طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر

طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر
طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر
وبلاگ طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر

طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر

تیم نوامی در قائمشهر ارائه دهنده طراحی سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای در قائمشهر و طراحی سایت آموزش آنلاین در قائمشهر همراه با جدیدترن متد روز دنیا، طراحی سایت آموزش آنلاین مجازی در قائمشهر، وب سایت آموزشی در قائمشهر

طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر

قایم‌شهر از بزرگترین و مهم ترین شهرهای استان مازندران  و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر است که در ناحیه البرز مرکزی واقع شده است که از به هم پیوستن هفت محله‌ی کوچکسرا، کتی‌سر، آب بندان‌سر، حسن‌آباد، سیدمحله، بربری‌محله و مجاورمحله (شامل ترک‌محله و کبریت‌محله) تشکیل شده است.

این شهر دارای زمین‌های حاصل‌خیز بوده و محصولات مختلف مخصوصاً گندم، جو، برنج، صیفی‌جات، لوبیای روغنی و… در آن کشت می‌شود. همچنین باغ‌های پرمحصول مرکبات است.

محصولاتی نیز مانندنیشکر، عسل، ابریشم،کنف، کنجد در روستاهای جنگلی و کوهپایه‌ای مانند سید ابوصالح، گل‌افشان و ریکنده به چشم می‌خورد.

قائم‌شهر از طرف شمال و شمال غرب به شهرستان جویبار و دریای مازندران (دریای خزر)، از طرف جنوب به شهرستان سوادکوه، از طرف غرب به شهرستان بابل و از طرف شرق به شهرستان ساری ختم می‌شود.

این شهر ارتباط تهران بزرگ را با شمال و شمال‌شرقی از دو مسیر مختلف جاده فیروزکوه و جاده هراز حفظ کرده که از این نظر حایز اهمیت است.

قائم‌شهر بین کوه و دریا قرار دارد که به همین علت از آب و هوای معتدل و مرطوب برخوردار است. میزان باران و رطوبت در این شهر زیاد بوده و قسمت‌های جنوبی شهرستان پوشش کوهپایه‌ای داشته و مرتفع است که باعث شده آب و هوای سردتر و کوهستانی و زمستان‌های بارانی و برفی در این شهر حاکم شود.

این شهر به علت دارا بودن بارندگی مناسب پوشش گیاهی مساعدی را دارد اما پوشش گیاهی در تمام نقاط آن یکسان نیست زیرا تا ارتفاع ۲۰۰۰ متری نفوذ رطوبت دریای خزر از بین رفته یا به مقدار حداقل می‌رسد که این موضوع باعث کاهش تراکم جنگل و جایگزین مراتع به جای جنگل می‌شود.

این شهرستان فاقد فصل خشک به طور کامل است. قائم‌شهر در جلگه‌ای به نام خودش، جلگه قائم‌شهر واقع شده است. جلگه قائم‌شهر از کوه‌پایه‌های البرز شمالی آغاز شده که از بارندگی بسیار برخوردار است. در گذشته جنگل به طرف دشت گسترش بیشتری داشته است کم‌کم درختان جنگل به خاطر تهیه اراضی مزروعی کاملاً بریده شده‌اند یا به شکل بقایای جنگل مخروبه با درختان پهن برگ مشاهده می‌شوند. به طور کلی حاشیه جنوبی قائم‌شهر جنگل‌های بیشتری دارد.

بنا به شواهد و قرائن موجود اماکن مذهبی نظیر امامزاده یوسف رضا و آرامگاه علامه فقیه شیخ طبرسی خبر از از سابقه دیرینه تمدن و فرهنگ قبل از قرن ششم هجری این شهرستان می‌دهد. بنا به سوابق موجود بنای اولیه این شهر در دوران قاجاریه با نام علی‌آباد بنیان شد که متشکل از قریه‌ای با واحدهای تجاری و مسکونی در نزدیکی‌های میدان طالقانی امروزی و محله‌هایی در اطراف و روستاهای بزرگ نظیر چمنو (جمنان فعلی) قادیکلا و کوچکسرا در اطراف بوده است.

پس از سرنگونی دوران قاجاریه و آغاز حکومت رضاشاه از نظر موقعیت خاص منطقه‌ای (محل گذر کاروان‌های تجارتی و زیارتی از استان‌های همسایه نظیر تهران گیلان و خراسان) باعث شد که حکومت آن زمان در شهر واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ مانند کارخانجات نساجی و گونی بافی و چوب‌بری و شالی‌کوبی ایجاد کند. این موضوعات باعث مهاجرت مردم به این ناحیه از اطراف و اکناف و سایر ولایات کشور شد و سرانجام در سال ۱۳۱۴ علی‌آباد به شهرستان شاهی تبدیل شد.

 راه‌آهن سراسری در این شهر تاسیس شده و صنایع نساجی نیز توسعه پیدا کردند. نام این شهرستان بعد از انقلاب به قائم شهر تبدیل شد.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، حدود ۳۰۹٬۱۹۹ نفر جمعیت قایم شهر است. این شهرستان به علت مهاجرپذیر بودنش دارای اقوام مختلفی همچون سوادکوهی‌ها، شهمیرزادی‌ها، سمنانی‌ها، گرمساری‌ها و ساکنان بومی است. مردمان قایم شهر به زبان فارسی و گویش مازندرانی تکلم می‌کنند.

قایم شهر از نظر درصد با سوادی مردم در استان رتبه نخست را کسب کرده است. ۸۹٫۳٪ جمعیت باسواد در این شهر است.

صنایع‌چوبی، مبل سازی، نساجی، گونی‌بافی، حصیربافی، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، جوراب‌بافی، موج‌بافی، پارچه‌بافی و سفال‌گری از صنایع‌دستی این شهر محسوب می‌شوند.

از سوغاتی‌های قایم‌شهر می‌توان به تندیرنون (نان محلی)، سوهان کنجد (پِشتِ زیک) ،برنجک (بهادانه)، پیس گندله، کوماج و…اشاره کرد.

روستای سیدابوصالح، امامزاده یوسف‌رضا، امامزاده حمزه، منطقه حفاظت شده آبشار شیرگاه، پل آجری خرما کلا، پل بالا تجن، منطقه حفاظت شده خیبوس، آببندان ساروکلا، موزه قایم شهر، پارک جنگلی تِلار، پارک ولیعصر، پارک نمونه گردشگری پایین‌لموک، بوستان ساحلی سراج، پارک سیاهرود، پیست کارتینگ، جنگل کلوس، جنگل روستای کوتنا، جنگل شالتماس، غار پلنگ لی، جنگل ممیج چال، جنگل اوجی تالار، چشمه آب معدنی هزارون، مرداب قادیکلا، از جاذبه‌های دیدنی این شهر است.

دارای کارخانه‌های نساجی در گذشته بوده و بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه محسوب می‌شد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید و پیدایش تخصص های فراوان و اومدن نرم افزارها و زبان های مختلف در قائمشهر، احساس نیاز بیشتری در امر آموزش در قائمشهر ایجاد شد تا جایی که در چند سال اخیر سایت های آموزشی در قائمشهر افزایش چشمگیری داشتند.

همچنین با فراگیری بیماری کرونا در قائمشهر تو چند سال گذشته نیاز بیشتری به سایت آموزشی در قائمشهر احساس شده و سایت های آموزشی زیادی در قائمشهر شکل گرفتن در کنار سایت های فروشگاهی در قائمشهر و دیگر سایتها ..

در طراحی سایت آموزشی در قائمشهر باید به مسائل مختلف مانند دسترسی بهتر کاربران به آموزش ها در قائمشهر و مدیریت کاربران در قائمشهر و آموزش ها فراهم شوند همچنین امکانات مختلف و ویژگی هایی نیاز دارد که در این مطلب قصد داریم در مورد امکانات و ویژگی های طراحی سایت آموزشی اختصاصی در قائمشهر توسط گروه طراحی سایت نوامی صحبت کنیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

اهمیت و ضرورت طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

امروزه برای کسب و کارهای آموزشی در قائمشهر داشتن یک وب سایت آموزش آنلاین مجازی در قائمشهر برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات آموزشی در قائمشهر امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در قائمشهر کسب و کارهایی که در فضای مجازی در قائمشهر بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در قائمشهر و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کار آموزشی در قائمشهر پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت آموزش آنلاین در قائمشهر تا این اندازه برای رشد کسب و کارها آموزشی در قائمشهر مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در قائمشهر بودیم و تعداد افرادی که در قائمشهر روزانه از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و در قائمشهر تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف در قائمشهر شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در قائمشهر بودیم و هستیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

آموزش در قائمشهر یکی از موضوعاتی است که تغییرات زیادی به خود دیده است و امروزه به خاطر دوران کرونا در قائمشهر آموزش از راه دور در قائمشهر فراگیر شده است . این اتفاق یک فرصت ایده آل برای موسسات آموزشی در قائمشهر ایجاد شده است تا با طراحی سایت آموزش آنلاین در قائمشهر خدمات آموزشی را به طیف وسیعی از افراد جامعه در قائمشهر ارائه دهد.

با افزایش همه گیری بیماری کووید19 در قائمشهر، افراد بسیاری نگران ادامه فرآیند آموزش و یادگیری در قائمشهر بودند. اما چیزی نگذشت که آموزش های مدارس و دانشگاه در قائمشهر به صورت آنلاین آغاز شد. این مسئله یک چالش بسیار بزرگ برای موسسات و مدارسی بود که هیچ ابزاری برای تدریس آنلاین در قائمشهر نداشتند. اما تعطیلی مدارس در قائمشهر برای موسساتی که دارای سیستم آموزش آنلاین در قائمشهر بودند تاثیر زیادی نگذاشت. به همین خاطر در این دوران طراحی وب سایت آموزش آنلاین در قائمشهر رشد بسیار زیادی در بین انواع سایت ها در قائمشهر داشت.  با استفاده از طراحی سایت حرفه ای آموزشی در قائمشهر این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما در قائمشهر داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود.

با این تفاسیر در قائمشهر آموزشگاه ها و موسسات آموزشی یکی از اصناف پیشتاز در قائمشهر در این زمینه بود. شما اگه تو هر زمینه ای نیاز به آموزش در قائمشهر داشته باشین و اگه تو موتور جستجوی گوگل جستجو کنید حتما دها سایت آموزشی در قائمشهر نمایش داده خواهد شد با آموزش های متنوع و گوناگون که میتونید با پرداخت مبلغی دوره مورد نظر خود را خریداری کرده و همچنین به صورت آنلاین در قائمشهر در هر ساعتی از روز فیلم ها و ویدئو های دوره در قائمشهر رو نگاه کنید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

فرض کنید صاحب یک آموزشگاه در قائمشهر در یک شهری متوسط هستید افرادی که به طور حضوری به آموزشگاه شما در قائمشهر مراجعه میکنند عمدتاً از همان شهر در قائمشهر و حتی از مکان های نزدیک به آموزشگاه در قائمشهر هستند، در این حالت دسترسی شما حتی در خود آن شهر در قائمشهر هم محدود به چند منطقه نزدیک است ولی با طراحی سایت در قائمشهر و ارائه امکانات آموزشی مورد نیاز در آن با صرف هزینه و منابع بسیار کمتر در قائمشهر امکان دسترسی به کاربران بیشتر حتی در دورترین نقاط ایران را خواهید داشت.

خوب در این بخش قصد داریم به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی در قائمشهر رو بررسی کنیم. خوب فرض میکنیم شما شخصی باشید که در قائمشهر دارای تخصص هایی هستید و قصد دارید این تخصص و حرفه رو به صورت آموزش در قائمشهر دربیارید و در اختیار دیگران قرار دهید و  در قائمشهر به کسب درآمد از آموزش بپردارید.

خوب در ابتدا نیاز به یک مکان فیزیکی در قائمشهر دارید و کلی وسایل و تجهیزات برای تکمیل و تجهیز مکان تدریس در قائمشهر و آموزش در قائمشهر و سپس باید برای آموزش اقدام به ثبت موسسه در قائمشهر کنید.

در مرحله بعد باید در قائمشهر شروع به جذب دانش آموز کنید و برای این کار باید کلی بابت هزینه تبلیغات در قائمشهر پرداخت کنید.

همچنین باید این نکته رو هم در نظر داشته باشید که فقط افرادی رو در قائمشهر میتونید جذب کنید که نزدیک محل آموزشگاه شما در قائمشهر باشند و  بتونن حضوری به آموزشگاه شما در قائمشهر بیان.

همچنین فقط زمان هایی میتونید کلاس ها در قائمشهر رو برگزار کنید که حضور فیزیکی در آموزشگاه خود در قائمشهر داشته باشید.

تمام مواردی که در بالا ذکر شده همه و همه برای راه اندازی یک آموزشگاه در قائمشهر نیاز هست و برای آماده کردن و مدریت آنها در قائمشهر نیاز به هزینه بسیار زیادی هست که شاید برای خیلی ها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

پس سوالی که پیش میاد اینه که آیا باید بی خیال راه اندازی آموزشگاه در قائمشهر و کسب درآمد تو زمینه آموزش آنلاین بشیم؟

قطعا جواب ما خیر هست، بهترین راهکار راه اندازی آموزشگاه آنلاین در قائمشهر می باشد. یعنی به جای آموزشگاه فیزیکی در قائمشهر بیایم و سایت آموزشگاه مجازی در قائمشهر رو راه اندازی کنیم با هزینه بسیار کمتر...

برای این کار شما فقط به یه هاست یا سرور در قائمشهر نیاز دارید و یه اسکریپت اختصاصی در قائمشهر یا سایت آموزشی آنلاین در قائمشهر که برای انجام این کار تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در قائمشهر آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

طراحی سایت آموزشی در قائمشهر برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از ویژگی های مثبت طراحی سایت آموزش آنلاین در قائمشهر می توان به گستردگی آن برای بسیاری از مراکز و خدمات آموزش محور در قائمشهر اشاره کرد. با توجه به این موضوع طراحی وب سایت آموزش در قائمشهر تنها برای دانش آموزان در قائمشهر و دانشجویان کاربرد ندارد. بلکه هر فردی که با آموزش دادن در قائمشهر و آموزش دیدن سروکار دارد می تواند از سایت های آموزشی در قائمشهر استفاده کند. حال این آموزش ها در قائمشهر می تواند در زمینه هنر، آشپزی، موسیقی و یا هر چیز دیگری باشد. اما معمولا ساخت سایت آموزشی در قائمشهر برای مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، اساتید و مربیان و همه فرادی که دوست دارند دانش خود را به دیگران آموزش دهند، گزینه خوبی در قائمشهر می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

هزینه طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

قیمت طراحی سایت آموزشی در قائمشهر به امکانات مورد نیاز کارفرما در قائمشهر برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت آموزشی در قائمشهر مورد نظر با پروژه های دیگر در قائمشهر متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه سایت آموزش آنلاین مورد نظر کارفرما در قائمشهر رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت آموزشی در قائمشهر هزینه طراحی سایت آموزشی در قائمشهر و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در قائمشهر اعلام می شود.

پشتیبانی طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در قائمشهر برای سایت های آموزشی در قائمشهر می باشد. تیم فنی نوامی در قائمشهر به صورت 24 ساعته در قائمشهر آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات سایت های آموزشی شما در قائمشهر می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

مراحل طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در قائمشهر برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت آموزشی در قائمشهر دچار تردید می شوند که آیا در ساخت سایت آموزشی آنلاین در قائمشهر از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در قائمشهر استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت آموزشی نوامی در قائمشهر با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف آموزشی در قائمشهر و ارائه مشاوره و پیشنهاد راه حل های مختلف در قائمشهر به شما در این راه کمک خواهد کرد.

یعنی در تیم نوامی در قائمشهر، طراحی سایت آموزشی در قائمشهر از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در قائمشهر از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در قائمشهر و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت آموزشی یا برنامه آموزشی در قائمشهر و نحوه و ابزارها در اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد در قائمشهر انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد در قائمشهر اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار آموزشی در قائمشهر و ماهیت و امکانات سایت آموزشی در قائمشهر و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر در قائمشهر انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده در قائمشهر و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در قائمشهر ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت آموزشی در قائمشهر توسط تیم نوامی رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت آموزش آنلاین در قائمشهر قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در قائمشهر پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در قائمشهر وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در قائمشهر انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت آموزش آنلاین طراحی شده در قائمشهر آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت آموزشی اختصاصی نوامی در قائمشهر :

دسترسی شبانه روزی در قائمشهر :

خوب همونطور که در بالا ذکر کردیم هر فردی یا آموزشگاهی در قائمشهر برای ارائه خدمات آموزش در قائمشهر نیاز به حضور فیزیکی در قائمشهر دارد به همین دلیل محدودیت های زیادی در این زمینه خواهد داشت ولی با داشتن سایت آموزشی آنلاین در قائمشهر تمام این محدودیت ها برطرف خواهد شد و هر ساعت از شبانه روز در قائمشهر که کاربر نیاز داشته باشه میتونه از خدمات شما در قائمشهر استفاده کنه و هزینه رو پرداخت کنه. فقط کافیه شما یکبار در سایت آموزشی ساخته شده در قائمشهر فیلم آموزشی رو ضبط و تهیه کنید و تا سالها از آن  در قائمشهر به کسب درآمد در حوضه آموزش بپردازید.

محدودیت جغرافیایی در قائمشهر :

از دیگر محدودیت های آموزشگاه ها و موسسات آموزشی در قائمشهر محدودیت جغرافیایی می باشد که نمیتونن در قائمشهر تمام مناطق اطرف و حتی شهرها و یا استان های دیگه رو پوشش بدن ولی به وسیله طراحی سایت آموزش آنلاین در قائمشهر این محدودیت هم برطرف شد و شما می تونید به تمام نقاط کشور آموزش های آنلاین خودتون رو ارائه کنید.

بازاریابی در قائمشهر :

یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار آموزش آنلاین در قائمشهر بازاریابی برای آن می باشد. فرض شما قصد دارید برای جذب مخاطب و دانش آموز در قائمشهر در یک منطقه در قائمشهر تبلیغات کنید، باید کلی بنر و تراکت پخش کنید و کلی هم در قائمشهر هزینه کنید تا بتونید مخاطب مورد نظر خودتون رو در قائمشهر جذب کنید ولی با طراحی سایت آموزش مجازی در قائمشهر و داشتن یک آموزشگاه مجازی و آنلاین در قائمشهر با کمترین هزینه تبلیغات میتونید بیشترین بازدهی رو در قائمشهر کسب کنید و فروش بیشتری رو در قائمشهر تجربه کنید.

تنوع آموزش ها و تخصص ها در قائمشهر :

در آموزشگاه ها در قائمشهر شما نمی تونید تعدادی زیادی مدرس بیارید چون نیاز به امکانات و فضای بسیار زیادی هست ولی در سایت آموزشی آنلاین در قائمشهر بدون محدودیت شما می تونید هزاران فیلم آموزشی در قائمشهر در زمینه های مختلف تولید کرده و در دسترس عموم در قائمشهر قرار دهید.

برند سازی در قائمشهر :

برند سازی در قالب سایت آموزشی در قائمشهر با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی در قائمشهر و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی در قائمشهر برای سایت های آموزش آنلاین و آموزشگاههای مجازی در قائمشهر به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی در قائمشهر و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در قائمشهر خواهد بود.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

 

طراحی وب سایت آموزشی ریسپانسیو در قائمشهر یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در قائمشهر در انجام پروژه های طراحی وب آموزشی در قائمشهر می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در قائمشهر طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت در قائمشهر استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در قائمشهر از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت آموزشی نوامی در قائمشهر به شکل طراحی سایت آموزشی ریسپانسیو (Responsive Web Design) در قائمشهر پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت آموزشی واکنشگرا در قائمشهر یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت آموزشی در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات سایت آموزشی شما در قائمشهر تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب آموزشی شما در قائمشهر وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در قائمشهر می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت آموزش ریسپانسیو در قائمشهر موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتهای آموزشی در قائمشهر و افزایش فروش سایتهای آموزشی می باشد، به این دلیل که اکثر سایتهای آموزشی در قائمشهر برای افزایش فروش در قائمشهر و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی در قائمشهر استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت آموزشی شما در قائمشهر می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت آموزش آنلاین شما در قائمشهر داشته باشد.

هزینه در قائمشهر :

خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت آموزش آنلاین مجازی خوب در قائمشهر هست.

خوب شاید تا حالا متقاعد شده باشید که شما هم به یک سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای در قائمشهر با کلی امکانات مختلف نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بعضی از امکاناتی که تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در قائمشهر میتونه برای شما فراهم کنه رو براتون بیان کنیم:

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

امکانات طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

  • معرفی آموزشگاه در قائمشهر و خدمات آموزشی شما در قائمشهر
  • ارتباط با مخاطبین و دانش آموزان سایت آموزش آنلاین مجازی در قائمشهر
  • قرار دادن اخبار و مقالات در سایت آموزشی در قائمشهر
  • ثبت نام آنلاین کاربران در سایت آموزشی در قائمشهر
  • مدیریت دانش آموزان و کاربران سایت آموزش آنلاین در قائمشهر
  • برگزاری دوره های مختلف آموزشی و قرار دادن آنها در سایت آموزش در قائمشهر
  • خرید و ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی سایت آموزش آنلاین شم در قائمشهر
  • قرار دادن ویدئو های آموزشی و جزوات آموزشی
  • نمایش آنلاین ویدئو های آموزشی
  • برنامه زمان بندی کلاس ها
  • معرفی کتاب و جزوات آموزشی
  • فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسائل کمک آموزشی
  • برگزاری آزمون های مختلف مربوط به هر دوره آموزشی
  • صدور کارنامه و اعلام نتایج
  • دانلود ویدئوهای آموزشی و جزوات و نمونه سوالات و کتاب ها
  • گالری تصاویر از فعالیت ها
  • تصاویر ویدئوهای آموزشی
  • درج نظرات در مورد دوره های آموزشی
  • خبرنامه ایمیل و پیامکی برای دانش آموزان و مخاطبین سایت
  • گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت و یا ارسال تیکت
  • ارتباط با مدرسین سایت و رفع اشکال
  • معرفی اختصاصی اساتید و مدرسان در قائمشهر
  • ایجاد انجمن برای گفتگو کاربران باید یکدیگر
  • ایجاد شبکه اجتماعی اختصاصی برای گفتگو کاربران و مدرسان با یکدیگر و تعامل بیشتر باهم
  • برگزاری نظرسنجی های مختلف
  • مشاوره تخصصی به کاربران سایت آموزش آنلاین مجازی در قائمشهر
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  • برگزاری کلاس های غیر حضوری
  • ارزیابی خودکار یا دستی آزمون
  • معرفی دوره های متنوع آموزشی در حا ل برگزاری
  • برنامه درسی و خط زمانی دوره
  • بانک سوال
  • پشتیبانی آزمون از فایل های صوتی
  • آمار آزمون، دانلود نمرات دانشجو
  • پنل مدرس و دانشجو
  • امکان  ایجاد وبینار
  • امکان تعریف حق اشتراک
  • ایجاد کلاس آنلاین و مجازی

و کلی امکانات جذاب دیگه که برای دریافت مشاوره میتونید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

انواع طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

  • طراحی سایت مدارس در قائمشهر
  • طراحی سایت آموزشگاه زبان در قائمشهر
  • طراحی سایت آموزشگاه هنری در قائمشهر
  • طراحی سایت آموزشگاه موسیقی در قائمشهر
  • طراحی سایت آموزشگاه فنی در قائمشهر
  • طراحی سایت آموزشگاه ورزشی در قائمشهر
  • طراحی سایت مهدکودک در قائمشهر
  • طراحی سایت تدریس خصوصی در قائمشهر
  • طراحی سایت آموزشگاه کنکور در قائمشهر
  • طراحی سایت دانشگاه در قائمشهر

سوالات متداول طراحی سایت آموزشی در قائمشهر :

طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت آموزشی در قائمشهر | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در قائمشهر