طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران

طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران
طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران
خدمات طراحی سایت

طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران

طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران

تیم طراحی وب سایت نوامی در تهران با سالها تجربه و انجام پروژهای مختلف طراحی سایت در تهران و نمونه کارهای مختلف در تهران آماده ارائه خدمات در زمنیه های طراحی سایت در تهران و طراحی اختصاصی سایت در تهران و برنامه نویسی وب در تهران و تولید پرتال های اختصاصی و سازمانی در تهران می باشد برای سفارش طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای با ما در ارتباط باشید

طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران

تهران با مساحت 730 کیلومتر مربع عنوان بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است.

همچنین تهران با جمعیتی بالغ بر 13 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر ایران است که 17/5 درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است.

شهر تهران پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایران در شمال کشور و در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد که با مساحت 730 کیلومتر مربع عنوان بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است. این شهر با جمعیتی بالغ بر 13 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر ایران است که 17/5 درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است و رشد جمعیت شهر تهران 4/1 درصد است که در مقایسه با دهه قبل اندکی افزایش یافته‌ است. استان تهران از شمال با استان مازندران، از غرب با استان البرز، از شرق با استان سمنان و از جنوب با قم همسایه است . ناهمواری‌های تهران شامل : رشته کوه‌های البرز در شمال، بخش‌های مرکزی و کوهپایه‌های جنوبی البرز و دشت‌های آن است و اقلیمی نیمه خشک دارد. آب و هوای استان تهران تحت تاثیر رشته کوه البرز در شمال، دشت کویر در جنوب و بادهای باران زا غربی قرار دارد که باعث شده تا در مناطق مختلف تهران آب و هوای مختلفی شکل بگیرد. این استان دارای 16 شهرستان، 45 شهر و 78 دهستان است و به 22 منطقه و 122 ناحیهٔ شهری تقسیم شده‌است. تهران با اختصاص دادن نیمی از فعالیت های صنعتی به خود نقش مهمی در این بخش ایفا می کند و به عنوان کانون اقتصاد ایران شناخته می شود. همین موضوع باعث شده تا علاوه بر سفرهای تفریحی سهم زیادی از سفرهای این شهر را ماموریت های کاری شامل شوند.

شهر تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی اش به شهرهای شمالی و مرکزی کشور نزدیک تر است. نزدیک ترین مرکز استان به تهران کرج است که 44 کیلومتر با تهران فاصله دارد و پس از آن قم با 144 کیلومتر و قزوین با 147 کیلومتر فاصله نزدیکترین شهرها به تهران هستند. فاصله تهران تا مشهد نیز حدود 898 کیلومتر است که طی کردن این مسیر با ماشین شخصی حداقل 9 ساعت طول می کشد. بنابراین اگر زمان برایتان در اولویت اول است بهتر است به فکر رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد باشید و استفاده از ماشین شخصی و اتوبوس را برای مسیرهای کوتاه تر بگذارید. به شکل طور کلی راه های دسترسی به تهران متفاوت است شما از تمامی شهرهای ایران به تهران دسترسی زمینی و از تمامی فرودگاه های ایران دسترسی هوایی دارید. برای دسترسی زمینی به تهران بجز استفاده از ماشین شخصی با سه گزینه دیگر روبرو هستید. گزینه اول بلیط هواپیما تهران است که برای شهرهای جنوبی و شرقی که در فاصله دورتری نسبت به تهران هستند گزینه مناسب تری است. گزینه دوم که به نسبت بلیط هواپیما تهران قیمت مناسب تری دارد و در برخی مسیرها مثل مشهد تهران مورد استقبال زیادی از سوی مسافران داخلی قرار گرفته است بلیط قطار است که با توجه به مبدا سفر شما قیمت های متفاوتی دارد و مدت زمان متفاوتی در راه هستید. اما گزینه آخر بلیط اتوبوس تهران است که اگر مبدا سفر شما شهری نزدیک به تهران است و یا می خواهید سفری اقتصادی به پایتخت داشته باشید و زمان رسیدن به تهران برایتان چندان مهم نیست، بلیط اتوبوس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در مورد نام تهران چندین نظریه وجود دارد یکی از نظریه‌های که در مورد ریشه نام تهران داده شده این است که در گذشته‌ گروهی از خاندان طاهری خراسان به دلیل کمبود آب به سمت محل کنونی تهران کوچ می‌کنند چرا که در آن زمان تهران روستایی خوش‌ آب‌ و هوا در شمال شهر ری بود. با استقرار طاهریان در این روستا نام آن به طاهران و بعدها به طهران تغییر پیدا کرد. گروهی دیگر معتقدند از بخاطر اینکه هسته اولیه روستای تهران در پایه کوه شکل گرفته، در آن زمان لقب تهِ ران به معنی انتهای ران کوه به آن داده شده و به مرور زمان از ته ران به تهران تبدیل شده است. نظریه آخر در مورد ریشه یابی نام تهران عنوان می کند که در اصل تهران به صورت گِهران بوده که گه در معنای گرم وران در معنی جا به کار گرفته شده است. به مرور زمان گهران در گویش‌های مختلف به تهران تبدیل شد.

تهران بزرگترین شهر فارسی زبان جهان است. ۹۸ درصد تهرانی‌ها زبان فارسی را می‌فهمند و ۱۰ درصد از آن‌ها توان گفتگو به حداقل یکی از زبان‌های رایج جهان را دارند. اقوام مختلف از جمله فارس ، ترک ،شمالی ، کرد و لر و … در این شهر کنار هم زندگی می کنند. همچنین درصد زیادی از مهاجران افغانستان، پاکستان و عراق در شهر تهران ساکن هستند. لهجه تهرانی، در گذشته گویش خاص مردم تهران بود که در طول زمان کم‌ رنگ شد و تغییراتی پیدا کرد. لهجهٔ تهرانی به شکل کنونی از زمان قاجار به وجود آمده‌ و با لهجه اهالی بومی تهران تفاوت دارد. لهجه قدیم تهرانی هنوز هم در مناطقی مانند شمیران و دماوند وجود دارد. هرچند که در معرض فراموشی است.

با توجه به اینکه تهران مقصد پر رفت و آمدی برای کار، تحصیل و تفریح محسوب می شود به لحاظ صنعت هتلداری و مهمان نوازی در رده بسیار خوبی قرار دارد و اقامت در شهر تهران در تمامی ایام سال باعث شده تا مراکز اقامتی در این شهر روز به روز در حال توسعه و گسترش باشند. بنابراین شما برای پیدا کردن اقامتگاه در تهران به مشکل نخواهید خورد. در تهران هتل های لوکس، مهمانخانه، هتل آپارتمان، خانه‌های اجاره‌ای و مسافرخانه از گزینه‌های شما برای اقامت محسوب می شوند. خانه‌های معلم متعددی نیز در سطح شهر وجود دارد که کارمندان آموزش و پرورش می‌توانند برای اقامت روی آنها حساب باز کنند. همچنین تعداد زیادی خوابگاه خصوصی برای دانشجویانی که در تهران تحصیل می کنند در نظر گرفته شده است که شما میتوانید با توجه به بودجه و سایر اولویت های خود نسبت به رزرو آنها اقدام کنید.

شهر تهران بعد از مشهد بیشترین تعداد هتل را در خود جای داده است. هتل های تهران در رده بسیار بالایی از ارائه خدمات قرار دارند و توانسته اند مسافران داخلی و خارجی را راضی کنند. برای رزرو هتل در تهران اگر محدودیت بودجه ندارید می توانید به سراغ هتل های 5 ستاره همچون هتل اسپیناس پالاس، هتل آزادی و هتل استقلال بروید و اگر بودجه شما میزان متوسطی دارد و می خواهید با هزینه ی کمتری نسبت به هتل 5 ستاره در هتلی مقرون به صرفه تر ولی با امکانات در حد هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید می توانید هتل ایبیس و هتل انقلاب را نیز بررسی کنید. هزینه یک شب اقامت در هتل های پنج ستاره تهران حدودا از 1 میلیون تومان آغاز می شود و میانگین قیمت اقامت در هتل های 4 ستاره آن 800 هزار تومان است و شما با آگاهی از این قیمت ها می توانید هزینه های سفر به تهران را مدیریت نمایید.

معمولا اسم تهران که می آید در ذهنتان دود و شلوغی و ترافیک و دغدغه نقش می بندد. شهری زنده با هیاهوی خاص خود که همه در تلاش و دوندگی برای گذران زندگی هستند برایتان تداعی می شود و حتی شاید یادتان برود که در شهری قدم میزنید که جزو پنج مقصد برتر گردشگری ایران است. بله همین پایتخت پر دود و دم پر از جاذبه های شهری مدرن و تاریخی است که در کنار هم قرار گرفتن آنها خود باعث جذابیت بیشتر آن شده است .در ادامه می خواهیم شما را با تعدادی از جاذبه های گردشگری تهران آشنا کنیم.

با اطمینان می گوییم که هیچ مسافری در تهران گرسنه نخواهد ماند. تهران با بیشترین تعداد رستوران، کافه، فودکورت، سفره خانه، استریت فود و هر مکان خوشمزه دیگری که فکرش را بکنید میزبان شکم گردی شماست. نشستن در کافه های خیابان انقلاب تا قدم زدن در خیابان خوشمزه سی تیر، خوردن آش و حلیم در تجریش، رستوران های لوکس بام لند و سفره خانه های بازار تهران همگی لذت سفر شما به تهران را دو چندان خواهد کرد. در واقع رستوران های با کیفیت شهر تهران تمام مهمانان این شهر با انواع سلیقه های غذایی را پوشش میدهند. تنها با یک جستجوی ساده در شبکه های اجتماعی و یا پرس و جو از مردم شهر می توانید به بهترین رستوران های تهران بروید. توصیه میکنیم غذاهای سنتی تهران از جمله: سرگنجشکی، اشکنه اسفناج، آش شله قلمکار، دمی بلغور و … را فراموش نکنید. قیمت غذا در تهران به نوع غذا و رستوران و خدماتی که ارائه می کند بستگی دارد.

بازارها و مراکز خرید بیشمار در تهران بی شک شما را مجاب خواهد کرد به سراغ آنها بروید و دست خالی بازنگردید. این مراکز نه تنها مکانی برای خرید هستند بلکه امروزه به جاذبه های شهری تهران برای تفریح نیز تبدیل شده اند هر چیزی که فکرش را بکنید از صنایع دستی و پوشاک و لوازم برقی تا فرش و خوراکی های مختلف همگی در بازارهای مختلف تهران موجود می باشند. اگر طرفدار گشت و گذار در بازار های قدیمی هستید بازارهای معروف تهران مثل بازار بزرگ و بازار تجریش که قدم زدن در آنها حال و هوای خاصی دارد گزینه های مناسبی هستند و اگر اهل خرید از مراکز خرید مدرن و لوکس هستید مراکزی مثل : تیراژه، مگامال، آواسنتر، کوروش و .. را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع

نوامی در تهران یکی از قدیمی ترین تیم های طراحی وب سایت در تهران با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در تهران در زمینه های طراحی و ساخت سایت در تهران با تعرفه های مختلف و متنوع و دارای بیش از 100 نمونه کار موفق در زمینه های گوناگون و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای در تهران و امکان ارائه مشاوره رایگان برای طراحی سایت حرفه ای در تهران با استانداردهای روز و امکانات مختلف همراه با خدمات بهینه سازی و سئو سایت در تهران آماده ارائه خدمات در تهران می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت در تهران و انواع مختلف طراحی وب سایت در تهران حرف بزنیم و اینکه سایت چیه و کاربرد ها و تاریخچه و خیلی چیزهای دیگه، پس با ما همراه باشید.

 

برای طراحی انواع سایت میتونید با ما تماس بگیرید

تاریخچه وب سایت

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) با راه اندازی یک وب سایت در آگوست 1991 نام خود را به عنوان نخستین طراحی وب در تاریخ ثبت کرد و بنیانگذار شبکه جهانی وب لقب گرفت.

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) در سال 1989 پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی بشر رو برای همیشه متحول کرد.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال 1991 اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه های ینیاد علمی سرن (CERN) رونمایی کرد. آدرس این سایت info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می کرد.

تیم برنرزلی اولین صفحه وب سایت خود را که شامل چند پاراگراف و یک لینک و پیوندی برای ایمیل استفاده کرده بود.

در ابتدا سایت های وب با کدهای ساده اچ تی ام ال (html) نوشته می شدند. در آغاز ساختار وب سایت ها بسیار ساده شامل سرتیتر و پاراگراف و هایپر لینک ها که صفحات مختلف رو به هم لینک می کردند می شدند.

با پیشرفت اینترنت و وب سایتها زبان اچ تی ام ال (html) شکل پیچیده تری به خودش گرفت و انعطاف پذیرتر شد و ابزارهای مختلفی مثل جدول ها برای نمایش داده ها بودند برای چیدمان های پنهان در صفحه های وب سایت ها قرار گرفتند.

گرافیگ سایت ها روز به روز پیشرفته تر شدند و تصاویر مختلف و متحرک به وب ورود کردند و همچنین به وجود اومدن نرم افزارهای مختلف طراحی به کمک طراحان سایت اومد و باعث پیشرفت سریعتر وب شدند و نقش بسزایی در سرعت پیشرفت طراحی وب سایتها داشتند.

با پیدایش صفحه های الگوی وب (css) روش های نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از از مدار خارج و جای خود را به استفاده مناسب و به جا از صفحه های الگوی وب (css) دادند.

بعد از آن اینترنت و وب سایت ها روز به روز پیشرفت می کردند و کامل تر می شدند و زبان های برنامه نویسی و زبان های طراحی سایت مختلفی وارد دنیای وب و طراحی وب سایت شدند مانند زبان های برنامه نویسی  PHP, ASP, JSP, CGI, PYTHON و همچنین استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (css) ساختار سایت های وب را دگرگون کردند.

همچنین با آمدن جاوا اسکریپت چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی های تازه ای به سازندگان رسانه و طراحان وب سایت داده شد و توانایی های بیشتری برای مرورگرهای وب ایجاد شدند.

با ورود زبان های برنامه نویسی سمت سرور که به طراحان سایت اجازه می داد سایت های پویا و داینامیک طراحی کنند و تکمیل و پیشرفته شدن زبان های سمت کاربر یا فرانت مانند اچ تی ام ال (html) و سی اس اس (css) و جاوا اسکریپت (javascript) دنیای اینترنت و وب را کاملا متحول کرد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

 

سایت چیست؟

اگه بخوایم تو یک جمله به صورت خلاصه تعریف سایت رو براتون بنویسیم میشه به صورت زیر گفت :
یک وب سایت در تهران مجموعه ای از کدهای قالب یا فرانت و تعدادی از صفحه های مختلف که شامل تصاویر ثابت یا متحرک و متن های مختلف می باشند که با لینک ها و پیوند ها به هم مرتبط شده اند و از طریق یک آدرس مشخص قابل دسترسی هستند که به آن دامین یا دامنه گفته می شود.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


ضرورت طراحی سایت در تهران :

امروزه برای کسب و کارها در تهران داشتن یک وب سایت برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات در تهران امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در تهران کسب و کارهایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در تهران و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کاری در تهران پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت در تهران تا این اندازه برای رشد کسب و کارها در تهران مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در تهران بودیم و تعداد افرادی که روزانه در تهران از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در تهران بودیم و هستیم.

خوب تا این جای کار تا حدودی به این سوال مهم که ضرورت طراحی سایت  در تهران برای کسب و کارهای مختلف در تهران چه بزرگ و چه کوچیک پاسخ دادیم ولی در ادامه قصد داریم یه مثال مهم بزنیم و با هم بررسی کنیم که داشتن یک سایت در تهران چقدر میتونه برای کسب و کارها در تهران مهم باشه یا اصلا مهم هست یا نه؟!، که سعی میکنیم یه مثالی بزنیم که تو این دو سال اخیر تقریبا همه مردم در تهران اون رو لمس کردند خوب تقریبا میشه حدس زد که قصد داریم در مورد چه موضوعی بحث کنیم، بله "ویروس کرونا".

اینجا قصد نداریم در مورد خود ویروس کرونا حرف بزنیم یا اینکه از کجا اومد و چطوری اومد، دیگه هرچی بود و از هرجایی اومد تاثیر بسیار زیادی تو سبک زندگی مردم و کسب و کارهای مختلف در تهران گذاشت شاید حتی بشه گفت شبیه یه جهش بزرگ بود.

از وقتی ویروس کرونا اومد و قرنطینه ها شروع شد دیگه مردم در تهران کمتر تمایل برای رفتن به بیرون مخصوصا برای خرید و انجام کارهای روزمره داشتن و سعی میکردن بیشتر با استفاده از شبکه های مجازی و سایت ها در تهران مشکلات و نیازهای خودشون رو رفع کنن. خوب حالا بیایم با چندتا مثال این قضیه رو بازترش کنیم تا بهتر بتونیم موضوع رو درک کنیم.

برای مثال اول که فک میکنم بهترین مثال هم باشه قصد داریم در مورد فروشگاه صحبت کنیم و همچنین بیایم فروشگاه های اینترنتی در تهران و فروشگاه های سنتی رو قبل از کرونا و بعد از کرونا و همچنین در آینده باهم مقایسه و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشد.

خوب تا قبل از اومدن کرونا با اینکه در تهران سایت های فروشگاهی زیادی در اینترنت وجود داشت ولی خیلی از مردم ترجیح میدان خریدهای خودشون رو به صورت حضوری از فروشگاه های سنتی در تهران تهیه کنن.

خوب این خودش دلایل زیادی در تهران داشت مانند عدم اعتماد کافی و آشنا نبودن با نحوه خرید و سازوکارها در تهران و همچنین اینکه وقتی مردم در تهران به صورت حضوری جنسی رو میخرن خوب درک اون جنس و مقایسه راحت تر بود براشون و دلایل زیاده دیگه که جای بحث داره و بعدا تو پست های بعدی در موردش حرف میزنیم.

بعد از اومدن کرونا و شروع قرنطینه در تهران، فروشگاه های اینترنتی در تهران از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات زیادی انجام دادند و خیلی از کسب و کارهایی که در تهران آنلاین نبودن هم برای اینکه از بقیه عقب نیوفتن به فروش اینترنتی در تهران روی آوردن، حالا بعضی ها سایت فروشگاه اینترنتی در تهران راه اندازی کردن یه سری هم تو شبکه های اجتماعی در تهران شروع به فعالیت کردن.

رفته رفته به تعداد سایتهای فروشگاه اینترنتی در تهران اضافه شد و با موجی از تبلیغاتی که در تهران شکل گرفت مردم هم به سمت خرید اینترنتی در تهران روی آوردن و استقبال خوبی هم شد و تو این مدت هم تونستن جایگاه خودشون رو در تهران تثبیت کنن.

با این روندی که در تهران شکل گرفت حتی بعد از کرونا هم فکر نمیکنم روندی که شکل گرفت شکسته بشه و حتی با امکانات و تنوعی که فروشگاه های اینترنتی در تهران میتونن داشته باشن در آینده هم بازار فروش اینترنتی در تهران داغ تر خواهد شد.

برای مثال دوم میتونیم تو زمینه املاک در تهران رو مدنظر قرار بدیم، خوب تا قبل از کرونا در تهران خیلی ها به صورت حضوری برای دیدن و خرید اجاره یا خرید ملک یا زمین در تهران به محل مورد نظر میرفتن خوب این کار هم زمان خیلی زیادی نیاز داشت شاید خیلی وقت میزاشتن میتونستن 10 یا 20 تا ملک یا زمین در تهران رو بررسی کنن برای خرید ولی با شیوع کرونا و فضایی هایی ایجاد شد که سایتهای تبلیغاتی در تهران و سایت های املاک اومدن تو بورس و خیلی راحت مردم از تو خونه هاشون میتونستن با استفاده از سایت های اینترنتی در تهران هزاران ملک رو مشاهده کنند و امکانات مختلف رو ببینند و با هم مقایسه کنن و عکس ها و فیلم های مختلفی رو هم مشاهده کنن، خوب در تهران همه اینا با یکی دو روز وقت قابل انجام بود ولی اگه قرار بود به صورت حضوری باشه شاید روزها و هفته ها باید در تهران وقت میزاشتن تا بررسی کنن.

تو این زمینه در تهران مثال های خیلی زیادی میشه زد تو زمینه های خدماتی، شرکتی، آموزشی هم با استفاده از سایت های خدماتی، سایت شرکتی و سایت آموزشی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین خودشون رو در تهران بالا آوردن یا به روز کردن تا از این رقابت عقب نمونن.

یه نمونه خیلی موفق در تهران هم میشه به سایت های آموزشی در تهران اشاره کرد و تو این مدت با برگزاری کلاس های آنلاین و تهیه ویدئوهای آموزشی در تهران تونستن جای کلاس ها و آموزش های حضوری در تهران رو بگیرن که مورد استقبال هم قرار گرفت.

خوب همه اینا مثال های خوبی بود تا به این نکته پی ببریم که چقدر داشتن یک سایت در تهران خوب میتونه به شما کمک کنه و با طراحی سایت خوب و با امکانات مناسب در تهران تا چه اندازه میتونه شما رو از رقبا جلو بندازه.

همچنین اگه بخوایم به صورت موردی چند تا از مهمترین موارد ضرورت طراحی سایت در تهران رو نام ببریم میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  •     دسترسی شبانه روزی در تهران : کمتر کسب و کاری در تهران رو پیدا میکنید که ارائه خدمات آن به صورت 24 ساعته باشه که این کار تنها با نیروی انسانی و هزینه های بسیار برای حقوق و مزایا و هزینه های جانبی همراه خواهد بود. ولی شما با داشتن یک وب سایت عملا تبدیل به یک کسب و کار بیست و چهار ساعته در تهران خواهید شد.
  •     محدودیت جغرافیایی در تهران : تصور کنید شما فروشگاهی در تهران در یک شهر متوسط دارید، حال قصد دارید محصولات خود را در تهران حراج کرده و بفروش برسانید. شما حتی با تبلیغات وسیع در تهران و پرداخت هزینه های سنگین و ایجاد کمپین های تبلیغات محیطی در تهران باز هم صرفا در محدوده جغرافیایی خود موفق به جذب مشتری خواهید شد در صورتی که با طراحی سایت مناسب کسب و کار خود در تهران و تبلیغات اینترنتی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در تهران با قیمت بسیار کمتر می توانید طیف گسترده تری از مشتریان را در تهران به سمت خود جذب کنید.
  •     بازاریابی در تهران : تبلیغات اینترنتی در تهران و ایجاد کمپین های تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در تهران بسیار ارزانتر، سریعتر و پربازده تر خواهد بود و همچنین با طراحی و محتوای مناسب در تهران می توانید مشتریان بسیاری را در تهران سمت خود جذب کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید و در تهران اعتبار برند خود را افزایش دهید.
  •     ارائه نمونه کار در تهران : یکی دیگه از ویژگی های مثبت راه اندازی وب سایت در تهران امکان ارائه نمونه کار در قالب متن، صدا، ویدیو و گرافیک در تهران است که مشتریان در تهران می توانند به راحتی از کیفیت و تنوع و ویژگی های محصولات و خدمات کسب و کار شما در تهران آگاه شوند.
  •     تنوع محصولات و خدمات در تهران : تصور کنید شما محصول یا خدماتی رو در تهران ارائه می کنید خوب تو محیط فیزیکی برای ایجاد تنوع به چه میزان فضا و نیروی انسانی نیاز دارید که هزینه بسیار زیادی برای شما در برخواهد داشت در صورتی که در سایت بدون هزینه اضافی می توانید به هر میزان تنوع در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.
  •     برند سازی در تهران : برند سازی در قالب سایت در تهران با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در تهران در سایت ها و فضای مجازی در تهران به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در تهران خواهد بود.
  •     هزینه در تهران : خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب در تهران هست.
  •     و موارد محتلف دیگه ....

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت در تهران :

راه اندازی یک وبسایت در تهران در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست. در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت در تهران دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شما طراحی کنه.

بیشترین هزینه طراحی سایت در تهران مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت هست که این هزینه در تهران یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده در تهران برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه در تهران هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت در تهران دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت در تهران می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت در تهران در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت در تهران در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار در تهران برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید در تهران امکانات جدید به سایت اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی در تهران به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.


چرا طراحی وب سایت نوامی در تهران :

تیم طراحی سایت در تهران نوامی با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف در تهران و انجام پروژه های متنوع در تهران در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی در تهران و طراحی سایت بدون نقص با کیفیت مثال زدنی در تهران می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای ما در تهران به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکاناتی که تیم طراحی سایت نوامی در تهران در اختیار شما قرار می دهد:

  •     طراحی و برنامه نویسی در تهران کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازها و ...
  •     امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت در تهران و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در تهران
  •     امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در تهران با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  •     طراحی سایت در تهران براساس استانداردهای روز
  •     پیاده سازی حرفه ای سایت در تهران همراه با اصول اولیه سئو سایت در تهران مطابق با استاندارد های روز سئو در تهران، سئو 100 درصد
  •     بهینه بودن سایت و سرعت بالای لود وب سایت در تهران
  •     امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی در تهران براساس نیاز وب سایت شما
  •     امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تهران
  •     سیستم پشتیبانی حرفه ای در تهران برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما در تهران
  •     طراحی ریسپانسیو در تهران (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  •     استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در تهران
  •     ارائه آموزش کار با سایت در تهران در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات

تیم طراحی وب سایت نوامی در تهران با طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) و کاملا اختصاصی در تهران و سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما در تهران آماده ارائه خدمات براساس استانداردهای روز همراه با تکنولوژی های مختلف می باشد.

همچنین امکان رائه راهکار و مشاوره و پشتیبانی به اصناف در تهران و طراحی سایت در زمینه های مختلف می باشد. (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وکالت، طراحی سایت فروشگاهی و ... )

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


طراحی وب سایت ریسپانسیو در تهران (واکنشگرا، برای دسکتاپ، موبایل، تبلت) :

طراحی وب سایت ریسپانسیو در تهران یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در تهران در انجام پروژه های طراحی وب در تهران می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در تهران طراحی می شود .

با توجه به اینکه در تهران در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در تهران از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت نوامی در تهران به شکل طراحی سایت ریسپانسیو در تهران (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا در تهران یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا در تهران سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در تهران می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو در تهران موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها در تهران و افزایش فروش می باشد، به این دلیل که اکثر سایتها برای افزایش فروش در تهران و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل در تهران استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت در تهران می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما در تهران داشته باشد.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


هزینه طراحی سایت در تهران :

 

قیمت طراحی سایت در تهران به امکانات مورد نیاز کارفرما در تهران برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت مورد نظر در تهران با پروژه های دیگر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه در تهران ، طرح مورد نظر کارفرما رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت هزینه طراحی سایت در تهران و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در تهران اعلام می شود.


پشتیبانی قدرتمند نوامی در تهران :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد، خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در تهران می باشد. تیم فنی نوامی به صورت 24 ساعته در تهران آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات شما در تهران می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

مراحل طراحی وب سایت در تهران :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در تهران برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت در تهران دچار تردید می شوند که آیا از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در تهران استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت نوامی در تهران با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف در تهران و ارائه مشاوره در تهران و پیشنهاد راه حل های مختلف به شما در این راه کمک خواهد کرد.

تیم نوامی در تهران ، طراحی سایت در تهران از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در تهران از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در تهران و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت یا برنامه و نحوه و ابزارها اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار در تهران و ماهیت و امکانات سایت در تهران و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در تهران ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت در تهران توسط تیم نوامی در تهران رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت در تهران قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در تهران پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در تهران وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در تهران انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت طراحی شده در تهران آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

سوالات متداول در تهران :

شاید اولین سوالی که تو ذهین خیلی ها به وجود بیاد اینه که سایتی قراره طراحی بشه در تهران آیا در آینده قابلیت ارتقا و افزودن امکانات رو داره یا خیر؟

در جواب این سوال باید بگیم که تمامی سایت ها در تهران و برنامه ها و اسکریپت هایی که توسط تیم نوامی در تهران طراحی و برنامه نویسی می شوند قابلیت ارتقا و افزودن امکاناتی جدید در تهران را دارا می باشند.

تفاوت طراحی سایت آماده، نیمه اختصاصی و اختصاصی در تهران چیست؟

طراحی سایت آماده در تهران، به سایت هایی گفته می شوند که با استفاده از سی ام اس های آماده در تهران اجرا می شوند و خیلی از امکانات سایت و بخش های مختلف آن از پکیج های آماده استفاده می شوند.

در برنامه ها و سایت های نیمه اختصاصی در تهران، سایت به صورت کامل اختصاصی توسط تیم نوامی در تهران طراحی می شود ولی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان پروژه در تهران بعضی از امکانات سایت در تهران از پکیج های آماده استفاده  می شود.

در سایت ها و برنامه های اختصاصی در تهران، به طور کامل تمام بخش ها و امکانات مختلف سایت در تهران به صورت اختصاصی توسط تیم نوامی در تهران طراحی می شود و از هیچ پکیج آماده ای استفاده نخواهد شد.

پشتیبانی پروژه ها در تهران و سایت طراحی شده در نوامی چگونه است؟

در تیم نوامی در تهران، معمولا پروژه ها شامل یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان در تهران هستند. این گارانتی شامل رفع ایرادات احتمالی در تهران می باشد. در تهران هزینه تمدید خدمات پشتیبانی در نوامی بسته به پروژه های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در تهران بین 15 تا 50 درصد هزینه پیاده سازی پروژه در تهران می باشد که بسته به مدل سایت و بخش های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در تهران مبلغ متفاوت می باشد.

آیا سایتی که در تهران طراحی می شود داینامیک هست و امکان ویرایش بخش های مختلف سایت فراهم است؟

بله، تیم طراحی سایت نوامی در تهران هنگام طراحی سایت در تهران تمام بخش های مختلف سایت را به صورت داینامیک با انعطاف پذیری بالا در نظر میگیرد تا مدیر سایت در تهران براساس نیاز و سلیقه خود با استفاده از پنلی که در اختیار او قرار خواهد گرفت قادر به ایجاد تغییرات و ویرایش در قسمت های مختلف سایت در تهران باشد.

آیا پس از اتمام پروژه در تهران آموزش های لازم داده خواهد شد؟

تیم طراحی نوامی در تهران، پنلی با امکانات مدیریتی مختلف رو به صورت کاملا فارسی در اختیار مدیر سایت در تهران قرار می دهد که تمام بخش های پنل مشخص باشد و همچنین در پایان کار هم فیلم آموزشی کامل در مورد نحوه کار با تمام بخش های مختلف سایت در تهران و پنل در اختیار مدیر سایت در تهران قرار خواهد گرفت.

آیا در طراحی سایت در تهران به صورت پیش فرض استاندارد های سئو رعایت می شود؟

تیم طراحی نوامی در تهران هنگام انجام پروژه در تهران، تمام استانداردهای سئو سایت در تهران را رعایت خواهد کرد و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز کدنویسی در تهران سایت سئو بیس رو تحویل خواهد داد.

خدمات سئو سایت برای سایت های طراحی شده در تهران به چه صورت می باشد؟

به صورت بیس تمام استانداردهای سئو در پروژه های طراحی شده در تهران رعایت می شوند ولی در صورتی که نیاز به سئو اختصاصی سایت خود داشته باشید و تیم سئو نوامی در تهران آماده ارائه خدمات مشاوره در تهران و آنالیز سئو سایت در تهران می باشد و که شامل ارائه گزارش تحلیل سئو در تهران و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی قرارداد سئو می باشد و در تهران هزینه و مدت زمان قرارداد هم بستگی به تعداد و سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی و موضوع سایت و سئو دارد.

آیا از سایت و اطلاعات سایت در تهران بکاپ تهیه می شود؟

به صورت خودکار بسته به پلن هاستی که در تهران برای سایت خود تهیه کرده اید و اهمیت اطلاعات و بروزسانی سایت، بکاپ گیری ها به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه می باشد و همچنین مشتریان عزیز در تهران می توانند با مراجعه به هاست خود از تمام اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.

دلیل اختلاف قیمت شرکت های مختلف در تهران چیست؟

دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در تهران در شرکت های مختلف به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. وقتی شما به چند شرکت در تهران سفارش پروژه طراحی سایت را می دهید هر شرکتی در تهران براساس زمانی که برای پروژه در تهران صرف می کند و تعداد نیرویی که برای پروژه در تهران قرار می دهد پروژه را ارزیابی کرده و همچنین بسته به امکانات و ویژگی های پروژه هر شرکتی در تهران بررسی می کند که در هر بخش چه میزان وقت و نیرو صرف کند و یا در کدام بخش بیشتر وقت بگذارد در نتیجه هر شرکت در تهران براساس معیارها و ارزیابی ها خود قیمت پروژه در تهران را تعیین می کند.

طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی وب سایت در تهران | طراحی سایت حرفه ای در تهران