طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران

طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران
طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران
وبلاگ طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران

طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران

تیم نوامی در مازندران ارائه دهنده طراحی سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای در مازندران و طراحی سایت آموزش آنلاین در مازندران همراه با جدیدترن متد روز دنیا، طراحی سایت آموزش آنلاین مجازی در مازندران، وب سایت آموزشی در مازندران

طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران

استان مازندران استانی به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در ‌کرانه‌های جنوبی دریای مازندران است و با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان هم‌مرز می‌باشد. استان مازندران پیش از اسلام، تپورستان (به پارسی میانه: ) نامیده می‌شد که برگرفته از نام قوم تپوری (به یونانی: Τάπυροι، تَپیری) می‌باشد که پس از اسلام قوم تبری نام گرفتند و سرزمینشان تبرستان نامیده شد. استان مازندران یکی از پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین مناطق ایران از لحاظ جمعیتی است و دارای ۲۲ شهرستان می‌باشد. مازندران پر افتخارترین استان ایران در بازی‌های المپیک است. قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. باداب سورت ساری به عنوان دومین میراث طبیعی بعد از کوه دماوند در شهر ساری ثبت شده است.

وسعت مازندران معادل ۱٫۴۶ درصد مساحت ایران است. این استان در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان، دریای مازندران و در کنار چهار کشور مجاور این دریا یعنی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و شمال کلانشهر تهران (پایتخت ایران) از سوی دیگر قرار گرفته‌است. امتیاز حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، بندر فریدون‌کنار و بندر نوشهر و پایانه و سکوی نفتی بهشهر در شرق مازندران، اتصال آن به راه‌آهن سراسری ایران، وجود فرودگاه‌های بین‌المللی فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری، نوشهر و رامسر، برخورداری از سه جاده ارتباطی با استان تهران و طرح در دست ساخت آزادراه تهران - شمال با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۱ کیلومتر با تهران، عبور خطوط بین‌المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی در مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب از هلسینکی فنلاند به بندر لاوان روسیه تا ساحل دریای خزر از امتیازات این استان است. اکتشافات باستان‌شناسی در غارهای هوتو و کمربند که در بهشهر قرار دارد، زیست انسانی در مازندران را به حدود ۹۵۰۰ سال پیش از میلاد می‌رساند. مازندران کنونی بخشی از سرزمین گسترده‌تری است که در متون تاریخی از آن با نام پتشخوارگر یاد کرده‌اند.

دسترسی به زیر‌ساخت‌های ارتباطی، به‌همراه تسهیلات زیر‌بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یک جا در خود گرد آورده‌ است. همچنین مازندران برخوردار از میراث فرهنگی و دانش‌آموختگان با تحصیلات دانشگاهی است. مازندران باسوادترین استان کشور است و براساس آمارهای موجود دو برابر میانگین کشوری نخبه دارد که بسیاری از آنها در چند زمینه علمی نخبه هستند. مازندران هر ساله در سطح بالای امید به زندگی در مردان و زنان در کشور قرار می‌گیرد. مازندران یکی از استان‌های صنعتی کشور است و رتبه نخست گردشگرپذیری در ایران را دارد.

با کشفیات دانشمندان در غارهای هوتو و کمربند که در بهشهر قرار دارد، گواهی بر زندگی انسان‌ها در ۷۵ هزار سال پیش در مازندران است؛ همچنین باستان‌شناسی در گوهرتپه که در بهشهر قرار دارد، ثابت کرد مازندران و گلستان بیش از ۵ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارند. مازندران یکی از پایگاه‌های باستان‌شناسی در منطقه خاورمیانه است و در فرهنگ‌سازی و تمدن شهرنشینی مردم در ایران نقش ایفا کرده‌ است.

استان‌های گلستان، سمنان و تهران که در اولین تقسیمات کشوری ایران در کنار مازندران، استان دوم را تشکیل داده بودند، در سال‌های ۱۳۴۹، ۱۳۵۵ و ۱۳۷۶ از مازندران جدا شدند.

منبع

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید و پیدایش تخصص های فراوان و اومدن نرم افزارها و زبان های مختلف در مازندران، احساس نیاز بیشتری در امر آموزش در مازندران ایجاد شد تا جایی که در چند سال اخیر سایت های آموزشی در مازندران افزایش چشمگیری داشتند.

همچنین با فراگیری بیماری کرونا در مازندران تو چند سال گذشته نیاز بیشتری به سایت آموزشی در مازندران احساس شده و سایت های آموزشی زیادی در مازندران شکل گرفتن در کنار سایت های فروشگاهی در مازندران و دیگر سایتها ..

در طراحی سایت آموزشی در مازندران باید به مسائل مختلف مانند دسترسی بهتر کاربران به آموزش ها در مازندران و مدیریت کاربران در مازندران و آموزش ها فراهم شوند همچنین امکانات مختلف و ویژگی هایی نیاز دارد که در این مطلب قصد داریم در مورد امکانات و ویژگی های طراحی سایت آموزشی اختصاصی در مازندران توسط گروه طراحی سایت نوامی صحبت کنیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

اهمیت و ضرورت طراحی سایت آموزشی در مازندران :

امروزه برای کسب و کارهای آموزشی در مازندران داشتن یک وب سایت آموزش آنلاین مجازی در مازندران برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات آموزشی در مازندران امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در مازندران کسب و کارهایی که در فضای مجازی در مازندران بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در مازندران و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کار آموزشی در مازندران پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت آموزش آنلاین در مازندران تا این اندازه برای رشد کسب و کارها آموزشی در مازندران مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در مازندران بودیم و تعداد افرادی که در مازندران روزانه از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و در مازندران تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف در مازندران شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در مازندران بودیم و هستیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

آموزش در مازندران یکی از موضوعاتی است که تغییرات زیادی به خود دیده است و امروزه به خاطر دوران کرونا در مازندران آموزش از راه دور در مازندران فراگیر شده است . این اتفاق یک فرصت ایده آل برای موسسات آموزشی در مازندران ایجاد شده است تا با طراحی سایت آموزش آنلاین در مازندران خدمات آموزشی را به طیف وسیعی از افراد جامعه در مازندران ارائه دهد.

با افزایش همه گیری بیماری کووید19 در مازندران، افراد بسیاری نگران ادامه فرآیند آموزش و یادگیری در مازندران بودند. اما چیزی نگذشت که آموزش های مدارس و دانشگاه در مازندران به صورت آنلاین آغاز شد. این مسئله یک چالش بسیار بزرگ برای موسسات و مدارسی بود که هیچ ابزاری برای تدریس آنلاین در مازندران نداشتند. اما تعطیلی مدارس در مازندران برای موسساتی که دارای سیستم آموزش آنلاین در مازندران بودند تاثیر زیادی نگذاشت. به همین خاطر در این دوران طراحی وب سایت آموزش آنلاین در مازندران رشد بسیار زیادی در بین انواع سایت ها در مازندران داشت.  با استفاده از طراحی سایت حرفه ای آموزشی در مازندران این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما در مازندران داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود.

با این تفاسیر در مازندران آموزشگاه ها و موسسات آموزشی یکی از اصناف پیشتاز در مازندران در این زمینه بود. شما اگه تو هر زمینه ای نیاز به آموزش در مازندران داشته باشین و اگه تو موتور جستجوی گوگل جستجو کنید حتما دها سایت آموزشی در مازندران نمایش داده خواهد شد با آموزش های متنوع و گوناگون که میتونید با پرداخت مبلغی دوره مورد نظر خود را خریداری کرده و همچنین به صورت آنلاین در مازندران در هر ساعتی از روز فیلم ها و ویدئو های دوره در مازندران رو نگاه کنید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی در مازندران :

فرض کنید صاحب یک آموزشگاه در مازندران در یک شهری متوسط هستید افرادی که به طور حضوری به آموزشگاه شما در مازندران مراجعه میکنند عمدتاً از همان شهر در مازندران و حتی از مکان های نزدیک به آموزشگاه در مازندران هستند، در این حالت دسترسی شما حتی در خود آن شهر در مازندران هم محدود به چند منطقه نزدیک است ولی با طراحی سایت در مازندران و ارائه امکانات آموزشی مورد نیاز در آن با صرف هزینه و منابع بسیار کمتر در مازندران امکان دسترسی به کاربران بیشتر حتی در دورترین نقاط ایران را خواهید داشت.

خوب در این بخش قصد داریم به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی در مازندران رو بررسی کنیم. خوب فرض میکنیم شما شخصی باشید که در مازندران دارای تخصص هایی هستید و قصد دارید این تخصص و حرفه رو به صورت آموزش در مازندران دربیارید و در اختیار دیگران قرار دهید و  در مازندران به کسب درآمد از آموزش بپردارید.

خوب در ابتدا نیاز به یک مکان فیزیکی در مازندران دارید و کلی وسایل و تجهیزات برای تکمیل و تجهیز مکان تدریس در مازندران و آموزش در مازندران و سپس باید برای آموزش اقدام به ثبت موسسه در مازندران کنید.

در مرحله بعد باید در مازندران شروع به جذب دانش آموز کنید و برای این کار باید کلی بابت هزینه تبلیغات در مازندران پرداخت کنید.

همچنین باید این نکته رو هم در نظر داشته باشید که فقط افرادی رو در مازندران میتونید جذب کنید که نزدیک محل آموزشگاه شما در مازندران باشند و  بتونن حضوری به آموزشگاه شما در مازندران بیان.

همچنین فقط زمان هایی میتونید کلاس ها در مازندران رو برگزار کنید که حضور فیزیکی در آموزشگاه خود در مازندران داشته باشید.

تمام مواردی که در بالا ذکر شده همه و همه برای راه اندازی یک آموزشگاه در مازندران نیاز هست و برای آماده کردن و مدریت آنها در مازندران نیاز به هزینه بسیار زیادی هست که شاید برای خیلی ها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

پس سوالی که پیش میاد اینه که آیا باید بی خیال راه اندازی آموزشگاه در مازندران و کسب درآمد تو زمینه آموزش آنلاین بشیم؟

قطعا جواب ما خیر هست، بهترین راهکار راه اندازی آموزشگاه آنلاین در مازندران می باشد. یعنی به جای آموزشگاه فیزیکی در مازندران بیایم و سایت آموزشگاه مجازی در مازندران رو راه اندازی کنیم با هزینه بسیار کمتر...

برای این کار شما فقط به یه هاست یا سرور در مازندران نیاز دارید و یه اسکریپت اختصاصی در مازندران یا سایت آموزشی آنلاین در مازندران که برای انجام این کار تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در مازندران آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

طراحی سایت آموزشی در مازندران برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از ویژگی های مثبت طراحی سایت آموزش آنلاین در مازندران می توان به گستردگی آن برای بسیاری از مراکز و خدمات آموزش محور در مازندران اشاره کرد. با توجه به این موضوع طراحی وب سایت آموزش در مازندران تنها برای دانش آموزان در مازندران و دانشجویان کاربرد ندارد. بلکه هر فردی که با آموزش دادن در مازندران و آموزش دیدن سروکار دارد می تواند از سایت های آموزشی در مازندران استفاده کند. حال این آموزش ها در مازندران می تواند در زمینه هنر، آشپزی، موسیقی و یا هر چیز دیگری باشد. اما معمولا ساخت سایت آموزشی در مازندران برای مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، اساتید و مربیان و همه فرادی که دوست دارند دانش خود را به دیگران آموزش دهند، گزینه خوبی در مازندران می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

هزینه طراحی سایت آموزشی در مازندران :

قیمت طراحی سایت آموزشی در مازندران به امکانات مورد نیاز کارفرما در مازندران برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت آموزشی در مازندران مورد نظر با پروژه های دیگر در مازندران متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه سایت آموزش آنلاین مورد نظر کارفرما در مازندران رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت آموزشی در مازندران هزینه طراحی سایت آموزشی در مازندران و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در مازندران اعلام می شود.

پشتیبانی طراحی سایت آموزشی در مازندران :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در مازندران برای سایت های آموزشی در مازندران می باشد. تیم فنی نوامی در مازندران به صورت 24 ساعته در مازندران آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات سایت های آموزشی شما در مازندران می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

مراحل طراحی سایت آموزشی در مازندران :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در مازندران برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت آموزشی در مازندران دچار تردید می شوند که آیا در ساخت سایت آموزشی آنلاین در مازندران از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در مازندران استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت آموزشی نوامی در مازندران با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف آموزشی در مازندران و ارائه مشاوره و پیشنهاد راه حل های مختلف در مازندران به شما در این راه کمک خواهد کرد.

یعنی در تیم نوامی در مازندران، طراحی سایت آموزشی در مازندران از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در مازندران از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در مازندران و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت آموزشی یا برنامه آموزشی در مازندران و نحوه و ابزارها در اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد در مازندران انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد در مازندران اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار آموزشی در مازندران و ماهیت و امکانات سایت آموزشی در مازندران و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر در مازندران انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده در مازندران و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در مازندران ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت آموزشی در مازندران توسط تیم نوامی رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت آموزش آنلاین در مازندران قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در مازندران پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در مازندران وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در مازندران انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت آموزش آنلاین طراحی شده در مازندران آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت آموزشی اختصاصی نوامی در مازندران :

دسترسی شبانه روزی در مازندران :

خوب همونطور که در بالا ذکر کردیم هر فردی یا آموزشگاهی در مازندران برای ارائه خدمات آموزش در مازندران نیاز به حضور فیزیکی در مازندران دارد به همین دلیل محدودیت های زیادی در این زمینه خواهد داشت ولی با داشتن سایت آموزشی آنلاین در مازندران تمام این محدودیت ها برطرف خواهد شد و هر ساعت از شبانه روز در مازندران که کاربر نیاز داشته باشه میتونه از خدمات شما در مازندران استفاده کنه و هزینه رو پرداخت کنه. فقط کافیه شما یکبار در سایت آموزشی ساخته شده در مازندران فیلم آموزشی رو ضبط و تهیه کنید و تا سالها از آن  در مازندران به کسب درآمد در حوضه آموزش بپردازید.

محدودیت جغرافیایی در مازندران :

از دیگر محدودیت های آموزشگاه ها و موسسات آموزشی در مازندران محدودیت جغرافیایی می باشد که نمیتونن در مازندران تمام مناطق اطرف و حتی شهرها و یا استان های دیگه رو پوشش بدن ولی به وسیله طراحی سایت آموزش آنلاین در مازندران این محدودیت هم برطرف شد و شما می تونید به تمام نقاط کشور آموزش های آنلاین خودتون رو ارائه کنید.

بازاریابی در مازندران :

یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار آموزش آنلاین در مازندران بازاریابی برای آن می باشد. فرض شما قصد دارید برای جذب مخاطب و دانش آموز در مازندران در یک منطقه در مازندران تبلیغات کنید، باید کلی بنر و تراکت پخش کنید و کلی هم در مازندران هزینه کنید تا بتونید مخاطب مورد نظر خودتون رو در مازندران جذب کنید ولی با طراحی سایت آموزش مجازی در مازندران و داشتن یک آموزشگاه مجازی و آنلاین در مازندران با کمترین هزینه تبلیغات میتونید بیشترین بازدهی رو در مازندران کسب کنید و فروش بیشتری رو در مازندران تجربه کنید.

تنوع آموزش ها و تخصص ها در مازندران :

در آموزشگاه ها در مازندران شما نمی تونید تعدادی زیادی مدرس بیارید چون نیاز به امکانات و فضای بسیار زیادی هست ولی در سایت آموزشی آنلاین در مازندران بدون محدودیت شما می تونید هزاران فیلم آموزشی در مازندران در زمینه های مختلف تولید کرده و در دسترس عموم در مازندران قرار دهید.

برند سازی در مازندران :

برند سازی در قالب سایت آموزشی در مازندران با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی در مازندران و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی در مازندران برای سایت های آموزش آنلاین و آموزشگاههای مجازی در مازندران به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی در مازندران و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در مازندران خواهد بود.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت آموزشی در مازندران :

 

طراحی وب سایت آموزشی ریسپانسیو در مازندران یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در مازندران در انجام پروژه های طراحی وب آموزشی در مازندران می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در مازندران طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت در مازندران استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در مازندران از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت آموزشی نوامی در مازندران به شکل طراحی سایت آموزشی ریسپانسیو (Responsive Web Design) در مازندران پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت آموزشی واکنشگرا در مازندران یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت آموزشی در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات سایت آموزشی شما در مازندران تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب آموزشی شما در مازندران وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در مازندران می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت آموزش ریسپانسیو در مازندران موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتهای آموزشی در مازندران و افزایش فروش سایتهای آموزشی می باشد، به این دلیل که اکثر سایتهای آموزشی در مازندران برای افزایش فروش در مازندران و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی در مازندران استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت آموزشی شما در مازندران می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت آموزش آنلاین شما در مازندران داشته باشد.

هزینه در مازندران :

خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت آموزش آنلاین مجازی خوب در مازندران هست.

خوب شاید تا حالا متقاعد شده باشید که شما هم به یک سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای در مازندران با کلی امکانات مختلف نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بعضی از امکاناتی که تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در مازندران میتونه برای شما فراهم کنه رو براتون بیان کنیم:

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

امکانات طراحی سایت آموزشی در مازندران :

  • معرفی آموزشگاه در مازندران و خدمات آموزشی شما در مازندران
  • ارتباط با مخاطبین و دانش آموزان سایت آموزش آنلاین مجازی در مازندران
  • قرار دادن اخبار و مقالات در سایت آموزشی در مازندران
  • ثبت نام آنلاین کاربران در سایت آموزشی در مازندران
  • مدیریت دانش آموزان و کاربران سایت آموزش آنلاین در مازندران
  • برگزاری دوره های مختلف آموزشی و قرار دادن آنها در سایت آموزش در مازندران
  • خرید و ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی سایت آموزش آنلاین شم در مازندران
  • قرار دادن ویدئو های آموزشی و جزوات آموزشی
  • نمایش آنلاین ویدئو های آموزشی
  • برنامه زمان بندی کلاس ها
  • معرفی کتاب و جزوات آموزشی
  • فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسائل کمک آموزشی
  • برگزاری آزمون های مختلف مربوط به هر دوره آموزشی
  • صدور کارنامه و اعلام نتایج
  • دانلود ویدئوهای آموزشی و جزوات و نمونه سوالات و کتاب ها
  • گالری تصاویر از فعالیت ها
  • تصاویر ویدئوهای آموزشی
  • درج نظرات در مورد دوره های آموزشی
  • خبرنامه ایمیل و پیامکی برای دانش آموزان و مخاطبین سایت
  • گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت و یا ارسال تیکت
  • ارتباط با مدرسین سایت و رفع اشکال
  • معرفی اختصاصی اساتید و مدرسان در مازندران
  • ایجاد انجمن برای گفتگو کاربران باید یکدیگر
  • ایجاد شبکه اجتماعی اختصاصی برای گفتگو کاربران و مدرسان با یکدیگر و تعامل بیشتر باهم
  • برگزاری نظرسنجی های مختلف
  • مشاوره تخصصی به کاربران سایت آموزش آنلاین مجازی در مازندران
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  • برگزاری کلاس های غیر حضوری
  • ارزیابی خودکار یا دستی آزمون
  • معرفی دوره های متنوع آموزشی در حا ل برگزاری
  • برنامه درسی و خط زمانی دوره
  • بانک سوال
  • پشتیبانی آزمون از فایل های صوتی
  • آمار آزمون، دانلود نمرات دانشجو
  • پنل مدرس و دانشجو
  • امکان  ایجاد وبینار
  • امکان تعریف حق اشتراک
  • ایجاد کلاس آنلاین و مجازی

و کلی امکانات جذاب دیگه که برای دریافت مشاوره میتونید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

انواع طراحی سایت آموزشی در مازندران :

  • طراحی سایت مدارس در مازندران
  • طراحی سایت آموزشگاه زبان در مازندران
  • طراحی سایت آموزشگاه هنری در مازندران
  • طراحی سایت آموزشگاه موسیقی در مازندران
  • طراحی سایت آموزشگاه فنی در مازندران
  • طراحی سایت آموزشگاه ورزشی در مازندران
  • طراحی سایت مهدکودک در مازندران
  • طراحی سایت تدریس خصوصی در مازندران
  • طراحی سایت آموزشگاه کنکور در مازندران
  • طراحی سایت دانشگاه در مازندران

سوالات متداول طراحی سایت آموزشی در مازندران :

آمل بابل ساری فریدونکنار قائمشهر
طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت آموزشی در مازندران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در مازندران