواهد بود که سایتی پویا تر و حرفه ای تر در مازندران طراحی کرده باشد.

همچنین در طراحی و ساخت سایت شرکتی در مازندران نباید در این رقابت از مباحث مختلف شامل دسترسی بهتر کاربران به محصولات و خدمات در مازندران، طراحی قالب اختصاصی شرکتی در مازندران و همچنین سئو و بهینه سازی سایت شرکتی در مازندران و اختصاصی و حرفه ای بودن طراحی سایت شرکتی در مازندران قافل شد.

اهمیت و ضرورت طراحی سایت شرکتی در مازندران :

همانطور که در بالا ذکر کردیم با پیشرفت های مختلفی که به وجود آمده امروزه مردم در مازندران نیاز های مختلفی به خدمات و محصولات شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ های مختلف دارند در نتیجه در زمنیه های مختلف برای رفع نیازها و خدمات مردم کارخانجات و شرکت های مختلفی در مازندران به وجود آمدند تا به ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز مردم در مازندران بپردازند.

در این بین  در مازندران تعداد زیاد شرکت ها و کارخانجات ها و هولدینگ های مختلف باعث ایجاد بازار رقابتی در مازندران شده و هرکدام با روش های مختلفی در صدد تصرف بیشتر بازار در مازندران و افزایش سهم فروش محصولات و خدمات شرکت خود در بین مردم هستند.

خوب شرکت ها و هولدینگ ها در مازندران برای معرفی محصولات و خدمات خود در مازندران شروع به تبلیغات و بازاریابی در مازندران می کنند ولی آیا این کار بدون حضور در فضای مجازی برای کسب و کارهای مختلف در مازندران باعث از دست رفتن تعداد زیادی از مشتریان کسب شده و همچنین از دست رفتن هزینه های مختلف و ضرر و زیان به شرکت ها در مازندران نخواهد شد؟!

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب شرکتی در مازندران پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت شرکتی در مازندران تا این اندازه برای رشد کسب و کارها شرکتی در مازندران مهم هست؟

خوب فرض کنیم یک شرکتی در مازندران بدون داشتن سایت و حضور در فضای مجازی در مازندران، برای ارائه خدمات و فروش محصولات شرکت در مازندران شروع به تبلیغات شرکت خود در مازندران می کند. خوب فکر میکنید چه تعداد از بازدیدکنندگان و مردم همان لحظه به خدمات یا محصولات آن شرکت در مازندران نیاز دارند، قطعا درصد کمی از مردم در همان لحظه برای خرید و محصول یا گرفتن خدمات با شرکت مورد نظر در مازندران تماس خواهند گرفت و بعد از مدتی هم یادشان می روند که اصلا چنین شرکتی در مازندران وجود داشته.

خوب حالا فرض کنید شرکتی دارای سایت حرفه ای و اختصاصی در مازندران باشد و شروع به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و برندسازی شرکت در مازندران کند و حضور فعالی در فضای مجازی در مازندران داشته باشد و در تمام این کمپین ها و تبلیغات ها در مازندران کاربران و بازدیدکنندگان را به سایت شرکت هدف در مازندران لینک کند در نتیجه کاربران مورد نظر وارد سایت شرکت در مازندران شده و با تمام خدمات و محصولات شرکت و کارخانه مورد نظر در مازندران آشنا خواهند شد و هر زمانی هم که نیاز به خدمات و محصولات شرکت در مازندران یا هولدینگ یا کارخانه مورد نظر در مازندران داشته باشند به راحتی در سایت شرکت در مازندران مورد نظر یا جستجو در اینترنت آن را خواهند یافت.

همچین  در مازندران شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ های مختلف می توانند با طراحی حرفه ای و اختصاصی سایت شرکتی در مازندران و همچنین سئو و بهینه سازی سایت شرکتی در مازندران بازدهی بهتری نسبت به رقبا در مازندران بگیرند و سهم بیشتری از بازار در مازندران را نصیب شرکت خود کنند و خود را در صدر فضای مجازی و اینترنت در مازندران و موتورهای جستجو در مازندران قرار دهند.

شاید در یک جمله بتوان گفت :

امروزه برای شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ ها داشتن یک وب سایت شرکتی در مازندران برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات شرکت خود در مازندران امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، شرکت هایی در مازندران که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان خود در مازندران و حتی ورشکستگی هستن.

به صرفه بودن طراحی سایت در مازندران :

خوب شاید یکی از سوالات مهمی که برای شما پیش بیاد اینه که آیا طراحی سایت شرکتی در مازندران برای یک شرکت در مازندران یا کارخانه یا هولدینگ به صرفه است؟

خوب در مطالب بالا بهش اشاره کردیم که در صورتی که یک شرکت یا کارخانه در مازندران بدون حضور فعال در بستر اینترنت و فضای مجازی در مازندران هزینه های تبلیغاتی برای شرکت خود در مازندران و جذب مخاطب برای فروش محصولات و خدمات شرکت خود در مازندران افزایش چند برابری خواهد داشت و همچنین بازدهی آن بسیار پایین خواهد بود در صورتی که با داشتن یک وبسایت شرکتی در مازندران به بهترین شکل ممکن میتوان آن را مدیریت کرد و بهترین بازدهی در مازندران را از محصولات و خدمات شرکت خود گرفت.

راه اندازی یک وبسایت شرکتی در مازندران در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست و در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت شرکتی در مازندران دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شرکت و کارخانه و هولدینگ در مازندران طراحی کند.

بیشترین هزینه طراحی سایت شرکتی در مازندران مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکتی در مازندران هست که این هزینه یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از سایت شرکتی خود در مازندران استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه سایت شرکتی در مازندران هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت شرکتی در مازندران دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت شرکتی در مازندران می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت شرکتی در مازندران در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی در مازندران بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت شرکت یا کارخانه یا هولدینگ در مازندران در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار شرکت در مازندران برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید امکانات جدید به سایت شرکتی ساخته شده در مازندران اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی در مازندران به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.
چرا طراحی وب سایت نوامی :

نوامی در مازندران با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف در مازندران و انجام پروژه های متنوع شرکتی در مازندران در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی شرکتی در مازندران و طراحی سایت شرکتی در مازندران بدون نقص با کیفیت مثال زدنی می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای سایت شرکتی ما در مازندران به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکتی در مازندران :

طراحی اختصاصی سایت شرکتی در مازندران :

تیم برنامه نویسی نوامی در مازندران تمام پروژه ها شرکتی و سایت ها در مازندران را به صورت کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از بزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازهای شرکتی در مازندران طراحی می کند.

داینامیک کردن تمام صفحات سایت شرکتی در مازندران :

امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت شرکتی در مازندران و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در مازندران

پنل اختصاصی و حرفه ای طراحی سایت شرکتی در مازندران :

امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در مازندران با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی

رعایت استاندارد های سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی در مازندران :

تیم برنامه نویسی شرکتی در مازندران و طراحی سایت نوامی در مازندران در هنگام طراحی سایت شرکتی در مازندران تمام استانداردهای سئو و بهینه سازی مورد نیاز یک سایت شرکتی در مازندران را رعایت می کند.

سرعت در طراحی سایت شرکتی در مازندران :

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی سایت شرکتی در مازندران، سرعت و بهینه بودن سایت شرکتی در مازندران می باشد که تاثیر بسیار زیادی در برندسازی و بازاریابی و ارائه خدمات سایت شرکتی در مازندران دارد که تیم برنامه نویسی و طراحی سایت نوامی در مازندران در اسکریپت های شرکتی طراحی شده در مازندران آنها را رعایت می کند تا زمان ارائه خدمات به مشتریان در مازندران کاهش پیدا کند و همچنین حس بهتری به مشتریان شرکت در مازندران منتقل شود.

میزبانی سایت و ارائه سرور اختصاصی و سرور مجازی در طراحی سایت شرکتی در مازندران :

تیم فنی نوامی در مازندران آماده هست تا در صورت نیاز میزبانی سایت های شرکتی در مازندران را بر عهده بگیرد و همچنین در صورت لزوم سرور اختصاصی و یا سرور مجازی مورد نیاز شرکت یا کارخانه در مازندران را تامین کند.

پشتیبانی طراحی سایت شرکتی در مازندران :

تیم پشتیبانی نوامی در مازندران به صورت 24 ساعته در مازندران آماده ارائه خدمات به مشتریان طراحی سایت شرکتی خود در مازندران می باشد.

دسترسی شبانه روزی در مازندران :

خوب شاید یکی از مهمترین دلایل راه اندازی سایت شرکتی در مازندران توسط شرکت ها و کارخانجات امکان دسترسی شبانه روزی و بدون محدودیت به محصولات و خدمات شرکت یا کارخانه در مازندران می باشد که هر ساعت از شبانه روز مشتریات نیاز به محصولات و خدمات شما داشته باشند می توانند از در مازندران طریق سایت شرکت یا کارخانه از آن خدمات یا محصولات با پرداخت هزینه به صورت آنلاین استفاده کنند.

محدودیت جغرافیایی در مازندران :

از دیگر محدودیت ها میتوان به محدودیت جغرافیایی در مازندران اشاره کرد که در صورتی مشتریانی خارج از محدوده در مازندران دارید باید برای ارائه خدمات و فروش محصولات شرکت در مازندران امکانات و زیرساخت های زیادی را در هر منطقه ای که قرار است تحت پوشش شرکت قرار دهید آماده کنید در صورتی که با وجود سایت شرکتی در مازندران با کمترین هزینه و کمترین امکانات می توانید تمامی مناطق را تحت پوشش شرکت خود قرار دهید.

بازاریابی طراحی سایت شرکتی در مازندران :

یکی از مهمترین بخش های هر شرکت و کارخانه یا هولدینگ در مازندران بازاریابی برای ارائه خدمات یا فروش محصولات آن می باشد که با داشتن یک وب سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران هم هزینه تبلیغات و بازاریابی شرکت در مازندران کاهش پیدا می کند هم بازدهی آن چند برابر خواهد شد یعنی با کمترین هزینه تبلیغات در مازندران می توانند بیشترین بازدهی را کسب کنید و فروش بیشتری در مازندران را تجربه کنید.

برند سازی طراحی سایت شرکتی در مازندران :

برندسازی در قالب سایت شرکتی در مازندران با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی در مازندران و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در مازندران خواهد بود.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت شرکتی در مازندران :

طراحی وب سایت ریسپانسیو در مازندران یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در مازندران در انجام پروژه های طراحی وب شرکتی در مازندران می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه در مازندران براساس نیاز کارفرما طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت در مازندران افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در مازندران از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت شرکتی نوامی در مازندران به شکل طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو (Responsive Web Design) در مازندران پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا در مازندران یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر در مازندران نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب شرکتی وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شرکتی شما در مازندران می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو در مازندران موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها در مازندران و افزایش فروش  سایت شرکتی در مازندران می باشد، به این دلیل که اکثر سایتهای شرکتی برای افزایش فروش در مازندران و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی در مازندران استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت شرکتی در مازندران می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما در مازندران داشته باشد.

هزینه طراحی سایت شرکتی در مازندران :

خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در مازندران در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب شرکتی در مازندران هست.

خوب شاید تا حالا متقاعد شده باشید که شما هم به یک سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران با کلی امکانات مختلف نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بعضی از امکاناتی که تیم طراحی سایت شرکتی نوامی در مازندران میتونه برای شما فراهم کنه رو براتون بیان کنیم:

  • طراحی سایت شرکتی در مازندران به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای
  • ارائه پنل های اختصاصی و حرفه ای در مازندران برای مدیریت کامل سایت و شرکت
  • امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت شرکتی و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در مازندران
  • امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در مازندران با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  • طراحی سایت شرکتی در مازندران براساس استانداردهای روز
  • پیاده سازی حرفه ای سایت شرکتی در مازندران همراه با اصول اولیه سئو سایت مطابق با استاندارد های روز سئو سایت شرکتی در مازندران، سئو 100 درصد
  • بهینه بودن سایت شرکتی در مازندران و سرعت بالای لود وب سایت شرکتی
  • امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی براساس نیاز وب سایت شرکتی شما در مازندران
  • امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته به سایت شرکتی شما در مازندران
  • سیستم پشتیبانی حرفه ای در مازندران برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما
  • طراحی ریسپانسیو سایت شرکتی در مازندران (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  • استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در سایت شرکتی در مازندران
  • ارائه آموزش کار با سایت شرکتی در مازندران در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات
  • معرفی شرکت و خدمات و محصولات در سایت شرکتی در مازندران
  • ارتباط آنلاین با مشتریات شرکت در مازندران و تمام مناطق بدون محدودیت جغرافیایی
  • قرار دادن اخبار و مقالات در سایت شرکتی در مازندران
  • ثبت نام و مدیریت آنلاین مشتریان در مازندران و تمام مناطق بدون محدودیت جغرافیایی
  • مدیریت نمایندگی ها و شعبه های شرکت
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • امکان فروش آنلاین خدمات و محصولات شرکت
  • گالری تصاویر
  • گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت شرکتی و یا ارسال تیکت
  • برگزاری نظرسنجی های مختلف
  • مشاوره تخصصی به مشتریان شرکت
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته به سایت شرکتی در مازندران
  • پنل نمایندگی و مدیریت آنها
  • پنل مشتریان
  • پنل مدیریت حرفه ای و اختصاصی شرکتی در مازندران برای مدیریت کل سایت و نمایندگی ها و مشتریان
  • ارائه گزارش از محصولات، خدمات، فروش، مشتریان، نمایندگان و همچنین پشتیبانی ها به صورت نموداری و جدولی
  • و کلی امکانات دیگه ...
آمل بابل ساری فریدونکنار قائمشهر
طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در مازندران | ساخت سایت شرکتی در مازندران