طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد

طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد
طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد
خدمات طراحی سایت

طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد

طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد

تیم طراحی وب سایت نوامی در یزد با سالها تجربه و انجام پروژهای مختلف طراحی سایت در یزد و نمونه کارهای مختلف در یزد آماده ارائه خدمات در زمنیه های طراحی سایت در یزد و طراحی اختصاصی سایت در یزد و برنامه نویسی وب در یزد و تولید پرتال های اختصاصی و سازمانی در یزد می باشد برای سفارش طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای با ما در ارتباط باشید

طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد

یَزد مرکز استان یزد و شهرستان یزد و یکی از کلانشهرهای ایران است. یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام جهان معروف است و به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ودومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده. شهر یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌آید و نخستین صندوق امانات جهان ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است. اوج آبادانی یزد، از سدهٔ «هشتم هجری» به بعد بوده و اتابکان یزد از مهم‌ترین عوامل پیشرفت این شهر در سده‌های گذشته به‌شمار می‌روند. بافت تاریخی شهر یزد در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۵۰۰۰، به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است. یزد به عنوان شهر بادگیرها، دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل، شهر دوچرخه‌ها، شهر شیرینی، شهر قنات و قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب نیز معروف است.

واژهٔ یزد، در لغت به معنای سپند و پاک بوده و وجه‌تسمیهٔ این شهر، سرزمین مقدس و شهر خدا است.

واژه‌هایی که در مدارک تاریخی مربوط به پیش از اسلام، ماد و پارت و نیز پیش از ورود آریایی‌ها تا دوران کنونی به یزد داده شده‌است عبارتند از:

الف: ایز - ایزاطیخه – ایزدیس – ایساتیس – ایستخای

ک: کت – کتروا - کته – کث – کثه – که – کهثه

گ: گث – گبست

د: دارالسیاده – دارالشیعه – دارالمؤمنین - دارالعلم - دارالعباده

ی: یزجی – یزد – یزدان شهر - یزدان گرد – یست – یسدی – یسن – یکس

واژه «یزش» به معنای ستایش و نیایش در زبان پارسی میانه است.

ابن بلخی در کتاب فارسنامه که در قرن ششم هجری تألیف شده، نام اصلی یزد را «کثه» نامیده و احمد بن حسین بن علی کاتب نیز در قرن نهم در کتاب تاریخ یزد نام «کثه» را تأیید نموده که معنی شهر کوچک است، زیرا در پارسی باستان این واژه به معنای کوچک است زیرا کثه در مقایسه با ایساتیس (خویدک کنونی) که شهر بزرگی بود در حومه یزد قرار داشته و کوچک بوده‌است.

اصطخری دربارهٔ یزد می‌گوید: «کثه مرکز یزد، شهری است درحاشیه کویر دارای هوای خوب و در عین حال واجد آسایش و تنعم شهرهای بزرگ است». واژه یزد نامی است باستانی، که ریشه در «یشت» یا «یزت» و «یسن» دارد، با مفاهیمی چون ستایش، نیایش، پرستش، ایزد و … که یکی از فصول پنجگانه اوستا هم، با یکی از این نام‌ها یعنی یشت خوانده شده‌است.

بعد از آمدن اسلام و گرایش مردم یزد به دین اسلام عنوان «دارالعباده» به این شهر داده شد. این نام توسط ملکشاه سلجوقی انتخاب شد، زیرا علاء الدوله کالیجار تقاضای حکومت یزد را از وی کرده بود تا در آن جا به عبادت بپردازد.

استان یزد از سرزمین‌های کهن و تاریخی ایران زمین است.

ابن حوقل در کتاب «ایران فی صورة الارض» دربارهٔ یزد می‌نویسد: «از مهم‌ترین شهرهای ولایت اصطخر از سوی خراسان «کثه» است و آن حومه یزد و ابرقویه می‌باشد… اما کثه که حومه یزد است، شهری است در کنار بیابان و هوای آن خشک سالم است و مانند شهرهای کوهستانی فراخ نعمت است و روستایی دارد که محصولش ارزان است. بیشتر بناهای آن دراز شکل است و از گل ساخته شده. در آنجا شهری است استوار که قلعه‌ای با دو دروازه آهنین دارد: یکی به نام ایزد «باب ایزد» و دیگری در مسجد «باب‌المسجد» که نزدیک مسجد جامع است. این جامع در ربض قرار دارد و آبهای آن از قنات تأمین می‌شود…»

در بعضی از منابع بنای اولیه برخی از شهرهای این استان چون اردکان را به ساسانیان میبد را به سلیمان، یزد را به ضحاک و اسکندر مقدونی و ابرکوه را به ابراهیم نسبت داده‌اند. این بیانگر قدمت و دیرینگی پیشینه تاریخی و فرهنگی سرزمین و مردم این دیار است. مجموعه آثار باستانی پراکنده موجود در این استان نیز به سهم خود گویای این پیشینه تاریخی است. آثاری چون دست افزارهای سنگی به‌دست آمده از دره‌های شیرکوه، نگاره‌های روی تخت سنگ کوه ارنان، تکه سفال‌های منقوش نارین قلعه میبد – متعلق به دوره عیلامی، غارهای استان و آثار معماری و شهرسازی باستانی و… نشان می‌دهد مدنیت یزد، در چهار کانون باستانی (مهریز و خویدک)، (یزد)، (رستاق و میبد) و (اردکان) متمرکز بود. پژوهشگران این منطقه را که در مسیر شاهراه‌های باستانی (ری – کرمان) و (پارس – خراسان) قرار داشت، جزء سرزمین‌های دوردست مادها شمرده‌اند.

احمد بن حسین بن علی کاتب یزدی، می‌نویسد: «هنگامی که عده‌ای از بزرگان ایران در ری علیه اسکندر مقدونی به مخالفت پرداختند، اسکندر آنان را دستگیر کرد و خواست که همراه خود به استخر فارس ببرد، چون به ناحیهٔ یزد رسید، زندانیان را در چاهی محبوس کرد و آن محل را کِثَه (به یونانی یعنی زندان) نامید. پس از اینکه اسکندر یزد را ترک گفت، نگهبانان به کمک زندانیان به آبادانی و عمران یزد همت گماشتند».

برخی از جغرافی‌نگاران، تاریخ ساخت یزد را به یزدگرد اول، ساسانی نسبت می‌دهند که وجه تسمیهٔ یزد در ارتباط با نام وی و واژه «یزش» به معنی ستایش و نیایش در زبان فارسی میانه است.

بهرام گور نیز در هنگام حرکت خود به سوی خراسان چون به ولایت کثه (یزد) رسید، بیماری وی اندکی بهبود یافت و این سرزمین مبارک داشت و دستور داد در آن‌جا شهری بسازند و چون به نام یزدان می‌ساخت آن را «یزدان گرد» نام نهاد.

چون بهرام گور درگذشت یزدگرد به پادشاهی رسید. وی دو پسر داشت به نام شاه فیروز و شاه بلاس. بعد از مدتی یزدگرد، یزد را به دو فرزندش بخشید و آن دو شهر را بین خود تقسیم کردند. شاه فیروز دو دِه در ولایت یزد ساخت، یکی «فیروز آباد مجومرد» و دیگری «فیروز آباد میبد».

زمانی که انوشیروان به حکومت رسید، یزد را به دختر خود «مهرنگار» بخشید و وی را از مدائن به یزد فرستاد و در آن‌جا ساختمان‌های زیادی ساخت.

در هشت فرسنگی یزد دهی ساخت و آن را «مهرگرد» نام گذاشت و اکنون آن قریه را «مهریجرد» می‌گویند. همچنین در کنار میبد دهی ساخت و آن را «مهرجرد» نام نهاد و برادر وی «شاه هرمز» در جنب مهریجرد دهی ساخت و آن را «هرمیز» نام گذاشت که اکنون به «خورمیز» شهرت دارد.

پس از انوشیروان، خسروپرویز به پادشاهی رسید. وی ولایت یزد را به دو دختر خود به نام‌های ایران دخت و توران دخت بخشید و دستور داد دهی بسازند و آن را «توران پشت» نام نهاد.

توران دخت هشت ماه پادشاهی کرد و بعد درگذشت. بعد از وی ایران دخت به سلطنت رسید. وی نماینده‌ای به نام «ابرند» به یزد فرستاد و به وی دستور داد که بر عمارت و آبادی یزد بیفزاید. ابرند نیز در دو فرسنگی شهر یزد ده جدیدی احداث کرد و آن را «ابرند آباد» نام نهاد.

اتابکان یزد نزدیک به ۱۴۰ سال بر این خطه حکومت کردند. با کشته شدن فرامرز بن علی در جنگ با خان فتای، سلطان سنجر، حکومت یزد را به دختران فرمانده خود که پسری نداشت واگذاشت و رکن‌الدین سام از سرداران سپاه فرامرز را برای اداره یزد به اتابکی آنان گماشت.

رکن الدین سام نخستین امیر این خاندان به علت پیری و ناتوانی در اداره حکومت در سال ۵۸۴ ه‍.ق جای خود را به برادر کوچکش عزالدین لنگر سپرد. با مرگ عزالدین در سال ۶۴۰ ه‍. ق ورد انزور به حکومت رسید و در سال ۶۵۲ ه‍. ق حکومت به ابومنصور اسفه‌سالار مشهور به قطب‌الدین رسید. مادر او مریم ترکان بناهای زیادی را در یزد ساخت و در دوره قطب‌الدین، مغولان به ایران حمله کردند. اتابک چیرگی مغولان را پذیرفت و یزد را از سپاه مغول مصون داشت. با مرگ قطب‌الدین در سال ۶۲۶ ه‍. ق پسرش محمد بر تخت نشست و او نیز تا سال ۶۳۹ ه‍. ق حکومت کرد. پس از او به ترتیب سفلر شاه (متوفی ۶۴۹ ه‍.ق)، طفی شاه (متوفی ۶۷۰)، علاءالدوله (متوفی ۶۷۳) یوسف شاه (متوفی ۶۹۰) حکومت کردند. در دوره یوسف شاه در اثر بی‌احترامی او به فرستاده غازان خان، سپاه غازان وی به یزد حمله کرد و او مجبور به فرار به سیستان شد اما مردم یزد به همراه علما به نزد امیر محمد ابداجی فرمانده سپاه غازان رفتند و او را از ورود به داخل یزد بازداشتند. سرانجام سلسله اتابکان یزد در سال ۷۱۸ به دست امیر مبارزالدین برچیده شد و آخرین امیر سلسله اتابکان حاجی شاه فرزند یوسف شاه سرنگون گردید.

مردم یزد به زبان فارسی رایج با لهجه یزدی سخن می‌گویند. در استان یزد برخی ویژگی‌های گویشی میان شهرستان‌های مختلف محسوس است. «زرتشتیان» در میان خود به زبان بهدینی (گَورونی یا دری زرتشتی) سخن می‌گویند

بیشتر مردم یزد مسلمان و شیعهٔ دوازده‌امامی هستند همچنین گروه بزرگی از زرتشتیان ایران در یزد ساکن هستند و همین‌طور تعداد زیادی از بهائیان نیز در یزد ساکن می‌باشند. اقلیت کوچکی از یهودیان نیز ساکن این شهر می‌باشند.

در داخل و اطراف شهر یزد، زیارتگاه‌های مختلفی برای زرتشتیان به چشم می‌خورد که در هر ماه یا فصل، مراسم‌های ویژهٔ پیروان این دین در آن‌ها برگزار می‌شود. از آن جمله می‌توان به جشن سده اشاره کرد که یکی از مراسم معروف و عمومی زرتشتیان است و هرساله در روز دهم بهمن‌ماه، هم‌زمان با مناطق دیگر ایران، در یزد برگزار می‌شود. لازم است ذکر شود تا قبل از انقلاب، جمعیت یهودیان یزد ۶۰۰۰ نفر تخمین زده می‌شد که ایشان دارای چند کنیسه و قصابی مخصوص و شهرک‌ها و محله‌های یهودی‌نشین بودند. شغل اکثر مردان یهودی، تجارت و هم چنین پیشه زنان یهودی دستفروشی بود. چنان‌که اولین بانک استان یزد و جنوب شرق کشور در زمان قاجار به دست یک تاجر یهودی ساخته شده و اکنون در محله لب خندق (میدان خان) قرار دارد. یهودیان یزد تقریباً همگی بعد از انقلاب به کشور اسرائیل مهاجرت کردند همچنین اقلیت کوچکی از ارامنه هم در شهر یزد حضور دارند.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۰ جمعیت شهرستان یزد در مجموع ۵۸۲٬۶۸۲ نفر است که این تعداد در ۱۶۸٬۵۲۸ خانوار زندگی می‌کنند که از این جمعیت ۲۹۷٬۵۴۶ مرد و ۲۸۵٬۱۳۶ نفر زن هستند. در این شهرستان ۴۸۴٬۱۶۷ نفر جمعیت شهری و ۴۲٬۰۰۹ نفر جمعیت روستایی اعلام شده‌است.

شهرستان یزد در دره‌ای خشک و پهناور بین کوه‌های شیرکوه و خرانق، در ۱۵ درجه و ۵۳ دقیقه تا ۴۰ درجه و ۵۴ دقیقه درازای خاوری و ۴۶ درجه و ۳۱ دقیقه تا ۱۵ درجه و ۳۲ دقیقه پهنای شمالی واقع شده‌است. این شهرستان از سوی شمال به شهرستان‌های میبد و اشکذر از خاور به شهرستان‌های اردکان و بافق، از باختر به استان اصفهان و از جنوب به شهرستان تفت، ابرکوه و مهریز محدود می‌شود. میانگین بلندی شهرستان یزد از سطح دریا ۱۲۰۰ متر است.

قرار گرفتن در بخش مرکزی فلات ایران در برگیرنده نامناسب‌ترین عوامل طبیعی چیره بر فلات مرکزی ایران نیز است. بارش اندک همراه با تبخیر شدید، دور بودن از دریا، نزدیکی با کویر خشک و پهناور نمک، رطوبت نسبی کم همراه با گرمای بسیار، از عواملی هستند، که یزد را به گونه یکی از خشک‌ترین مناطق ایران درآورده است. گذشته از آن، در این منطقه نوسان شدید درجه حرارت نیز وجود دارد. از نظر مختصات جغرافیایی نقطهٔ مرکزی ایران (ساعت مارکار) در این شهر قرار دارد.

شهر یزد به دلیل معماری تاریخی ارزشمند و بافت سنتی دست نخورده‌اش به عنوان اولین و تنهاترین شهر ایران در ۱۸ تیرماه سال ۱۳۹۶ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

بناها و مکان‌های تاریخی : باغ دولت‌آباد چهارمنار، مجموعه باغ خان

بازارهای تاریخی : بازار خان، بازارچه پنجه علی، بازار قیصریه، بازار علاقبندی، بازار کاشی‌گری، بازار چیت سازی، بازار مسجد ملااسماعیل، بازار افشار، بازار حاجی قنبر، بازار محمد علی خان، بازار جعفرخان، بازار صدری (شاهزاده فاضل)، بازار دروازه مهریز، بازار مسگری، بازار نخود بریزی، باغ مشیرالممالک، حمام خان بافقی

میدان‌ها و لَـرد های تاریخی : میدان خان، میدان بعثت، میدان قلعه، میدان امیرچقماق، میدان وقت و ساعت، لَـرد آسیاب، لَـرد باجوردی، لَـرد تازیان، لَـرد خواجه خضر، لَـرد فهادان، لَـرد کیوان، لَـرد گودال مصلی، لَـرد کوچه میرقطب، لَـرد مشیر

مساجد تاریخی و معروف : مسجد جامع یزد، مسجد امیرچقماق، مسجد سرریگ، مسجد ملااسماعیل، مسجد شاه طهماسب، مسجد فرط، مسجد حظیره، مسجد میر خضر شاه چهار منار، مسجد بیاق خان، مسجد اهرستان، مسجد شاه یحیی (قلعه کهنه)، مسجد بزرگ پشت باغ

در محلات تاریخی یزد، در حدود ۳۰ مسجد دیگر را نیز می‌توان نام برد، که در مقیاس کوچکتر، نقش «مساجد محله‌ای» را ایفا می‌کنند.

هتل‌های یزد : هتل داد، هتل عمارت مالمیر، هتل صفاییه، هتل باغ مشیرالممالک، هتل ارگ جدید، هتل فهادان، هتل مهر، هتل لب خندق، هتل خوان دوحد، هتل فیروزه، هتل ادیب الممالک، هتل سنتی پارس، مهمانسرای جهانگردی یزد

صنایع یزد

-نساجی فرش

-نساجی پارچه‌های طرح دار و ساده

-فولاد

-معادن آهن، زغال‌سنگ و سنگ

-کارخانه‌های کابل و فیبر نوری

-کارخانجات کاشی

-کارنجات صنایع غذایی

-صنعت طلاسازی

با وجود این صنایع حدود ۵۳ درصد از مصرف برق در تعرفه صنعتی استفاده می‌شود که از نظر رتبه‌بندی کشوری نیز پنجمین استان صنعتی کشور شناخته می‌شود که با داشتن بیش از سه هزار واحد صنعتی، در فهرست شهرهای دارای آلودگی بالای کشور ایران قرار دارد.

برخی از شرکت‌ها و کارخانجات مهم شهر یزد به شرح زیر است:

    کارخانه یزدباف

کارخانجات یزدباف (سهامی عام) در سال ۱۳۳۵ در شهر تاریخی یزد در زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع برای ایجاد کارخانجات ریسندگی، بافندگی، چاپ و تکمیل انواع پارچه‌های پنبه‌ای تأسیس گردید. در حال حاضر شرکت یزدباف با سرمایه ثبت شده ۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال و بیش از ۷۵۰۰ سهامدار در زمینی به مساحت ۲۷۰٬۰۰۰ متر مربع با مجموعه‌ای از مدرن‌ترین ماشین آلات اروپایی و دانش فنی روز در کنار تلاش شبانه‌روزی بیش از ۱۴۰۰ پرسنل متخصص و سخت کوش خود و با استفاده از بهترین مواد اولیه، تولیدکننده انواع پارچه‌های پنبه‌ای و الیاف مصنوعی و مخلوط آن‌ها به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات نساجی خاورمیانه مطرح می‌باشد.

    کابل‌های شهید قندی

در آبان ماه سال ۱۳۶۳ با هدف تولید انواع کابل‌های مخابراتی، توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور، تحت پوشش وزارت پست و تلگراف و تلفن وقت در شهر یزد درزمینی به وسعت یک میلیون مترمربع و با زیربنایی معادل دویست هزار مترمربع همگام باآخرین فناوری روزجهان و به عنوان پدیده‌ای نو درعرصه تولید کابل‌های مخابراتی تأسیس گردید.

فعالیتهای شرکت:

- تولیدکننده انواع کابل‌های مخابراتی نوری، مسی و ترکیبی

- تنها تولیدکننده پانلهای خورشیدی در کشور

-امکان‌سنجی، طراحی، مشاوره و آموزش در زمینه‌های پروژه‌های مخابراتی

-تولیدکننده کابل‌های خاص برای مصارف گاز، نفت، پتروشیمی، راه‌آهن، مترو و کنترل ترافیک و…

-انجام پروژه‌های خدمات فنی و مهندسی

    فولاد آلیاژی ایران

فولاد آلیاژی ایران از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع فولاد آلیاژی و مخصوص در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین کارخانجات فولاد آلیاژی دنیا با ظرفیت تولید سالیانه ۱۴۰٬۰۰۰ تن در فاز اول و ۲۰۰٬۰۰۰ تن در فاز دوم می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ به بهره‌برداری رسید. کارخانجات فولاد سازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری این شرکت، مجهز به پیشرفتهترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیا، امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین‌المللی میسر ساخته‌است. محصولات این شرکت در صنایع نفت و پتروشیمی، ابزارسازی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی، صنایع خودرو سازی، ماشین‌سازی و سایر صنایع کاربرد وسیع دارد.

    گروه پیشگامان کویر

- سال تأسیس: ۱۳۷۵

- حوزه اصلی فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات

- حوزه‌های توسعه‌ای: بانکداری، بیمه، حمل و نقل هوایی و ریلی، فیبر نوری زیر دریایی و…

- اشتغال ایجاد شده: اشتغال مستقیم نزدیک به ۴۰۰ نفر و غیر مستقیم: بیش از ۱۵۰۰ نفر

- تعداد شرکت‌ها: در حال حاضر ۲۶ شرکت

- مدل اقتصادی: اقتصاد تعاونی

- خدمات اصلی: سرمایه‌گذاری در حوزه ICT

- خدمات فرعی: انواع نرم‌افزارهای تحت وب به سفارش مشتری، خدمات سامانه بازشناسی با امواج رادیویی، سیستم‌های هوشمند، ویدئو کنفرانس، سرورهای امنیتی و کلیه سرویس‌های ارزش افزوده

- گستره جغرافیایی فعالیت: نمایندگی مستقیم در استان‌های کرمان، اصفهان، قزوین، فارس، بوشهر، خراسان بزرگ، هرمزگان و در کشورهای کانادا، امارات، مالزی.

    گروه ستاره کویر

فرش ستاره کویر یزد، اولین شرکت گروه ستاره کویر یزد می‌باشد. شرکت‌های این گروه به تولید الیاف رنگی، نخ اکرلیک و پلی پروپیلن و بافت فرش ماشینی اشتغال دارند. فرش ستاره کویر یزد و فرش خاطره کویر یزد شرکت‌های بافندگی فرش ماشینی در این گروه هستند.

فرش ستاره کویر یزد که در سال ۱۳۶۰ تأسیس شد از ابتدای فعالیت همواره در سطح اول بازار فرش ماشینی کشور قرار داشته‌است. در تداوم فعالیت‌های گروه، توسعه شرکت ستاره کویر در شرکت فرش خاطره کویر ادامه یافت. خاطره کویر که از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بافندگی فرش ماشینی بهره می‌برد، در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد.

    نیروگاه سیکل ترکیبی شیرکوه

وجود نیروگاه سیکل ترکیبی شیرکوه در این استان باعث رونق بخش صنعت و زیرساخت‌های این استان به ویژه در شبکه سراسری برق می‌شود.

منبع

 

نوامی در یزد یکی از قدیمی ترین تیم های طراحی وب سایت در یزد با تیمی کاملا متخصص و حرفه ای در یزد در زمینه های طراحی و ساخت سایت در یزد با تعرفه های مختلف و متنوع و دارای بیش از 100 نمونه کار موفق در زمینه های گوناگون و داشتن پلن های پایه تا حرفه ای در یزد و امکان ارائه مشاوره رایگان برای طراحی سایت حرفه ای در یزد با استانداردهای روز و امکانات مختلف همراه با خدمات بهینه سازی و سئو سایت در یزد آماده ارائه خدمات در یزد می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت در یزد و انواع مختلف طراحی وب سایت در یزد حرف بزنیم و اینکه سایت چیه و کاربرد ها و تاریخچه و خیلی چیزهای دیگه، پس با ما همراه باشید.

 

برای طراحی انواع سایت میتونید با ما تماس بگیرید

تاریخچه وب سایت

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) با راه اندازی یک وب سایت در آگوست 1991 نام خود را به عنوان نخستین طراحی وب در تاریخ ثبت کرد و بنیانگذار شبکه جهانی وب لقب گرفت.

تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) در سال 1989 پروپوزالی را ارائه کرد که شکل زندگی بشر رو برای همیشه متحول کرد.

این پروفسور دانشگاه ام آی تی در سال 1991 اولین سایت تاریخ را در آزمایشگاه های ینیاد علمی سرن (CERN) رونمایی کرد. آدرس این سایت info.cern.ch بود و اطلاعاتی را در مورد همین پروژه منتشر می کرد.

تیم برنرزلی اولین صفحه وب سایت خود را که شامل چند پاراگراف و یک لینک و پیوندی برای ایمیل استفاده کرده بود.

در ابتدا سایت های وب با کدهای ساده اچ تی ام ال (html) نوشته می شدند. در آغاز ساختار وب سایت ها بسیار ساده شامل سرتیتر و پاراگراف و هایپر لینک ها که صفحات مختلف رو به هم لینک می کردند می شدند.

با پیشرفت اینترنت و وب سایتها زبان اچ تی ام ال (html) شکل پیچیده تری به خودش گرفت و انعطاف پذیرتر شد و ابزارهای مختلفی مثل جدول ها برای نمایش داده ها بودند برای چیدمان های پنهان در صفحه های وب سایت ها قرار گرفتند.

گرافیگ سایت ها روز به روز پیشرفته تر شدند و تصاویر مختلف و متحرک به وب ورود کردند و همچنین به وجود اومدن نرم افزارهای مختلف طراحی به کمک طراحان سایت اومد و باعث پیشرفت سریعتر وب شدند و نقش بسزایی در سرعت پیشرفت طراحی وب سایتها داشتند.

با پیدایش صفحه های الگوی وب (css) روش های نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از از مدار خارج و جای خود را به استفاده مناسب و به جا از صفحه های الگوی وب (css) دادند.

بعد از آن اینترنت و وب سایت ها روز به روز پیشرفت می کردند و کامل تر می شدند و زبان های برنامه نویسی و زبان های طراحی سایت مختلفی وارد دنیای وب و طراحی وب سایت شدند مانند زبان های برنامه نویسی  PHP, ASP, JSP, CGI, PYTHON و همچنین استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (css) ساختار سایت های وب را دگرگون کردند.

همچنین با آمدن جاوا اسکریپت چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی های تازه ای به سازندگان رسانه و طراحان وب سایت داده شد و توانایی های بیشتری برای مرورگرهای وب ایجاد شدند.

با ورود زبان های برنامه نویسی سمت سرور که به طراحان سایت اجازه می داد سایت های پویا و داینامیک طراحی کنند و تکمیل و پیشرفته شدن زبان های سمت کاربر یا فرانت مانند اچ تی ام ال (html) و سی اس اس (css) و جاوا اسکریپت (javascript) دنیای اینترنت و وب را کاملا متحول کرد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

 

سایت چیست؟

اگه بخوایم تو یک جمله به صورت خلاصه تعریف سایت رو براتون بنویسیم میشه به صورت زیر گفت :
یک وب سایت در یزد مجموعه ای از کدهای قالب یا فرانت و تعدادی از صفحه های مختلف که شامل تصاویر ثابت یا متحرک و متن های مختلف می باشند که با لینک ها و پیوند ها به هم مرتبط شده اند و از طریق یک آدرس مشخص قابل دسترسی هستند که به آن دامین یا دامنه گفته می شود.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


ضرورت طراحی سایت در یزد :

امروزه برای کسب و کارها در یزد داشتن یک وب سایت برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات در یزد امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در یزد کسب و کارهایی که در فضای مجازی بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در یزد و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کاری در یزد پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت در یزد تا این اندازه برای رشد کسب و کارها در یزد مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در یزد بودیم و تعداد افرادی که روزانه در یزد از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در یزد بودیم و هستیم.

خوب تا این جای کار تا حدودی به این سوال مهم که ضرورت طراحی سایت  در یزد برای کسب و کارهای مختلف در یزد چه بزرگ و چه کوچیک پاسخ دادیم ولی در ادامه قصد داریم یه مثال مهم بزنیم و با هم بررسی کنیم که داشتن یک سایت در یزد چقدر میتونه برای کسب و کارها در یزد مهم باشه یا اصلا مهم هست یا نه؟!، که سعی میکنیم یه مثالی بزنیم که تو این دو سال اخیر تقریبا همه مردم در یزد اون رو لمس کردند خوب تقریبا میشه حدس زد که قصد داریم در مورد چه موضوعی بحث کنیم، بله "ویروس کرونا".

اینجا قصد نداریم در مورد خود ویروس کرونا حرف بزنیم یا اینکه از کجا اومد و چطوری اومد، دیگه هرچی بود و از هرجایی اومد تاثیر بسیار زیادی تو سبک زندگی مردم و کسب و کارهای مختلف در یزد گذاشت شاید حتی بشه گفت شبیه یه جهش بزرگ بود.

از وقتی ویروس کرونا اومد و قرنطینه ها شروع شد دیگه مردم در یزد کمتر تمایل برای رفتن به بیرون مخصوصا برای خرید و انجام کارهای روزمره داشتن و سعی میکردن بیشتر با استفاده از شبکه های مجازی و سایت ها در یزد مشکلات و نیازهای خودشون رو رفع کنن. خوب حالا بیایم با چندتا مثال این قضیه رو بازترش کنیم تا بهتر بتونیم موضوع رو درک کنیم.

برای مثال اول که فک میکنم بهترین مثال هم باشه قصد داریم در مورد فروشگاه صحبت کنیم و همچنین بیایم فروشگاه های اینترنتی در یزد و فروشگاه های سنتی رو قبل از کرونا و بعد از کرونا و همچنین در آینده باهم مقایسه و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشد.

خوب تا قبل از اومدن کرونا با اینکه در یزد سایت های فروشگاهی زیادی در اینترنت وجود داشت ولی خیلی از مردم ترجیح میدان خریدهای خودشون رو به صورت حضوری از فروشگاه های سنتی در یزد تهیه کنن.

خوب این خودش دلایل زیادی در یزد داشت مانند عدم اعتماد کافی و آشنا نبودن با نحوه خرید و سازوکارها در یزد و همچنین اینکه وقتی مردم در یزد به صورت حضوری جنسی رو میخرن خوب درک اون جنس و مقایسه راحت تر بود براشون و دلایل زیاده دیگه که جای بحث داره و بعدا تو پست های بعدی در موردش حرف میزنیم.

بعد از اومدن کرونا و شروع قرنطینه در یزد، فروشگاه های اینترنتی در یزد از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات زیادی انجام دادند و خیلی از کسب و کارهایی که در یزد آنلاین نبودن هم برای اینکه از بقیه عقب نیوفتن به فروش اینترنتی در یزد روی آوردن، حالا بعضی ها سایت فروشگاه اینترنتی در یزد راه اندازی کردن یه سری هم تو شبکه های اجتماعی در یزد شروع به فعالیت کردن.

رفته رفته به تعداد سایتهای فروشگاه اینترنتی در یزد اضافه شد و با موجی از تبلیغاتی که در یزد شکل گرفت مردم هم به سمت خرید اینترنتی در یزد روی آوردن و استقبال خوبی هم شد و تو این مدت هم تونستن جایگاه خودشون رو در یزد تثبیت کنن.

با این روندی که در یزد شکل گرفت حتی بعد از کرونا هم فکر نمیکنم روندی که شکل گرفت شکسته بشه و حتی با امکانات و تنوعی که فروشگاه های اینترنتی در یزد میتونن داشته باشن در آینده هم بازار فروش اینترنتی در یزد داغ تر خواهد شد.

برای مثال دوم میتونیم تو زمینه املاک در یزد رو مدنظر قرار بدیم، خوب تا قبل از کرونا در یزد خیلی ها به صورت حضوری برای دیدن و خرید اجاره یا خرید ملک یا زمین در یزد به محل مورد نظر میرفتن خوب این کار هم زمان خیلی زیادی نیاز داشت شاید خیلی وقت میزاشتن میتونستن 10 یا 20 تا ملک یا زمین در یزد رو بررسی کنن برای خرید ولی با شیوع کرونا و فضایی هایی ایجاد شد که سایتهای تبلیغاتی در یزد و سایت های املاک اومدن تو بورس و خیلی راحت مردم از تو خونه هاشون میتونستن با استفاده از سایت های اینترنتی در یزد هزاران ملک رو مشاهده کنند و امکانات مختلف رو ببینند و با هم مقایسه کنن و عکس ها و فیلم های مختلفی رو هم مشاهده کنن، خوب در یزد همه اینا با یکی دو روز وقت قابل انجام بود ولی اگه قرار بود به صورت حضوری باشه شاید روزها و هفته ها باید در یزد وقت میزاشتن تا بررسی کنن.

تو این زمینه در یزد مثال های خیلی زیادی میشه زد تو زمینه های خدماتی، شرکتی، آموزشی هم با استفاده از سایت های خدماتی، سایت شرکتی و سایت آموزشی کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین خودشون رو در یزد بالا آوردن یا به روز کردن تا از این رقابت عقب نمونن.

یه نمونه خیلی موفق در یزد هم میشه به سایت های آموزشی در یزد اشاره کرد و تو این مدت با برگزاری کلاس های آنلاین و تهیه ویدئوهای آموزشی در یزد تونستن جای کلاس ها و آموزش های حضوری در یزد رو بگیرن که مورد استقبال هم قرار گرفت.

خوب همه اینا مثال های خوبی بود تا به این نکته پی ببریم که چقدر داشتن یک سایت در یزد خوب میتونه به شما کمک کنه و با طراحی سایت خوب و با امکانات مناسب در یزد تا چه اندازه میتونه شما رو از رقبا جلو بندازه.

همچنین اگه بخوایم به صورت موردی چند تا از مهمترین موارد ضرورت طراحی سایت در یزد رو نام ببریم میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  •     دسترسی شبانه روزی در یزد : کمتر کسب و کاری در یزد رو پیدا میکنید که ارائه خدمات آن به صورت 24 ساعته باشه که این کار تنها با نیروی انسانی و هزینه های بسیار برای حقوق و مزایا و هزینه های جانبی همراه خواهد بود. ولی شما با داشتن یک وب سایت عملا تبدیل به یک کسب و کار بیست و چهار ساعته در یزد خواهید شد.
  •     محدودیت جغرافیایی در یزد : تصور کنید شما فروشگاهی در یزد در یک شهر متوسط دارید، حال قصد دارید محصولات خود را در یزد حراج کرده و بفروش برسانید. شما حتی با تبلیغات وسیع در یزد و پرداخت هزینه های سنگین و ایجاد کمپین های تبلیغات محیطی در یزد باز هم صرفا در محدوده جغرافیایی خود موفق به جذب مشتری خواهید شد در صورتی که با طراحی سایت مناسب کسب و کار خود در یزد و تبلیغات اینترنتی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی در یزد با قیمت بسیار کمتر می توانید طیف گسترده تری از مشتریان را در یزد به سمت خود جذب کنید.
  •     بازاریابی در یزد : تبلیغات اینترنتی در یزد و ایجاد کمپین های تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در یزد بسیار ارزانتر، سریعتر و پربازده تر خواهد بود و همچنین با طراحی و محتوای مناسب در یزد می توانید مشتریان بسیاری را در یزد سمت خود جذب کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید و در یزد اعتبار برند خود را افزایش دهید.
  •     ارائه نمونه کار در یزد : یکی دیگه از ویژگی های مثبت راه اندازی وب سایت در یزد امکان ارائه نمونه کار در قالب متن، صدا، ویدیو و گرافیک در یزد است که مشتریان در یزد می توانند به راحتی از کیفیت و تنوع و ویژگی های محصولات و خدمات کسب و کار شما در یزد آگاه شوند.
  •     تنوع محصولات و خدمات در یزد : تصور کنید شما محصول یا خدماتی رو در یزد ارائه می کنید خوب تو محیط فیزیکی برای ایجاد تنوع به چه میزان فضا و نیروی انسانی نیاز دارید که هزینه بسیار زیادی برای شما در برخواهد داشت در صورتی که در سایت بدون هزینه اضافی می توانید به هر میزان تنوع در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.
  •     برند سازی در یزد : برند سازی در قالب سایت در یزد با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی در یزد در سایت ها و فضای مجازی در یزد به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در یزد خواهد بود.
  •     هزینه در یزد : خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت خوب در یزد هست.
  •     و موارد محتلف دیگه ....

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت در یزد :

راه اندازی یک وبسایت در یزد در مرحله اول نیازمند هاست (Host) و دامنه (Domain) هست. در مرحله دوم نیاز به یک تیم طراحی سایت در یزد دارید تا سایتی رو براساس نیازهای شما طراحی کنه.

بیشترین هزینه طراحی سایت در یزد مربوط به هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت هست که این هزینه در یزد یکبار پرداخت می شود و تا سال ها در صورتی که نیاز به تغییرات یا امکانات جدید نداشته باشید می توانید بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید.

تنها هزینه های باقی مانده در یزد برای تمدید هاست و یا تمدید دامنه در یزد هست که به صورت سالانه پرداخت خواهد شد و همچنین در صورتی که نیاز به پشتیبانی سایت در یزد دارید هم براساس توافق می تواند هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه باشد که این هزینه بسیار کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت در یزد می باشد.

تقریبا میشه گفت با پرداخت هزینه طراحی سایت در یزد در صورتی که تحلیل درستی صورت گرفته باشه تا سال ها پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی بوده و هزینه پرداخت شده بابت طراحی سایت در یزد در مدت کوتاهی به صاحبان کسب و کار در یزد برمی گردد.

بعد از گذشت زمان هم در صورتی که نیاز دارید در یزد امکانات جدید به سایت اضافه شود و یا تغییراتی اعمال شود تیم طراحی سایت نوامی در یزد به راحتی این تغییرات و امکانات را اعمال خواهد کرد.


چرا طراحی وب سایت نوامی در یزد :

تیم طراحی سایت در یزد نوامی با سالها تجربه و همکاری با تیم ها و شرکت های مختلف در یزد و انجام پروژه های متنوع در یزد در کنار بکار گیری امکانات و تکنولوژی های مختلف آماده ارائه خدمات برنامه نویسی در یزد و طراحی سایت بدون نقص با کیفیت مثال زدنی در یزد می باشد.

همچنین شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای ما در یزد به صفحه نمونه کار در منو بالای سایت مراجعه کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما به ما پیام دهید تا شما رو راهنمایی کنیم.

امکاناتی که تیم طراحی سایت نوامی در یزد در اختیار شما قرار می دهد:

  •     طراحی و برنامه نویسی در یزد کاملا اختصاصی 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای موجود و اسکریپت های آماده و سایت سازها و ...
  •     امکان داینامیک کردن تمام قسمت های سایت در یزد و امکان مدیریت آنها توسط ادمین سایت در پنل اختصاصی و حرفه ای نوامی در یزد
  •     امکان استفاده از پنل حرفه ای و اختصاصی نوامی در یزد با امکانات بی نظیر و عالی بدون دانش تخصصی
  •     طراحی سایت در یزد براساس استانداردهای روز
  •     پیاده سازی حرفه ای سایت در یزد همراه با اصول اولیه سئو سایت در یزد مطابق با استاندارد های روز سئو در یزد، سئو 100 درصد
  •     بهینه بودن سایت و سرعت بالای لود وب سایت در یزد
  •     امکان ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی در یزد براساس نیاز وب سایت شما
  •     امکان ارائه پشتیبانی 24 ساعته در یزد
  •     سیستم پشتیبانی حرفه ای در یزد برای پیگیری سفارشات و پروژه های شما در یزد
  •     طراحی ریسپانسیو در یزد (واکنشگرا) سازگار با دسکتاپ و موبایل و تبلت
  •     استفاده از ایده های روز برای طراحی های خلاقانه در یزد
  •     ارائه آموزش کار با سایت در یزد در قالب فیلم های آموزشی و ارائه مستندات

تیم طراحی وب سایت نوامی در یزد با طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا) و کاملا اختصاصی در یزد و سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما در یزد آماده ارائه خدمات براساس استانداردهای روز همراه با تکنولوژی های مختلف می باشد.

همچنین امکان رائه راهکار و مشاوره و پشتیبانی به اصناف در یزد و طراحی سایت در زمینه های مختلف می باشد. (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وکالت، طراحی سایت فروشگاهی و ... )

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


طراحی وب سایت ریسپانسیو در یزد (واکنشگرا، برای دسکتاپ، موبایل، تبلت) :

طراحی وب سایت ریسپانسیو در یزد یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت نوامی در یزد در انجام پروژه های طراحی وب در یزد می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در یزد طراحی می شود .

با توجه به اینکه در یزد در این مدت استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در یزد از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت نوامی در یزد به شکل طراحی سایت ریسپانسیو در یزد (Responsive Web Design) پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت واکنشگرا در یزد یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات تغییر می کند تا در یزد سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در یزد می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو در یزد موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتها در یزد و افزایش فروش می باشد، به این دلیل که اکثر سایتها برای افزایش فروش در یزد و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل در یزد استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت در یزد می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت شما در یزد داشته باشد.

 

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین


هزینه طراحی سایت در یزد :

 

قیمت طراحی سایت در یزد به امکانات مورد نیاز کارفرما در یزد برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت مورد نظر در یزد با پروژه های دیگر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه در یزد ، طرح مورد نظر کارفرما رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت هزینه طراحی سایت در یزد و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در یزد اعلام می شود.


پشتیبانی قدرتمند نوامی در یزد :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد، خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در یزد می باشد. تیم فنی نوامی به صورت 24 ساعته در یزد آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات شما در یزد می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

مراحل طراحی وب سایت در یزد :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در یزد برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت در یزد دچار تردید می شوند که آیا از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در یزد استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت نوامی در یزد با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف در یزد و ارائه مشاوره در یزد و پیشنهاد راه حل های مختلف به شما در این راه کمک خواهد کرد.

تیم نوامی در یزد ، طراحی سایت در یزد از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در یزد از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در یزد و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت یا برنامه و نحوه و ابزارها اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار در یزد و ماهیت و امکانات سایت در یزد و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در یزد ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت در یزد توسط تیم نوامی در یزد رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت در یزد قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در یزد پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در یزد وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در یزد انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت طراحی شده در یزد آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی وب سایت | طراحی سایت اختصاصی | ساخت سایت آنلاین

سوالات متداول در یزد :

شاید اولین سوالی که تو ذهین خیلی ها به وجود بیاد اینه که سایتی قراره طراحی بشه در یزد آیا در آینده قابلیت ارتقا و افزودن امکانات رو داره یا خیر؟

در جواب این سوال باید بگیم که تمامی سایت ها در یزد و برنامه ها و اسکریپت هایی که توسط تیم نوامی در یزد طراحی و برنامه نویسی می شوند قابلیت ارتقا و افزودن امکاناتی جدید در یزد را دارا می باشند.

تفاوت طراحی سایت آماده، نیمه اختصاصی و اختصاصی در یزد چیست؟

طراحی سایت آماده در یزد، به سایت هایی گفته می شوند که با استفاده از سی ام اس های آماده در یزد اجرا می شوند و خیلی از امکانات سایت و بخش های مختلف آن از پکیج های آماده استفاده می شوند.

در برنامه ها و سایت های نیمه اختصاصی در یزد، سایت به صورت کامل اختصاصی توسط تیم نوامی در یزد طراحی می شود ولی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان پروژه در یزد بعضی از امکانات سایت در یزد از پکیج های آماده استفاده  می شود.

در سایت ها و برنامه های اختصاصی در یزد، به طور کامل تمام بخش ها و امکانات مختلف سایت در یزد به صورت اختصاصی توسط تیم نوامی در یزد طراحی می شود و از هیچ پکیج آماده ای استفاده نخواهد شد.

پشتیبانی پروژه ها در یزد و سایت طراحی شده در نوامی چگونه است؟

در تیم نوامی در یزد، معمولا پروژه ها شامل یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان در یزد هستند. این گارانتی شامل رفع ایرادات احتمالی در یزد می باشد. در یزد هزینه تمدید خدمات پشتیبانی در نوامی بسته به پروژه های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در یزد بین 15 تا 50 درصد هزینه پیاده سازی پروژه در یزد می باشد که بسته به مدل سایت و بخش های مختلف و امکانات سایت طراحی شده در یزد مبلغ متفاوت می باشد.

آیا سایتی که در یزد طراحی می شود داینامیک هست و امکان ویرایش بخش های مختلف سایت فراهم است؟

بله، تیم طراحی سایت نوامی در یزد هنگام طراحی سایت در یزد تمام بخش های مختلف سایت را به صورت داینامیک با انعطاف پذیری بالا در نظر میگیرد تا مدیر سایت در یزد براساس نیاز و سلیقه خود با استفاده از پنلی که در اختیار او قرار خواهد گرفت قادر به ایجاد تغییرات و ویرایش در قسمت های مختلف سایت در یزد باشد.

آیا پس از اتمام پروژه در یزد آموزش های لازم داده خواهد شد؟

تیم طراحی نوامی در یزد، پنلی با امکانات مدیریتی مختلف رو به صورت کاملا فارسی در اختیار مدیر سایت در یزد قرار می دهد که تمام بخش های پنل مشخص باشد و همچنین در پایان کار هم فیلم آموزشی کامل در مورد نحوه کار با تمام بخش های مختلف سایت در یزد و پنل در اختیار مدیر سایت در یزد قرار خواهد گرفت.

آیا در طراحی سایت در یزد به صورت پیش فرض استاندارد های سئو رعایت می شود؟

تیم طراحی نوامی در یزد هنگام انجام پروژه در یزد، تمام استانداردهای سئو سایت در یزد را رعایت خواهد کرد و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز کدنویسی در یزد سایت سئو بیس رو تحویل خواهد داد.

خدمات سئو سایت برای سایت های طراحی شده در یزد به چه صورت می باشد؟

به صورت بیس تمام استانداردهای سئو در پروژه های طراحی شده در یزد رعایت می شوند ولی در صورتی که نیاز به سئو اختصاصی سایت خود داشته باشید و تیم سئو نوامی در یزد آماده ارائه خدمات مشاوره در یزد و آنالیز سئو سایت در یزد می باشد و که شامل ارائه گزارش تحلیل سئو در یزد و انجام فرآیندهای سئو داخلی و سئو خارجی در طی قرارداد سئو می باشد و در یزد هزینه و مدت زمان قرارداد هم بستگی به تعداد و سختی و رقابتی بودن کلمات کلیدی و موضوع سایت و سئو دارد.

آیا از سایت و اطلاعات سایت در یزد بکاپ تهیه می شود؟

به صورت خودکار بسته به پلن هاستی که در یزد برای سایت خود تهیه کرده اید و اهمیت اطلاعات و بروزسانی سایت، بکاپ گیری ها به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه می باشد و همچنین مشتریان عزیز در یزد می توانند با مراجعه به هاست خود از تمام اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.

دلیل اختلاف قیمت شرکت های مختلف در یزد چیست؟

دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در یزد در شرکت های مختلف به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. وقتی شما به چند شرکت در یزد سفارش پروژه طراحی سایت را می دهید هر شرکتی در یزد براساس زمانی که برای پروژه در یزد صرف می کند و تعداد نیرویی که برای پروژه در یزد قرار می دهد پروژه را ارزیابی کرده و همچنین بسته به امکانات و ویژگی های پروژه هر شرکتی در یزد بررسی می کند که در هر بخش چه میزان وقت و نیرو صرف کند و یا در کدام بخش بیشتر وقت بگذارد در نتیجه هر شرکت در یزد براساس معیارها و ارزیابی ها خود قیمت پروژه در یزد را تعیین می کند.

طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی وب سایت در یزد | طراحی سایت حرفه ای در یزد