طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری
طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری
وبلاگ طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری

تیم نوامی در ساری با تجربه 10 ساله خود آماده ساخت و طراحی سایت شرکتی در ساری به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای بر پایه فریم ورک و سی ام اس های اختصاصی خود در ساری می باشد. امروزه طراحی سایت شرکتی حرفه ای و اختصاصی در ساری از مهمترین گام ها در بحث برندسازی آنلاین در ساری و معرفی شرکت ها در ساری می باشد.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری

شهر ساری، مرکز استان مازندران یکی از زیباترین شهرهای گردشگری شمال است جاذبه‌های دیدنی و تماشایی این شهر، هر ساله هزاران مسافر و گردشگر را به سمت این منطقه جذب می‌کنند. قدمت تاریخی این شهر مازندران به هزاران سال پیش باز  می‌گردد. از طبیعت منحصر به فرد رفته تا پناهگاه‌های حیات وحش، دامنه زیبای کوهستان البرز و شرایط آب و هوایی مساعد، همه و همه باعث شده که این شهر  از سوی مسافران بسیار مورد استقبال واقع شود.

شهر ساری در مازندران نه تنها یک جاذبه گردشگری برای سفر است، بلکه به دلیل امکانات مناسب و شرایط آب و هوایی بسیار مطبوع به عنوان یک شهر هدف برای مهاجرت به شمال هم انتخاب می‌شود. اکثر کسانیکه به دنبال خرید ویلا در شمال هستند به نواحی اطراف شهر ساری فکر می‌کنند.

غذاهای محلی ساری و سوغاتی های مخصوص آن از نظر مسافران و گردشگران بسیار مجذوب‌کننده هستند. زیبایی‌ها و دیدنی های شهر ساری در مازندران، متنوع هستند. اگر می‌خواهید با این جاذبه گردشگری در شمال بیشتر آشنا شوید، همچنان ما را همراهی کنید.

وقتی شهر نوشهر را با هم مرور می‌کردیم، آن زمان که چالوس را مورد بررسی قرار می‌دادیم یا از بابلسر و آمل می‌گفتیم، تأکید کردیم، شمال، آبستن زیبایی‌ها و تازگی هاست.

با این که شمال، تکرار یک تکرار است و سرسبزی طبیعت را با یک بسامد تقریباً یکسان در همه جا می‌پراکند، اما باز هم به هر شهر که می‌رسیم زیبایی طبیعت چنان یقه‌مان را می‌گیرد که از روی ناچاری و استیصال، کنارش توقف می‌کنیم و ساعت‌ها به زیبایی‌هایش خیره می‌شویم.

این بار حوالی ساری، اقامت خواهیم کرد همان دیاری که به مرغ ترش مشهور است. نرسیده به شهر ساری، توقف خواهیم کرد تا از نزدیک شاهد طراوت و تازگی‌اش باشیم، سپس راهی بابل می‌شویم، شهری که از توابع مازندران سبز به شمار می‌رود. دعوت می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

کلیات شهر ساری: اینجا شهری پرجمعیت است

حتماً تا به اینجا متوجه شده‌اید که بیشتر شهرهای مازنی، از نظر جمعیت، کم جان هستند، کمتر شهری در مازندران به چشم می‌خورد که جمعیتش از 200 هزار نفر تجاوز کند و عموماً با جمعیتی کمتر از 100 هزار نفر، در حال ایفای نقش هستند.

این بار قرعه به نام شهری افتاده است که از قضا، پرجمعیت‌ترین شهر مازندران، لقب دارد، همان که پایتخت مازندران شمال است، همان که ساری نام می‌گیرد. ساری بالغ بر 296 هزار نفر جمعیت در خود دارد و با این حساب تنها شهری در مازندران است که جمعیتش به رقم 300 هزار نفر نزدیک است.

ساری نه تنها گوی رقابت را از رقیبان مازندرانی ربوده است که حتی در مسابقه با بسیاری از شهرهای دیگر استان‌های شمالی نیز، همیشه برنده است. ساری همچون شهرهای همسایه اش، از حضور دریا و جنگل منفعت می‌برد و این چنین است که سفر به ساری برای بسیاری از افرا حکم نوبرانه را دارد.

جغرافیای شهر ساری: شهری به وسعت ساری، به زیبایی بهشت

می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که شهر ساری کجاست؟ شهر ساری در شاهنامه هم آمده است و این بر بالندگی‌اش افزوده است. این شهر تا فاصله 54 متری از سطح دریا فاصله گرفته است و توأمان حضور دشت و کوهپایه را جشن می‌گیرد.

 یعنی در یک دستش دشت‌ها و مرتع‌هایی دارد که از دور سبز می‌زنند و در دست دیگرش، کوهپایه‌هایی قرار دارد مملو از گل‌های خوش چهره و جذاب. طبیعت شمال برای بالفعل کرده توانمندی‌های بالقوه‌ای که فی نفسه در جان دارد، تنها نیازمند بارانی است که از آسمان می‌بارد و چه زیبا در این حیطه، سابقه درخشانی دارد.

ساری از نوادگان شرقی استان مازندران است، از شمال به دریای خزر الصاق شده و از پایین، دست در دست سمنان انداخته است. میان دورود و نکاح، دو شهری هستند که شرق این شهر را قرق کرده‌اند و غربش به جویبار، قائم شهر و سوادکوه اختصاص یافته است.

فاصله 150 کیلومتری برای ساری تا تهران تعریف شده، این یعنی اگر نیت کنیم در ساری باشیم، 150 دقیقه دیگر آن جاییم و این یعنی یک نکته نغز و خجسته.

مسیرهایی که ما را به شهر ساری می‌رسانند/ جاده هراز بهتر است یا جاده فیروزکوه؟
جاده هراز، محبوب میان ایرانی‌ها

چقدر مسیرهای منتهی به شهر ساری مازندران را دوست دارم، خصوصاً اگر هراز باشد. اینجا کمی درنگ کنیم و بگوییم که جاده هراز، محبوب‌ترین جاده است که میان تهران و مازندران، کشیده شده تا بتواند بی‌تابان شمال، را در بازه‌ای کوتاه‌تر به معشوقشان برساند.

اگر خاطرتان باشد اذعان نمودیم، جاده 59، نام دیگر جاده چالوس است. جالب‌تر این که جاده هزار هم یک نام مستعار دارد که جاده 77 است. این دو جاده که هر دو به واسطه طبیعت و زیبایی‌های نقاشی شده در اطرافشان، بر سر زبان‌ها افتاده اند، در رقابتی تنگاتنگ به سر می‌برند اما به نظر می‌رسد هر دو برنده‌اند.

هرچند برخی مدعی می‌شوند، جاده هراز در سکوی پایین تری نسبت به جاده چالوس قرار می‌گیرد. می‌دانید نقطه فرار داستان چیست و چه چیزی هراز را این چنین محبوب کرده است؟ فضایی که به هنگام عبور از این جاده، در دو سمتمان، از هم پیشی می‌گیرند، روستاهای نابی که همچون سکانس های یک تئاتر زنده، یکی پس از دیگری روی سِن می‌آیند و زیبایی‌شان را جار می‌زنند.

دیگر راهی که ما را به شهر ساری می‌رساند، جاده فیروزکوه است. این جاده هم دارای دو نام است و جاده 79، نام دومی است که بر پیشانی جاده فیروزکوه خورده است. هرچند نام سومی هم دارد و جاده سوادکوه، همان نام سومی است که از آن یاد کردیم.

این مسیر حدود 277 کیلومتر درازا دارد اما سرسبزی‌اش چنان هویداست که خستگی را از جانکان می‌تکاند و را به ادمه مسیر، راغب می‌کند.

تاریخچه شهر ساری/ تاریخ شهر ساری در ایران

مدتی پیش، باستان شناسان و آنان که با علم تاریخ دست و پنجه نرم می‌کنند، به دنبال کشف تاریخ ساری، زمین را شکافتند و از دل آن، سفال‌هایی استخراج نمودند که اظهار می‌شود قدمتشان به 6 هزار سال پیش بر می‌گردد.

این طور که تاریخ برایمان روایت می‌کند، شهر ساری به زعم بیشتر شهرهای شمال که در دوران قاجار یا پهلوی، در کانون نگاه واقع شدند، در زمان صفوی ها به عنوان یک مهره مهم، مورد توجه قرار گرفت هرچند در تاریخ ساری نیز رد قاجاریان مشهود است تا جایی که محمدخان قاجار، زمانیکه افسار کشور را به دست گرفت، ساری در نگاهش زیباتر آمد و آن را برای امپراطوری‌اش، گلچین کرد.

مشتاقیم تا همچون دیگر شهرهای شمال، پس از قاجارها، پادشاهان پهلوی، شمال را مورد لطف و عطوفت خود قرار داده و آبادانی اش را استارت بزنند که همینطور هم می‌شود.

به زعم این که توجه قاجار به ساری، انکارناپذیر است اما آن که جان تازه‌ای در کالبد ساری، جاری ساخت، پهلوی بود. آن زمان که تمهیداتی برای ساخت راه آهن اندیشیدند و تلاش کردند با راه‌اندازی راه آهن سراسری در ایران، بر شکوفایی و بالندگی شمال بیفزایند، اولین بار دستشان را سمت ساری گرفتند و این چنین شد که ساری به عنوان اولین شهر و اولین میزبان این راه آهن سراسری، مورد فعالیت قرار گرفت.

رودخانه تجن یک رود تمام عیار

در سمت شرقی شهر ساری، رودی جاری است که اهالی آنجا، می‌گویند نامش تجن است. اطراف این رود، دو پارک مهم ریشه گرفته‌اند که یکی به دلیل نام این رودخانه، پارک تجن نام‌گذاری شده است و دیگری پارک ملل ساری است، بزرگ‌ترین پارکی که به نام شهر ساری، به ثبت رسیده است.

چشمه باداب سورت در شهر ساری مازندران

پیش از آن که چشمه باداب سورت ساری، را با جزئیات تمام تشریح کنیم، کمی با اعداد و ارقام کلنجار می‌رویم تا بدانیم، چه چشمه مهمی در دل ساری، جای گرفته است. این چشمه را به عنوان دومین چشمه شور جهان معرفی می‌کنند.

یعنی آنچه ایران در چنته دارد، در دنیا مقام دوم را دارد. سکوی اول به چشمه پامو کاله ترکیه، اختصاص یافته است. از طرفی دومین اثر طبیعی ایران نیز لقب گرفته و با این نام هم به ثبت رسیده است که تحسین ما را بر می‌انگیزد.

این جاذبه گردشگری در بخش جنوبی شهر ساری، رخ عیان می‌کند و در شهر سورت، جای خوش کرده است. می‌دانید نام دیگر باداب سورت، چشمه‌های رنگی است؟ اگر شما هم از این چشمه دیدن کنید حتماً به جرگه طرفداران آن خواهید پیوست.

می‌دانید اوج داستان کجاست؟ آنجا که حوالی این چشمه، مملوست از جنگل‌های حاصل از درختان سبز رنگ و در بوته‌هایی که زمین های آن اطراف را به نام خود خریده‌اند.

نام چشمه باداب سورت را در کنار دماوند و سرو ابرکوه به عنوان آثار طبیعی که مربوط به ایران است، در سازمان میراث فرهنگی به تثبیت رسانده‌اند.

برج رسکت دوگانه مازندران، از یادگاری‌های شهر ساری

مازندران، مهد تاریخ است، تمام شهرهای این استان، رد و نشانی از حوادث تاریخی را در بر دارند من جمله، همین ساری. می‌گویند این برج مربوط به قرن 5 هجری است بنابراین قدمتش به سال‌های دور بر می‌گردد و از 5 هزار سال تجاوز می‌کند.

در روستایی دامانش را پهن کرده که رسکت نام دارد. یک برج مدوری شکل است، هرچند بیشتر برج‌هایی که ریشه در گذشته‌های دور دارند، از سبک و سیاقی مشابه بهره می‌گیرند و عموماً با این معماری‌ها، قد کشیده اند. از جنس آجر است و آجر نمادی است از بهترین معماری‌های گذشته.

عمارت کلبادی، نقشی دیگر بر بوم ساری

آنجا هم نام قاجارها بلند است، می‌گویند، کلبادی عمارتی است که به دست اهالی قاجار بالا رفته است، یعنی هر جای شمال را زیر ذره‌بین ببریم حتماً به مکانی خواهیم رسید که یا به نام قاجارها ثبت شده است و یا قاجارها زمانی در آن مستقر بوده‌اند.

میدان ساری را که می‌شناسید؟ همان میدانی که مرکز ساری را قرق کرده است، کمی کافی است مسیرمان را کج کنیم تا بتوانیم به عمارت کلبادی که مقصد نهایی است نزدیک شویم. عمارت این خانه ثابت می‌کند بنایی که مقابلمان قرار دارد، شاهکاری است از قاجاریان.

حضور سفال و چوب در این خانه، توجه ما را به خود جلب می‌کند و آجر از دیگر عناصری است که در ساخت این عمارت به کمک قاجاریان آمده است. بهره گیری از تزئینات چوبی، زیبایی خیره کننده‌ای به این عمارت قدیمی بخشیده است و ما را به وجد می‌آورد. این خانه آنطور که می‌گویند بیست ساله است.

مسجد جامع ساری، آنچه لازم است بدانیم!

مسجد جامع، یکی از جاهای دیدنی ساری، نام آشنا و بلندی است در میان همگان. می‌گویند پس از اسلام، این نخستین مسجدی بوده که شمال به خود دیده است و همیشه قدیمی‌ها حس و حال بهتری دارند.
دریاچه چورت، از دیگر جاهای دیدنی شهر ساری

این دریاچه که به نام ساری ثبت شده است در فاصله 71 کیلومتری از آن، پهن شده است. می‌دانید چرا نامش را چورت نامیده‌اند؟

چون این دریاچه ارمغان روستایی است که چورت نام دارد. این دریاچه هم دارای نام مستعار است و آن را با نام دریاچه میانشه هم می‌شناسند.

رمز و راز این دریاچه را که از اهالی آنجا جویا می‌شویم از زلزله‌ای برایمان تعریف می‌کنند که گویا در سال 1318 رخ داده است و به سبب این حادثه و بسته شدن چشمه مربوط به این دریاچه، شاهد چورت در مکان فعلی هستیم.

آنچه چورت را این چنین آرام و دلنشین کرده است، تراکم جنگل‌هایی است که در حوالی‌اش، سبز شده‌اند، به خاطر خیل درختان گردو است، اطراف دریاچه چورت به جولانگاه پونه کوهی و آویشن بدل شده است که بوی شان، آدم را سر ذوق می‌آورد.

خیلی‌ها به هوای، ماهیگیری به سمت دریاچه چورت می‌روند، هرچه باشد این دریاچه ملجأ ماهی‌هایی است که زیست شان را مدیون آب این دریاچه‌اند و این فرصتی ناب است برای کسانیکه ماهیگیری را بزرگ ترین لذت خویش می‌دانند.

هتل سالاردره، اقامتگاهی ناب برای آنان که به شهر ساری می‌آیند

عموماً در مقاله‌هایی که به شهرهای مازنی، سفر می‌کنیم، از قید هتل‌ها و مهمانخانه‌ها فاکتور می‌گیریم، اما چنان نام هتل سالاردره در مازندران برجسته است که تصمیم گرفتیم نیم نگاهی هم به آن داشته باشیم.

سالاردره، هتلی است با 4 ستاره، آن را یک هتل جنگلی می‌دانند که پیرو نامش، توسط دار و درختان عدید، محاصره شده است.

شهر ساری، تنها پایتخت مازندران نیست که شهری است مملو از زیبایی، جایی که کوه‌ها استوار ایستاده‌اند و رودهای آرام، با صلابت راهشان را می‌روند. پرونده ساری را می‌بندیم و به استقبال شهری می‌رویم که اتفاقا آن هم در خاک مازندران جوانه زده است.

با پیشرفت تکنولوژی ها و فناوری جدید و پیدایش شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانه ها در ساری در زمینه های مختلف و همچنین نیاز روز افزون مردم به محصولات و خدمات شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانجات در ساری در سال های اخیر، احساس نیاز بیشتری در امر معرفی محصولات و خدمات شرکت ها در ساری آنها به صورت آنلاین به وجود آمد.

در نتیجه  در ساری شرکت ها و هولدینگ ها و کارخانجات مختلف برای برندسازی و دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در ساری بهتر و همچنین معرفی بهتر محصولات و خدمات خود به سمت طراحی سایت شرکتی روی آوردند و به رقابت باهم برای تصرف بیشتر سهم بازار پرداختند و طبیعتا کسی پیروز این رقابت خواهد بود که سایتی پویا تر و حرفه ای تر در ساری طراحی کرده باشد.

همچنین در طراحی و ساخت سایت شرکتی در ساری نباید در این رقابت از مباحث مختلف شامل دسترسی بهتر کاربران به محصولات و خدمات در ساری، طراحی قالب اختصاصی شرکتی در ساری و همچنین سئو و بهینه سازی سایت شرکتی در ساری و اختصاصی و حرفه ای بودن طراحی سایت شرکتی در ساری قافل شد.

اهمیت و ضرورت طراحی سایت شرکتی در ساری :

همانطور که در بالا ذکر کردیم با پیشرفت های مختلفی که به وجود آمده امروزه مردم در ساری نیاز های مختلفی به خدمات و محصولات شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ های مختلف دارند در نتیجه در زمنیه های مختلف برای رفع نیازها و خدمات مردم کارخانجات و شرکت های مختلفی در ساری به وجود آمدند تا به ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز مردم در ساری بپردازند.

در این بین  در ساری تعداد زیاد شرکت ها و کارخانجات ها و هولدینگ های مختلف باعث ایجاد بازار رقابتی در ساری شده و هرکدام با روش های مختلفی در صدد تصرف بیشتر بازار در ساری و افزایش سهم فروش محصولات و خدمات شرکت خود در بین مردم هستند.

خوب شرکت ها و هولدینگ ها در ساری برای معرفی محصولات و خدمات خود در ساری شروع به تبلیغات و بازاریابی در ساری می کنند ولی آیا این کار بدون حضور در فضای مجازی برای کسب و کارهای مختلف در ساری باعث از دست رفتن تعداد زیادی از مشتریان کسب شده و همچنین از دست رفتن هزینه های مختلف و ضرر و زیان به شرکت ها در ساری نخواهد شد؟!

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب شرکتی در ساری پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت شرکتی در ساری تا این اندازه برای رشد کسب و کارها شرکتی در ساری مهم هست؟

خوب فرض کنیم یک شرکتی در ساری بدون داشتن سایت و حضور در فضای مجازی در ساری، برای ارائه خدمات و فروش محصولات شرکت در ساری شروع به تبلیغات شرکت خود در ساری می کند. خوب فکر میکنید چه تعداد از بازدیدکنندگان و مردم همان لحظه به خدمات یا محصولات آن شرکت در ساری نیاز دارند، قطعا درصد کمی از مردم در همان لحظه برای خرید و محصول یا گرفتن خدمات با شرکت مورد نظر در ساری تماس خواهند گرفت و بعد از مدتی هم یادشان می روند که اصلا چنین شرکتی در ساری وجود داشته.

خوب حالا فرض کنید شرکتی دارای سایت حرفه ای و اختصاصی در ساری باشد و شروع به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و برندسازی شرکت در ساری کند و حضور فعالی در فضای مجازی در ساری داشته باشد و در تمام این کمپین ها و تبلیغات ها در ساری کاربران و بازدیدکنندگان را به سایت شرکت هدف در ساری لینک کند در نتیجه کاربران مورد نظر وارد سایت شرکت در ساری شده و با تمام خدمات و محصولات شرکت و کارخانه مورد نظر در ساری آشنا خواهند شد و هر زمانی هم که نیاز به خدمات و محصولات شرکت در ساری یا هولدینگ یا کارخانه مورد نظر در ساری داشته باشند به راحتی در سایت شرکت در ساری مورد نظر یا جستجو در اینترنت آن را خواهند یافت.

همچین  در ساری شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ های مختلف می توانند با طراحی حرفه ای و اختصاصی سایت شرکتی در ساری و همچنین سئو و بهینه سازی سایت شرکتی در ساری بازدهی بهتری نسبت به رقبا در ساری بگیرند و سهم بیشتری از بازار در ساری را نصیب شرکت خود کنند و خود را در صدر فضای مجازی و اینترنت در ساری و موتورهای جستجو در ساری قرار دهند.

شاید در یک جمله بتوان گفت :

امروزه برای شرکت ها و کارخانجات و هولدینگ ها داشتن یک وب سایت شرکتی در ساری برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات شرکت خود در ساری امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، شرکت هایی در ساری که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان خود در ساری و حتی ورشکستگی هستن.

به صرفه بودن طراحی سایت در ساری :

خوب شاید یکی از سوالات مهمی که برای شما پیش بیاد اینه که آیا طراحی سایت شرکتی در ساری برای یک شرکت در ساری یا کارخانه یا هولدینگ به صرفه است؟

خوب در مطالب بالا بهش اشاره کردیم که در صورتی که یک شرکت یا کارخانه در ساری بدون حضور فعال در بستر اینترنت و فضای مجازی در ساری هزینه های تبلیغاتی برای شرکت خود در ساری و جذب مخاطب برای فروش محصولات و خدمات شرکت خود در ساری افزایش چند برابری خواهد داشت و همچنین بازدهی آن بسیار پایین خواهد بود در صورتی که با داشتن یک وبسایت شرکتی در ساری به بهترین شکل ممکن میتوان آن را مدیریت کرد و بهترین بازدهی در ساری را از محصولات و خدمات شرکت خود گرفت.

راه اندازی یک وبسایت شرکتی در ساری در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست و در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت شرکتی در ساری دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شرکت و کارخانه و هولدینگ در ساری طراحی کند.

بیشترین هزینه طراحی سایت شرکتی در ساری مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکتی در ساری هست که این هزینه یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از سایت شرکتی خود در ساری استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه سایت شرکتی در ساری هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت شرکتی در ساری دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت شرکتی در ساری می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت شرکتی در ساری در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی در ساری بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت شرکت یا کارخانه یا هولدینگ در ساری در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار شرکت در ساری برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید امکانات جدید به سایت شرکتی ساخته شده در ساری اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی در ساری به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.
چرا طراحی وب سایت نوامی :

نوامی در ساری با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف در ساری و انجام پروژه های متنوع شرکتی در ساری در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی شرکتی در ساری و طراحی سایت شرکتی در ساری بدون نقص با کیفیت مثال زدنی می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای سایت شرکتی ما در ساری به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکتی در ساری :

طراحی اختصاصی سایت شرکتی در ساری :

تیم برنامه نویسی نوامی در ساری تمام پروژه ها شرکتی و سایت ها در ساری را به صورت کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از بزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازهای شرکتی در ساری طراحی می کند.

داینامیک کردن تمام صفحات سایت شرکتی در ساری :

امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت شرکتی در ساری و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در ساری

پنل اختصاصی و حرفه ای طراحی سایت شرکتی در ساری :

امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در ساری با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی

رعایت استاندارد های سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی در ساری :

تیم برنامه نویسی شرکتی در ساری و طراحی سایت نوامی در ساری در هنگام طراحی سایت شرکتی در ساری تمام استانداردهای سئو و بهینه سازی مورد نیاز یک سایت شرکتی در ساری را رعایت می کند.

سرعت در طراحی سایت شرکتی در ساری :

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی سایت شرکتی در ساری، سرعت و بهینه بودن سایت شرکتی در ساری می باشد که تاثیر بسیار زیادی در برندسازی و بازاریابی و ارائه خدمات سایت شرکتی در ساری دارد که تیم برنامه نویسی و طراحی سایت نوامی در ساری در اسکریپت های شرکتی طراحی شده در ساری آنها را رعایت می کند تا زمان ارائه خدمات به مشتریان در ساری کاهش پیدا کند و همچنین حس بهتری به مشتریان شرکت در ساری منتقل شود.

میزبانی سایت و ارائه سرور اختصاصی و سرور مجازی در طراحی سایت شرکتی در ساری :

تیم فنی نوامی در ساری آماده هست تا در صورت نیاز میزبانی سایت های شرکتی در ساری را بر عهده بگیرد و همچنین در صورت لزوم سرور اختصاصی و یا سرور مجازی مورد نیاز شرکت یا کارخانه در ساری را تامین کند.

پشتیبانی طراحی سایت شرکتی در ساری :

تیم پشتیبانی نوامی در ساری به صورت 24 ساعته در ساری آماده ارائه خدمات به مشتریان طراحی سایت شرکتی خود در ساری می باشد.

دسترسی شبانه روزی در ساری :

خوب شاید یکی از مهمترین دلایل راه اندازی سایت شرکتی در ساری توسط شرکت ها و کارخانجات امکان دسترسی شبانه روزی و بدون محدودیت به محصولات و خدمات شرکت یا کارخانه در ساری می باشد که هر ساعت از شبانه روز مشتریات نیاز به محصولات و خدمات شما داشته باشند می توانند از در ساری طریق سایت شرکت یا کارخانه از آن خدمات یا محصولات با پرداخت هزینه به صورت آنلاین استفاده کنند.

محدودیت جغرافیایی در ساری :

از دیگر محدودیت ها میتوان به محدودیت جغرافیایی در ساری اشاره کرد که در صورتی مشتریانی خارج از محدوده در ساری دارید باید برای ارائه خدمات و فروش محصولات شرکت در ساری امکانات و زیرساخت های زیادی را در هر منطقه ای که قرار است تحت پوشش شرکت قرار دهید آماده کنید در صورتی که با وجود سایت شرکتی در ساری با کمترین هزینه و کمترین امکانات می توانید تمامی مناطق را تحت پوشش شرکت خود قرار دهید.

بازاریابی طراحی سایت شرکتی در ساری :

یکی از مهمترین بخش های هر شرکت و کارخانه یا هولدینگ در ساری بازاریابی برای ارائه خدمات یا فروش محصولات آن می باشد که با داشتن یک وب سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری هم هزینه تبلیغات و بازاریابی شرکت در ساری کاهش پیدا می کند هم بازدهی آن چند برابر خواهد شد یعنی با کمترین هزینه تبلیغات در ساری می توانند بیشترین بازدهی را کسب کنید و فروش بیشتری در ساری را تجربه کنید.

برند سازی طراحی سایت شرکتی در ساری :

برندسازی در قالب سایت شرکتی در ساری با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی در ساری و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در ساری خواهد بود.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت شرکتی در ساری :

طراحی وب سایت ریسپانسیو در ساری یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در ساری در انجام پروژه های طراحی وب شرکتی در ساری می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه در ساری براساس نیاز کارفرما طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت در ساری افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در ساری از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت شرکتی نوامی در ساری به شکل طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو (Responsive Web Design) در ساری پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا در ساری یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر در ساری نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب شرکتی وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شرکتی شما در ساری می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو در ساری موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها در ساری و افزایش فروش  سایت شرکتی در ساری می باشد، به این دلیل که اکثر سایتهای شرکتی برای افزایش فروش در ساری و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی در ساری استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت شرکتی در ساری می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما در ساری داشته باشد.

هزینه طراحی سایت شرکتی در ساری :

خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در ساری در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب شرکتی در ساری هست.

خوب شاید تا حالا متقاعد شده باشید که شما هم به یک سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری با کلی امکانات مختلف نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بعضی از امکاناتی که تیم طراحی سایت شرکتی نوامی در ساری میتونه برای شما فراهم کنه رو براتون بیان کنیم:

  • طراحی سایت شرکتی در ساری به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای
  • ارائه پنل های اختصاصی و حرفه ای در ساری برای مدیریت کامل سایت و شرکت
  • امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت شرکتی و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در ساری
  • امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در ساری با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  • طراحی سایت شرکتی در ساری براساس استانداردهای روز
  • پیاده سازی حرفه ای سایت شرکتی در ساری همراه با اصول اولیه سئو سایت مطابق با استاندارد های روز سئو سایت شرکتی در ساری، سئو 100 درصد
  • بهینه بودن سایت شرکتی در ساری و سرعت بالای لود وب سایت شرکتی
  • امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی براساس نیاز وب سایت شرکتی شما در ساری
  • امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته به سایت شرکتی شما در ساری
  • سیستم پشتیبانی حرفه ای در ساری برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما
  • طراحی ریسپانسیو سایت شرکتی در ساری (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  • استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در سایت شرکتی در ساری
  • ارائه آموزش کار با سایت شرکتی در ساری در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات
  • معرفی شرکت و خدمات و محصولات در سایت شرکتی در ساری
  • ارتباط آنلاین با مشتریات شرکت در ساری و تمام مناطق بدون محدودیت جغرافیایی
  • قرار دادن اخبار و مقالات در سایت شرکتی در ساری
  • ثبت نام و مدیریت آنلاین مشتریان در ساری و تمام مناطق بدون محدودیت جغرافیایی
  • مدیریت نمایندگی ها و شعبه های شرکت
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • امکان فروش آنلاین خدمات و محصولات شرکت
  • گالری تصاویر
  • گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت شرکتی و یا ارسال تیکت
  • برگزاری نظرسنجی های مختلف
  • مشاوره تخصصی به مشتریان شرکت
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته به سایت شرکتی در ساری
  • پنل نمایندگی و مدیریت آنها
  • پنل مشتریان
  • پنل مدیریت حرفه ای و اختصاصی شرکتی در ساری برای مدیریت کل سایت و نمایندگی ها و مشتریان
  • ارائه گزارش از محصولات، خدمات، فروش، مشتریان، نمایندگان و همچنین پشتیبانی ها به صورت نموداری و جدولی
  • و کلی امکانات دیگه ...
طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای در ساری | ساخت سایت شرکتی در ساری