طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران

طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران
طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران
وبلاگ طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران

طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران

تیم نوامی در تهران ارائه دهنده طراحی سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای در تهران و طراحی سایت آموزش آنلاین در تهران همراه با جدیدترن متد روز دنیا، طراحی سایت آموزش آنلاین مجازی در تهران، وب سایت آموزشی در تهران

طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران

تهران با مساحت 730 کیلومتر مربع عنوان بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است.

همچنین تهران با جمعیتی بالغ بر 13 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر ایران است که 17/5 درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است.

شهر تهران پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایران در شمال کشور و در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد که با مساحت 730 کیلومتر مربع عنوان بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است. این شهر با جمعیتی بالغ بر 13 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر ایران است که 17/5 درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است و رشد جمعیت شهر تهران 4/1 درصد است که در مقایسه با دهه قبل اندکی افزایش یافته‌ است. استان تهران از شمال با استان مازندران، از غرب با استان البرز، از شرق با استان سمنان و از جنوب با قم همسایه است . ناهمواری‌های تهران شامل : رشته کوه‌های البرز در شمال، بخش‌های مرکزی و کوهپایه‌های جنوبی البرز و دشت‌های آن است و اقلیمی نیمه خشک دارد. آب و هوای استان تهران تحت تاثیر رشته کوه البرز در شمال، دشت کویر در جنوب و بادهای باران زا غربی قرار دارد که باعث شده تا در مناطق مختلف تهران آب و هوای مختلفی شکل بگیرد. این استان دارای 16 شهرستان، 45 شهر و 78 دهستان است و به 22 منطقه و 122 ناحیهٔ شهری تقسیم شده‌است. تهران با اختصاص دادن نیمی از فعالیت های صنعتی به خود نقش مهمی در این بخش ایفا می کند و به عنوان کانون اقتصاد ایران شناخته می شود. همین موضوع باعث شده تا علاوه بر سفرهای تفریحی سهم زیادی از سفرهای این شهر را ماموریت های کاری شامل شوند.

شهر تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی اش به شهرهای شمالی و مرکزی کشور نزدیک تر است. نزدیک ترین مرکز استان به تهران کرج است که 44 کیلومتر با تهران فاصله دارد و پس از آن قم با 144 کیلومتر و قزوین با 147 کیلومتر فاصله نزدیکترین شهرها به تهران هستند. فاصله تهران تا مشهد نیز حدود 898 کیلومتر است که طی کردن این مسیر با ماشین شخصی حداقل 9 ساعت طول می کشد. بنابراین اگر زمان برایتان در اولویت اول است بهتر است به فکر رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد باشید و استفاده از ماشین شخصی و اتوبوس را برای مسیرهای کوتاه تر بگذارید. به شکل طور کلی راه های دسترسی به تهران متفاوت است شما از تمامی شهرهای ایران به تهران دسترسی زمینی و از تمامی فرودگاه های ایران دسترسی هوایی دارید. برای دسترسی زمینی به تهران بجز استفاده از ماشین شخصی با سه گزینه دیگر روبرو هستید. گزینه اول بلیط هواپیما تهران است که برای شهرهای جنوبی و شرقی که در فاصله دورتری نسبت به تهران هستند گزینه مناسب تری است. گزینه دوم که به نسبت بلیط هواپیما تهران قیمت مناسب تری دارد و در برخی مسیرها مثل مشهد تهران مورد استقبال زیادی از سوی مسافران داخلی قرار گرفته است بلیط قطار است که با توجه به مبدا سفر شما قیمت های متفاوتی دارد و مدت زمان متفاوتی در راه هستید. اما گزینه آخر بلیط اتوبوس تهران است که اگر مبدا سفر شما شهری نزدیک به تهران است و یا می خواهید سفری اقتصادی به پایتخت داشته باشید و زمان رسیدن به تهران برایتان چندان مهم نیست، بلیط اتوبوس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در مورد نام تهران چندین نظریه وجود دارد یکی از نظریه‌های که در مورد ریشه نام تهران داده شده این است که در گذشته‌ گروهی از خاندان طاهری خراسان به دلیل کمبود آب به سمت محل کنونی تهران کوچ می‌کنند چرا که در آن زمان تهران روستایی خوش‌ آب‌ و هوا در شمال شهر ری بود. با استقرار طاهریان در این روستا نام آن به طاهران و بعدها به طهران تغییر پیدا کرد. گروهی دیگر معتقدند از بخاطر اینکه هسته اولیه روستای تهران در پایه کوه شکل گرفته، در آن زمان لقب تهِ ران به معنی انتهای ران کوه به آن داده شده و به مرور زمان از ته ران به تهران تبدیل شده است. نظریه آخر در مورد ریشه یابی نام تهران عنوان می کند که در اصل تهران به صورت گِهران بوده که گه در معنای گرم وران در معنی جا به کار گرفته شده است. به مرور زمان گهران در گویش‌های مختلف به تهران تبدیل شد.

تهران بزرگترین شهر فارسی زبان جهان است. ۹۸ درصد تهرانی‌ها زبان فارسی را می‌فهمند و ۱۰ درصد از آن‌ها توان گفتگو به حداقل یکی از زبان‌های رایج جهان را دارند. اقوام مختلف از جمله فارس ، ترک ،شمالی ، کرد و لر و … در این شهر کنار هم زندگی می کنند. همچنین درصد زیادی از مهاجران افغانستان، پاکستان و عراق در شهر تهران ساکن هستند. لهجه تهرانی، در گذشته گویش خاص مردم تهران بود که در طول زمان کم‌ رنگ شد و تغییراتی پیدا کرد. لهجهٔ تهرانی به شکل کنونی از زمان قاجار به وجود آمده‌ و با لهجه اهالی بومی تهران تفاوت دارد. لهجه قدیم تهرانی هنوز هم در مناطقی مانند شمیران و دماوند وجود دارد. هرچند که در معرض فراموشی است.

با توجه به اینکه تهران مقصد پر رفت و آمدی برای کار، تحصیل و تفریح محسوب می شود به لحاظ صنعت هتلداری و مهمان نوازی در رده بسیار خوبی قرار دارد و اقامت در شهر تهران در تمامی ایام سال باعث شده تا مراکز اقامتی در این شهر روز به روز در حال توسعه و گسترش باشند. بنابراین شما برای پیدا کردن اقامتگاه در تهران به مشکل نخواهید خورد. در تهران هتل های لوکس، مهمانخانه، هتل آپارتمان، خانه‌های اجاره‌ای و مسافرخانه از گزینه‌های شما برای اقامت محسوب می شوند. خانه‌های معلم متعددی نیز در سطح شهر وجود دارد که کارمندان آموزش و پرورش می‌توانند برای اقامت روی آنها حساب باز کنند. همچنین تعداد زیادی خوابگاه خصوصی برای دانشجویانی که در تهران تحصیل می کنند در نظر گرفته شده است که شما میتوانید با توجه به بودجه و سایر اولویت های خود نسبت به رزرو آنها اقدام کنید.

شهر تهران بعد از مشهد بیشترین تعداد هتل را در خود جای داده است. هتل های تهران در رده بسیار بالایی از ارائه خدمات قرار دارند و توانسته اند مسافران داخلی و خارجی را راضی کنند. برای رزرو هتل در تهران اگر محدودیت بودجه ندارید می توانید به سراغ هتل های 5 ستاره همچون هتل اسپیناس پالاس، هتل آزادی و هتل استقلال بروید و اگر بودجه شما میزان متوسطی دارد و می خواهید با هزینه ی کمتری نسبت به هتل 5 ستاره در هتلی مقرون به صرفه تر ولی با امکانات در حد هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید می توانید هتل ایبیس و هتل انقلاب را نیز بررسی کنید. هزینه یک شب اقامت در هتل های پنج ستاره تهران حدودا از 1 میلیون تومان آغاز می شود و میانگین قیمت اقامت در هتل های 4 ستاره آن 800 هزار تومان است و شما با آگاهی از این قیمت ها می توانید هزینه های سفر به تهران را مدیریت نمایید.

معمولا اسم تهران که می آید در ذهنتان دود و شلوغی و ترافیک و دغدغه نقش می بندد. شهری زنده با هیاهوی خاص خود که همه در تلاش و دوندگی برای گذران زندگی هستند برایتان تداعی می شود و حتی شاید یادتان برود که در شهری قدم میزنید که جزو پنج مقصد برتر گردشگری ایران است. بله همین پایتخت پر دود و دم پر از جاذبه های شهری مدرن و تاریخی است که در کنار هم قرار گرفتن آنها خود باعث جذابیت بیشتر آن شده است .در ادامه می خواهیم شما را با تعدادی از جاذبه های گردشگری تهران آشنا کنیم.

با اطمینان می گوییم که هیچ مسافری در تهران گرسنه نخواهد ماند. تهران با بیشترین تعداد رستوران، کافه، فودکورت، سفره خانه، استریت فود و هر مکان خوشمزه دیگری که فکرش را بکنید میزبان شکم گردی شماست. نشستن در کافه های خیابان انقلاب تا قدم زدن در خیابان خوشمزه سی تیر، خوردن آش و حلیم در تجریش، رستوران های لوکس بام لند و سفره خانه های بازار تهران همگی لذت سفر شما به تهران را دو چندان خواهد کرد. در واقع رستوران های با کیفیت شهر تهران تمام مهمانان این شهر با انواع سلیقه های غذایی را پوشش میدهند. تنها با یک جستجوی ساده در شبکه های اجتماعی و یا پرس و جو از مردم شهر می توانید به بهترین رستوران های تهران بروید. توصیه میکنیم غذاهای سنتی تهران از جمله: سرگنجشکی، اشکنه اسفناج، آش شله قلمکار، دمی بلغور و … را فراموش نکنید. قیمت غذا در تهران به نوع غذا و رستوران و خدماتی که ارائه می کند بستگی دارد.

بازارها و مراکز خرید بیشمار در تهران بی شک شما را مجاب خواهد کرد به سراغ آنها بروید و دست خالی بازنگردید. این مراکز نه تنها مکانی برای خرید هستند بلکه امروزه به جاذبه های شهری تهران برای تفریح نیز تبدیل شده اند هر چیزی که فکرش را بکنید از صنایع دستی و پوشاک و لوازم برقی تا فرش و خوراکی های مختلف همگی در بازارهای مختلف تهران موجود می باشند. اگر طرفدار گشت و گذار در بازار های قدیمی هستید بازارهای معروف تهران مثل بازار بزرگ و بازار تجریش که قدم زدن در آنها حال و هوای خاصی دارد گزینه های مناسبی هستند و اگر اهل خرید از مراکز خرید مدرن و لوکس هستید مراکزی مثل : تیراژه، مگامال، آواسنتر، کوروش و .. را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید و پیدایش تخصص های فراوان و اومدن نرم افزارها و زبان های مختلف در تهران، احساس نیاز بیشتری در امر آموزش در تهران ایجاد شد تا جایی که در چند سال اخیر سایت های آموزشی در تهران افزایش چشمگیری داشتند.

همچنین با فراگیری بیماری کرونا در تهران تو چند سال گذشته نیاز بیشتری به سایت آموزشی در تهران احساس شده و سایت های آموزشی زیادی در تهران شکل گرفتن در کنار سایت های فروشگاهی در تهران و دیگر سایتها ..

در طراحی سایت آموزشی در تهران باید به مسائل مختلف مانند دسترسی بهتر کاربران به آموزش ها در تهران و مدیریت کاربران در تهران و آموزش ها فراهم شوند همچنین امکانات مختلف و ویژگی هایی نیاز دارد که در این مطلب قصد داریم در مورد امکانات و ویژگی های طراحی سایت آموزشی اختصاصی در تهران توسط گروه طراحی سایت نوامی صحبت کنیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

اهمیت و ضرورت طراحی سایت آموزشی در تهران :

امروزه برای کسب و کارهای آموزشی در تهران داشتن یک وب سایت آموزش آنلاین مجازی در تهران برای معرفی نوع کار و خدمات و محصولات آموزشی در تهران امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگه، در تهران کسب و کارهایی که در فضای مجازی در تهران بستری برای خود ایجاد نکرده باشند محکوم به از دست دادن بخش زیادی از مشتریان در تهران و حتی ورشکستگی هستن.

شاید مهمترین سوالی که ممکنه برای هر صاحب کسب و کار آموزشی در تهران پیش بیاد اینه که چرا داشتن یک وبسایت آموزش آنلاین در تهران تا این اندازه برای رشد کسب و کارها آموزشی در تهران مهم هست؟

خوب تو چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر اینترنت در تهران بودیم و تعداد افرادی که در تهران روزانه از اینترنت برای رفع نیاز و مشکلات خود استفاده می کنن روز به روز درحال افزایش هست و در تهران تو این مدت رشد بسیار چشمگیری داشته، مخصوصا با اومدن شبکه های مجازی مختلف در تهران شاهد رشد چند برابری کاربران اینترنت در تهران بودیم و هستیم.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

آموزش در تهران یکی از موضوعاتی است که تغییرات زیادی به خود دیده است و امروزه به خاطر دوران کرونا در تهران آموزش از راه دور در تهران فراگیر شده است . این اتفاق یک فرصت ایده آل برای موسسات آموزشی در تهران ایجاد شده است تا با طراحی سایت آموزش آنلاین در تهران خدمات آموزشی را به طیف وسیعی از افراد جامعه در تهران ارائه دهد.

با افزایش همه گیری بیماری کووید19 در تهران، افراد بسیاری نگران ادامه فرآیند آموزش و یادگیری در تهران بودند. اما چیزی نگذشت که آموزش های مدارس و دانشگاه در تهران به صورت آنلاین آغاز شد. این مسئله یک چالش بسیار بزرگ برای موسسات و مدارسی بود که هیچ ابزاری برای تدریس آنلاین در تهران نداشتند. اما تعطیلی مدارس در تهران برای موسساتی که دارای سیستم آموزش آنلاین در تهران بودند تاثیر زیادی نگذاشت. به همین خاطر در این دوران طراحی وب سایت آموزش آنلاین در تهران رشد بسیار زیادی در بین انواع سایت ها در تهران داشت.  با استفاده از طراحی سایت حرفه ای آموزشی در تهران این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما در تهران داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود.

با این تفاسیر در تهران آموزشگاه ها و موسسات آموزشی یکی از اصناف پیشتاز در تهران در این زمینه بود. شما اگه تو هر زمینه ای نیاز به آموزش در تهران داشته باشین و اگه تو موتور جستجوی گوگل جستجو کنید حتما دها سایت آموزشی در تهران نمایش داده خواهد شد با آموزش های متنوع و گوناگون که میتونید با پرداخت مبلغی دوره مورد نظر خود را خریداری کرده و همچنین به صورت آنلاین در تهران در هر ساعتی از روز فیلم ها و ویدئو های دوره در تهران رو نگاه کنید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی در تهران :

فرض کنید صاحب یک آموزشگاه در تهران در یک شهری متوسط هستید افرادی که به طور حضوری به آموزشگاه شما در تهران مراجعه میکنند عمدتاً از همان شهر در تهران و حتی از مکان های نزدیک به آموزشگاه در تهران هستند، در این حالت دسترسی شما حتی در خود آن شهر در تهران هم محدود به چند منطقه نزدیک است ولی با طراحی سایت در تهران و ارائه امکانات آموزشی مورد نیاز در آن با صرف هزینه و منابع بسیار کمتر در تهران امکان دسترسی به کاربران بیشتر حتی در دورترین نقاط ایران را خواهید داشت.

خوب در این بخش قصد داریم به صرفه بودن طراحی سایت آموزشی در تهران رو بررسی کنیم. خوب فرض میکنیم شما شخصی باشید که در تهران دارای تخصص هایی هستید و قصد دارید این تخصص و حرفه رو به صورت آموزش در تهران دربیارید و در اختیار دیگران قرار دهید و  در تهران به کسب درآمد از آموزش بپردارید.

خوب در ابتدا نیاز به یک مکان فیزیکی در تهران دارید و کلی وسایل و تجهیزات برای تکمیل و تجهیز مکان تدریس در تهران و آموزش در تهران و سپس باید برای آموزش اقدام به ثبت موسسه در تهران کنید.

در مرحله بعد باید در تهران شروع به جذب دانش آموز کنید و برای این کار باید کلی بابت هزینه تبلیغات در تهران پرداخت کنید.

همچنین باید این نکته رو هم در نظر داشته باشید که فقط افرادی رو در تهران میتونید جذب کنید که نزدیک محل آموزشگاه شما در تهران باشند و  بتونن حضوری به آموزشگاه شما در تهران بیان.

همچنین فقط زمان هایی میتونید کلاس ها در تهران رو برگزار کنید که حضور فیزیکی در آموزشگاه خود در تهران داشته باشید.

تمام مواردی که در بالا ذکر شده همه و همه برای راه اندازی یک آموزشگاه در تهران نیاز هست و برای آماده کردن و مدریت آنها در تهران نیاز به هزینه بسیار زیادی هست که شاید برای خیلی ها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

پس سوالی که پیش میاد اینه که آیا باید بی خیال راه اندازی آموزشگاه در تهران و کسب درآمد تو زمینه آموزش آنلاین بشیم؟

قطعا جواب ما خیر هست، بهترین راهکار راه اندازی آموزشگاه آنلاین در تهران می باشد. یعنی به جای آموزشگاه فیزیکی در تهران بیایم و سایت آموزشگاه مجازی در تهران رو راه اندازی کنیم با هزینه بسیار کمتر...

برای این کار شما فقط به یه هاست یا سرور در تهران نیاز دارید و یه اسکریپت اختصاصی در تهران یا سایت آموزشی آنلاین در تهران که برای انجام این کار تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در تهران آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

طراحی سایت آموزشی در تهران برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از ویژگی های مثبت طراحی سایت آموزش آنلاین در تهران می توان به گستردگی آن برای بسیاری از مراکز و خدمات آموزش محور در تهران اشاره کرد. با توجه به این موضوع طراحی وب سایت آموزش در تهران تنها برای دانش آموزان در تهران و دانشجویان کاربرد ندارد. بلکه هر فردی که با آموزش دادن در تهران و آموزش دیدن سروکار دارد می تواند از سایت های آموزشی در تهران استفاده کند. حال این آموزش ها در تهران می تواند در زمینه هنر، آشپزی، موسیقی و یا هر چیز دیگری باشد. اما معمولا ساخت سایت آموزشی در تهران برای مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، اساتید و مربیان و همه فرادی که دوست دارند دانش خود را به دیگران آموزش دهند، گزینه خوبی در تهران می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

هزینه طراحی سایت آموزشی در تهران :

قیمت طراحی سایت آموزشی در تهران به امکانات مورد نیاز کارفرما در تهران برای پروژه مورد نظر و همچنین استفاده از تکنولوژی های مختلف بستگی دارد و هزینه طراحی سایت آموزشی در تهران مورد نظر با پروژه های دیگر در تهران متفاوت است.

ابتدا تیم تحلیل پروژه سایت آموزش آنلاین مورد نظر کارفرما در تهران رو مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد پس از نیازسنجی و امکان سنجی های فنی وب سایت آموزشی در تهران هزینه طراحی سایت آموزشی در تهران و زمان آن همراه با جزییات و مراحل مختلف به کارفرما در تهران اعلام می شود.

پشتیبانی طراحی سایت آموزشی در تهران :

یکی درگیر از ویژگی های منحصربفرد خدمات پشتیبانی حرفه ای نوامی در تهران برای سایت های آموزشی در تهران می باشد. تیم فنی نوامی در تهران به صورت 24 ساعته در تهران آماده رائه خدمات پشتیبانی برای بررسی و رفع مشکلات سایت های آموزشی شما در تهران می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

مراحل طراحی سایت آموزشی در تهران :

از آنجایی که اکثر کارفرمایان در تهران برای انتخاب نحوه و ابزارهای طراحی سایت آموزشی در تهران دچار تردید می شوند که آیا در ساخت سایت آموزشی آنلاین در تهران از پلتفرم های آماده یا سایت نیمه اختصاصی یا اختصاصی در تهران استفاده کنند، تیم حرفه ای طراحی سایت آموزشی نوامی در تهران با داشتن تجربه ی زیاد در زمینه های مختلف آموزشی در تهران و ارائه مشاوره و پیشنهاد راه حل های مختلف در تهران به شما در این راه کمک خواهد کرد.

یعنی در تیم نوامی در تهران، طراحی سایت آموزشی در تهران از تحلیل نیازهای مشتریان آغاز می شود و حتی تحلیل و نیازسنجی پروژه در تهران از قرارداد مهمتر است و پس از بررسی ها مختلف و نیازسنجی و عملی بودن پروژه در تهران و جمع بندی نهایی و رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت آموزشی یا برنامه آموزشی در تهران و نحوه و ابزارها در اجرا، هماهنگی های لازم برای جلسه پیش قرارداد در تهران انجام خواهد شد.

سپس در جلسه پیش قرارداد در تهران اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار آموزشی در تهران و ماهیت و امکانات سایت آموزشی در تهران و هر آنچه از برنامه و سایت مورد نظر در تهران انتظار می رود مطرح شده و مورد بحث قرار میگیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده در تهران و در قالب پیوست فنی و تکمیل و ارائه پروپوزال برای تایید نهایی کارفرما در تهران ارسال می گردد.

پس از تایید پیوست فنی و پروپوزال، سفارش طراحی سایت آموزشی در تهران توسط تیم نوامی رسما وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی پروژه طراحی وب سایت آموزش آنلاین در تهران قرار میگیرد و براساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه در تهران پیاده سازی و عملیاتی می شود.

پس از پیاده سازی، پروژه در تهران وارد دیباگ گردیده و تمامی تست های مورد نیاز بر روی پروژه در تهران انجام خواهد شد و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل ها و نیازهای پروژه، سایت آموزش آنلاین طراحی شده در تهران آماده تحویل و آموزش می باشد.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت آموزشی اختصاصی نوامی در تهران :

دسترسی شبانه روزی در تهران :

خوب همونطور که در بالا ذکر کردیم هر فردی یا آموزشگاهی در تهران برای ارائه خدمات آموزش در تهران نیاز به حضور فیزیکی در تهران دارد به همین دلیل محدودیت های زیادی در این زمینه خواهد داشت ولی با داشتن سایت آموزشی آنلاین در تهران تمام این محدودیت ها برطرف خواهد شد و هر ساعت از شبانه روز در تهران که کاربر نیاز داشته باشه میتونه از خدمات شما در تهران استفاده کنه و هزینه رو پرداخت کنه. فقط کافیه شما یکبار در سایت آموزشی ساخته شده در تهران فیلم آموزشی رو ضبط و تهیه کنید و تا سالها از آن  در تهران به کسب درآمد در حوضه آموزش بپردازید.

محدودیت جغرافیایی در تهران :

از دیگر محدودیت های آموزشگاه ها و موسسات آموزشی در تهران محدودیت جغرافیایی می باشد که نمیتونن در تهران تمام مناطق اطرف و حتی شهرها و یا استان های دیگه رو پوشش بدن ولی به وسیله طراحی سایت آموزش آنلاین در تهران این محدودیت هم برطرف شد و شما می تونید به تمام نقاط کشور آموزش های آنلاین خودتون رو ارائه کنید.

بازاریابی در تهران :

یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار آموزش آنلاین در تهران بازاریابی برای آن می باشد. فرض شما قصد دارید برای جذب مخاطب و دانش آموز در تهران در یک منطقه در تهران تبلیغات کنید، باید کلی بنر و تراکت پخش کنید و کلی هم در تهران هزینه کنید تا بتونید مخاطب مورد نظر خودتون رو در تهران جذب کنید ولی با طراحی سایت آموزش مجازی در تهران و داشتن یک آموزشگاه مجازی و آنلاین در تهران با کمترین هزینه تبلیغات میتونید بیشترین بازدهی رو در تهران کسب کنید و فروش بیشتری رو در تهران تجربه کنید.

تنوع آموزش ها و تخصص ها در تهران :

در آموزشگاه ها در تهران شما نمی تونید تعدادی زیادی مدرس بیارید چون نیاز به امکانات و فضای بسیار زیادی هست ولی در سایت آموزشی آنلاین در تهران بدون محدودیت شما می تونید هزاران فیلم آموزشی در تهران در زمینه های مختلف تولید کرده و در دسترس عموم در تهران قرار دهید.

برند سازی در تهران :

برند سازی در قالب سایت آموزشی در تهران با استفاده از ایجاد کمپین های تبلیغاتی در تهران و تبلیغات اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی در تهران برای سایت های آموزش آنلاین و آموزشگاههای مجازی در تهران به راحتی و بدون محدودیت های جغرافیایی در تهران و با تنوع محصولات و خدمات بسیار زیاد کاری ساده تر، سریعتر، ارزانتر و پربازده تر نسب به محیط های فیزیکی با محدودیت های جغرافیایی در تهران خواهد بود.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت آموزشی در تهران :

 

طراحی وب سایت آموزشی ریسپانسیو در تهران یکی از امکانات و ویژگی های منحصربفرد تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در تهران در انجام پروژه های طراحی وب آموزشی در تهران می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و بهینه براساس نیاز کارفرما در تهران طراحی می شود .

با توجه به اینکه در این مدت در تهران استفاده از موبایل برای وب گردی و اینترنت افزایش بسیار چشمگیری داشته و اکثر بازدید کاربران وب سایتها در تهران از طریق تلفن همراه و تبلت صورت میگیرد، تمامی پروژه های طراحی وب سایت آموزشی نوامی در تهران به شکل طراحی سایت آموزشی ریسپانسیو (Responsive Web Design) در تهران پیاده سازی می شود.

در طراحی سایت آموزشی واکنشگرا در تهران یا ریسپانسیو، نمایش وب سایت آموزشی در همه دستگاه ها مثل دسکتاپ، موبایل، تبلت کاملا بهینه شده و با تغییر سایز دستگاه ها و مرورگرهای کاربر ترتیب و چینش آیتم های صفحات سایت آموزشی شما در تهران تغییر می کند تا سایت به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن برای کاربر مورد نظر نمایش داده شود و دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب آموزشی شما در تهران وجود ندارد و به شکل استاندارد و کاربر پسند نمایش داده می شود و باعث افزایش رضایت کاربران سایت شما در تهران می شود.

همچنین یکی دیگه از مزیت های طراحی سایت آموزش ریسپانسیو در تهران موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایتهای آموزشی در تهران و افزایش فروش سایتهای آموزشی می باشد، به این دلیل که اکثر سایتهای آموزشی در تهران برای افزایش فروش در تهران و بازاریابی آنلاین از شبکه های اجتماعی در تهران استفاده می کنند و تمام کاربران بازدید کننده از گوشی موبایل استفاده می کنند که طراحی ریسپانسیو سایت آموزشی شما در تهران می تواند تاثیر بسیار زیادی در استفاده از سایت آموزش آنلاین شما در تهران داشته باشد.

هزینه در تهران :

خوب در تمام موارد بالا که ذکر شد هزینه ها در محیط فیزیکی بسیار بیشتر از داشتن یک سایت آموزش آنلاین مجازی خوب در تهران هست.

خوب شاید تا حالا متقاعد شده باشید که شما هم به یک سایت آموزشی اختصاصی و حرفه ای در تهران با کلی امکانات مختلف نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بعضی از امکاناتی که تیم طراحی سایت آموزشی نوامی در تهران میتونه برای شما فراهم کنه رو براتون بیان کنیم:

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

امکانات طراحی سایت آموزشی در تهران :

  • معرفی آموزشگاه در تهران و خدمات آموزشی شما در تهران
  • ارتباط با مخاطبین و دانش آموزان سایت آموزش آنلاین مجازی در تهران
  • قرار دادن اخبار و مقالات در سایت آموزشی در تهران
  • ثبت نام آنلاین کاربران در سایت آموزشی در تهران
  • مدیریت دانش آموزان و کاربران سایت آموزش آنلاین در تهران
  • برگزاری دوره های مختلف آموزشی و قرار دادن آنها در سایت آموزش در تهران
  • خرید و ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی سایت آموزش آنلاین شم در تهران
  • قرار دادن ویدئو های آموزشی و جزوات آموزشی
  • نمایش آنلاین ویدئو های آموزشی
  • برنامه زمان بندی کلاس ها
  • معرفی کتاب و جزوات آموزشی
  • فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسائل کمک آموزشی
  • برگزاری آزمون های مختلف مربوط به هر دوره آموزشی
  • صدور کارنامه و اعلام نتایج
  • دانلود ویدئوهای آموزشی و جزوات و نمونه سوالات و کتاب ها
  • گالری تصاویر از فعالیت ها
  • تصاویر ویدئوهای آموزشی
  • درج نظرات در مورد دوره های آموزشی
  • خبرنامه ایمیل و پیامکی برای دانش آموزان و مخاطبین سایت
  • گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت و یا ارسال تیکت
  • ارتباط با مدرسین سایت و رفع اشکال
  • معرفی اختصاصی اساتید و مدرسان در تهران
  • ایجاد انجمن برای گفتگو کاربران باید یکدیگر
  • ایجاد شبکه اجتماعی اختصاصی برای گفتگو کاربران و مدرسان با یکدیگر و تعامل بیشتر باهم
  • برگزاری نظرسنجی های مختلف
  • مشاوره تخصصی به کاربران سایت آموزش آنلاین مجازی در تهران
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  • برگزاری کلاس های غیر حضوری
  • ارزیابی خودکار یا دستی آزمون
  • معرفی دوره های متنوع آموزشی در حا ل برگزاری
  • برنامه درسی و خط زمانی دوره
  • بانک سوال
  • پشتیبانی آزمون از فایل های صوتی
  • آمار آزمون، دانلود نمرات دانشجو
  • پنل مدرس و دانشجو
  • امکان  ایجاد وبینار
  • امکان تعریف حق اشتراک
  • ایجاد کلاس آنلاین و مجازی

و کلی امکانات جذاب دیگه که برای دریافت مشاوره میتونید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت آموزشی | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین

انواع طراحی سایت آموزشی در تهران :

  • طراحی سایت مدارس در تهران
  • طراحی سایت آموزشگاه زبان در تهران
  • طراحی سایت آموزشگاه هنری در تهران
  • طراحی سایت آموزشگاه موسیقی در تهران
  • طراحی سایت آموزشگاه فنی در تهران
  • طراحی سایت آموزشگاه ورزشی در تهران
  • طراحی سایت مهدکودک در تهران
  • طراحی سایت تدریس خصوصی در تهران
  • طراحی سایت آموزشگاه کنکور در تهران
  • طراحی سایت دانشگاه در تهران

سوالات متداول طراحی سایت آموزشی در تهران :

طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران
با ما تماس بگیرید.

برای هرگونه اطلاعات با شرکت ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت آموزشی در تهران | طراحی وب سایت آموزش مجازی و آنلاین در تهران